Zobacz wątek - ER 5 grzeje się i później nie zapala
 
NAS Analytics TAG

ER 5 grzeje się i później nie zapala

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

ER 5 grzeje się i później nie zapala

Postprzez hdrad1 » 29/6/2010, 18:58

witam mój kawasaki er5 97rok pochodzący z anglii ma takie objawy:
zapala ok, przejadę się trochę jak wrócę to jest zazwyczaj bardzo ciepły i pojawiają się problemy z wkręcaniem oraz z zapalaniem, dawno nie jeździłem takim motocyklem i wydaje mi się że mocy też ma jakoś mało, może ktoś miał podobne problemy?
hdrad1
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 29/6/2010, 18:52
Lokalizacja: Plewno


Postprzez 2pac » 29/6/2010, 19:04

bardzo cieply to znaczy ile stopni pokazuje na zegarach ? wentylator sie wlacza ?
Avatar użytkownika
2pac
Świeżak
 
Posty: 322
Dołączył(a): 7/4/2007, 19:00
Lokalizacja: WÄ…growiec


Postprzez hdrad1 » 29/6/2010, 19:27

nie ma wskaźnika temperatury w tym modelu... wentylator po jakimś czasie się włącza, gorzej jest z wkręcaniem po jakimś czasie oraz z zapalaniem bo muszę mu otworzyć całkowicie przepustnicę żeby zapalił a wtedy i tak zapala kulawo i nwet sobie lekkiego dymka puści...
hdrad1
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 29/6/2010, 18:52
Lokalizacja: Plewno

Postprzez tobiach » 29/6/2010, 21:31

Luzy zaworowe do regulacji
Komar-2, Honda Rebel 125, Jawa 250 Suzuki SV 650 S 06'
Avatar użytkownika
tobiach
Świeżak
 
Posty: 288
Dołączył(a): 7/10/2008, 20:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez hdrad1 » 29/6/2010, 22:35

Jesteś pewien, miałeś już coś takiego?
hdrad1
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 29/6/2010, 18:52
Lokalizacja: Plewno

Postprzez Raczek_6 » 29/6/2010, 22:39

To logiczne.
Po za tym luzy zaworowe w ER5 co 12kkm trzeba regulować ...
Kiedy był robiony serwis ?
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez tobiach » 29/6/2010, 22:39

No jezli objawy sa takie jak mowisz to zawory do regulacji. A kiedy ostatnio zawory byly regulowane?
Komar-2, Honda Rebel 125, Jawa 250 Suzuki SV 650 S 06'
Avatar użytkownika
tobiach
Świeżak
 
Posty: 288
Dołączył(a): 7/10/2008, 20:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez tobiach » 29/6/2010, 22:44

Raczek_6 napisał(a):To logiczne.
Po za tym luzy zaworowe w ER5 co 12kkm trzeba regulować ...
Kiedy był robiony serwis ?


Z doswiadzczenia powiem ci ze po 5 kkm juz nie mieszcza sie w tolerancji przewidzianej przez producenta
Komar-2, Honda Rebel 125, Jawa 250 Suzuki SV 650 S 06'
Avatar użytkownika
tobiach
Świeżak
 
Posty: 288
Dołączył(a): 7/10/2008, 20:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez Raczek_6 » 29/6/2010, 23:06

Im większy przebieg tym szybciej wymagają regulacji, a jeśli trzeba je częściej regulować, oznacza to że zawory są po prostu do wymiany (przy płytkowe regulacji jeśli jest poniżej normy w manualu)
przy śrubowej jaka jest w ER5, jeśli luz zmniejsza się znacznie (do 0,00) oznacza to potrzebę wymiany zaworów (całego kompletu).
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez tobiach » 29/6/2010, 23:28

W er-5 luzy zwiekszaja sie. Ogolnie uzytkownicy tych silnikow sprawdzaja luzy co 6 tys (nie tak jak producent przewiduje co 12) Moja ER-5 jest "dobrze dotarta" (60 kkm).
Komar-2, Honda Rebel 125, Jawa 250 Suzuki SV 650 S 06'
Avatar użytkownika
tobiach
Świeżak
 
Posty: 288
Dołączył(a): 7/10/2008, 20:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez zachowany » 30/6/2010, 06:56

zachowany
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 19/5/2010, 16:48

Postprzez hdrad1 » 30/6/2010, 07:26

dopiero kupiłem ten motocykl więc nie mam pojęcia kiedy były regulowane luzy - z tego co po nim widać to pewnie trochę stał bo jest tu i ówdzie zaśniedziały... bardzo wam dziękuję za te sugestie - jak sprawdzę luz to napiszę co dalej DZIĘKI
hdrad1
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 29/6/2010, 18:52
Lokalizacja: Plewno

Postprzez hdrad1 » 6/7/2010, 15:50

FUCK!
Sprawdziłem luzy i jest ok.
Motocykl zachowuje siÄ™ tak:
Zapalam, jadę ok 1km i wtedy nie chce się wkręcać, chodzi dobrze na wolnych i często gaśnie, zapala dopiero gdy odkręce całą manetkę ale i tak kulawo, świece są okopcone.
Do tej pory mam inne gaźniki, nowe świece, sprawdziłem króćce i zawory zostaje chyba tylko prąd...

Co myslicie...
hdrad1
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 29/6/2010, 18:52
Lokalizacja: Plewno

Postprzez adamRS » 6/7/2010, 15:56

Miałem praktycznie identyczne objawy i okazało się że silnik był lekko przytarty na panewce którą po niedługim czasie szlag trafił. Gdy się rozgrzewał po prostu panewka puchła i miał ciężko odpalić. A też sprawdziłem wszystko, było ok i nie mogłem dojść co to jest aż w końcu samo dało o sobie znać. Co nie znaczy że to jest u Ciebie powodem.
Avatar użytkownika
adamRS
Świeżak
 
Posty: 486
Dołączył(a): 6/2/2010, 17:12
Lokalizacja: Wieluń/Poznań

Postprzez hdrad1 » 6/7/2010, 16:04

w magnie kiedyś miałem problemy z panewkami ale tam zapalała mi się kontrolka od oleju i było słychać delikatne hałasy tutaj takich objawów nie ma...
hdrad1
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 29/6/2010, 18:52
Lokalizacja: Plewno

Postprzez hdrad1 » 6/7/2010, 22:15

i jak nikomu nic nie przychodzi do głowy...
hdrad1
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 29/6/2010, 18:52
Lokalizacja: Plewno

Postprzez Dil » 7/7/2010, 00:56

A wszystkie zawory Ci pracują? Mi np. często gasł i okazało się że zawór jeden mi nie chodził, ale żeby do tego dojść musiałem zdjąć głowice
Dil
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 26/10/2008, 14:31

Postprzez hdrad1 » 7/7/2010, 07:58

zawory pracujÄ… wszystkie na 100%
hdrad1
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 29/6/2010, 18:52
Lokalizacja: Plewno



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości




na górê