Problem z K6 600
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Problem z K6 600
OpiszÄ™ problem.
Otóż podczas jazdy na zegarach dzieją się takie rzeczy: obrotomierz robi skok na samą górę i na dół, zegar prędkości 888, zapala się kontrolka ciśnienia oleju. Wygląda to tak jak procedura startowa podczas jazdy. Po chwili wszystko wraca do normy tylko pozostaje ciśnienie oleju i włącza się FI. Komunikat FI wyświetla się na zmianę z temperaturą.
Po odczytaniu błędów na kokpicie pokazują się C24, C26, C27/ Ignition signal #1, #3, #4. (błędy pokazują się tylko wtedy gdy zjadę na dom i odrazu czytam błędy nie gasząc silnika, po ponownym zgaszeniu i zapaleniu nie ma błędów. -C00). Dodam ze wcześniej miałem problem z TPS C14 ale już ustawiłem na środeczku.
Proszę o nakierowanie co to może być? Czy miał ktoś podobne przygody?
Otóż podczas jazdy na zegarach dzieją się takie rzeczy: obrotomierz robi skok na samą górę i na dół, zegar prędkości 888, zapala się kontrolka ciśnienia oleju. Wygląda to tak jak procedura startowa podczas jazdy. Po chwili wszystko wraca do normy tylko pozostaje ciśnienie oleju i włącza się FI. Komunikat FI wyświetla się na zmianę z temperaturą.
Po odczytaniu błędów na kokpicie pokazują się C24, C26, C27/ Ignition signal #1, #3, #4. (błędy pokazują się tylko wtedy gdy zjadę na dom i odrazu czytam błędy nie gasząc silnika, po ponownym zgaszeniu i zapaleniu nie ma błędów. -C00). Dodam ze wcześniej miałem problem z TPS C14 ale już ustawiłem na środeczku.
Proszę o nakierowanie co to może być? Czy miał ktoś podobne przygody?
- bobekdawca
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 9/5/2010, 18:28
- Lokalizacja: Krosno
Możesz mieć:
- luźną klemę,
- słabe napięcie ładowania,
- któryś z przewodów masowych może być słabo dokręcony do masy
Albo któraś kostka rozłącza się i łączy.
- luźną klemę,
- słabe napięcie ładowania,
- któryś z przewodów masowych może być słabo dokręcony do masy
Albo któraś kostka rozłącza się i łączy.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Przeczyściłem klemy, posprawdzałem kostki i wszystko hula aż miło!
Raczek_6 wielkie dzięki, na Ciebie zawsze można liczyć!
Pozdrawiam.
Raczek_6 wielkie dzięki, na Ciebie zawsze można liczyć!
Pozdrawiam.
- bobekdawca
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 9/5/2010, 18:28
- Lokalizacja: Krosno
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości