Zobacz wÄ…tek - Cbr F4 Nie pali gdy jest rozgrzany.
NAS Analytics TAG

Cbr F4 Nie pali gdy jest rozgrzany.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Cbr F4 Nie pali gdy jest rozgrzany.

Postprzez mncierlak » 11/7/2010, 08:11

Witam posiadam Hondę F4 i ostatnio pojawił się pewien problem. Otóż Gdy jest zimny pali na dotyk, i wszystko śmiga jak należy, lecz gdy się zagrzeje i zostanie zgaszonony to potem nie chce odpalić. Dopiero po 15 min odpali. Jest model f4 czyli z ssaniem. Proszę o jakieś rady.
Dzięki
mncierlak
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 30/3/2010, 09:03


Postprzez 2pac » 11/7/2010, 09:46

Trzeba by było sprawdzić mieszankę i luzy na zaworach.
Jak jesteÅ› z wlkp to zapraszam do siebie.
Avatar użytkownika
2pac
Świeżak
 
Posty: 322
Dołączył(a): 7/4/2007, 19:00
Lokalizacja: WÄ…growiec


Postprzez mncierlak » 21/7/2010, 13:47

Aha, a samemu mogę coś pogrzebać przy gaźniku czy lepiej zostawic to komuś kto ma doświadczenie? Bo naprawde motor śmiga, oleju nie bierze, jak jest zimny pali bez problemów. Jedyny problem to tylko odpalanie mocno zagrzanego motora. Warsztat pewnie od razy wykasuje mnie w cholere, więc jeśli macie jakieś pomysły jak samemu mam to sprawdzic to piszcie.
mncierlak
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 30/3/2010, 09:03

Postprzez limak14 » 21/7/2010, 21:09

Nie ma takich pomysłów jak sprawdzić/ustawić luzy zaworowe. Bez doświadczenia w mechanice nie podjąłbym się takiej czynności i tobie też nie radzę.
Nikt nie mówił że moto to tania rzecz-to skarbonka bez dna.
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez nightracer » 23/7/2010, 10:31

Na ciepło z dodaniem gazu też ci nie odpali ??
Avatar użytkownika
nightracer
Świeżak
 
Posty: 68
Dołączył(a): 1/5/2009, 11:09
Lokalizacja: Poznań

Postprzez mncierlak » 23/7/2010, 13:31

No właśnie też nie. Dopiero po ok pół godz odpali ale to jak troche ssania mu dam.
mncierlak
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 30/3/2010, 09:03

Postprzez macs » 23/7/2010, 18:52

Nie ma co duzo myslec,trzeba dzialac.
Pierwsze co to sprawdzic luzy zaworowe
Odkrecasz zbiornik,filtr powietrza(obudowe)fajkocewki i pokrywe zaworowa.
Szczelinomierzem sprawdzasz jaki jest luz miedzy krzywka a szklanka.
Pamietaj by krzywka byla ustawione do gory jak bedziesz mierzyl wlasnie na tym zaworze
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê