Zobacz wÄ…tek - Pilne wielki problem AWARIA !!!
NAS Analytics TAG

Pilne wielki problem AWARIA !!!

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Pilne wielki problem AWARIA !!!

Postprzez x_tream162 » 26/5/2010, 17:55

Witam Mam maly problem przez przypadek podczas remontu silnika am6 doszlo do malego uszkodzenia ,a mianowicie na zdejeciu zaznaczylem co sie ulamalo i teraz moje pytanie czy jezeli zostawie to tak z ulamanym fragmentem bedzie to mialo wplyw na prace silnika czy tez bez problemu bedzie nadawal sie do jazdy ? czu tez nalezy to wymienic? prosze rowniez powiedziec jaka punkcje pelnia te elementy.(chodzi o sprezyny ze srobami,krotko mowiac odlamal sie gwint do ktorego bylo to przykrecone)



Obrazek




kompletnie jest ich 4 teraz zstalu 3 ? czy jezeli tak to zostawie bedzie wszytko dobrze ?

prosze o odpowiedz[/img]
x_tream162
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 26/12/2009, 19:41


Postprzez 7beat » 26/5/2010, 18:27

śruby/sprężyny te odpowiadają za docisk sprzęgła i jak nie będzie jednej z niej to sprzęgło będzie ciągnęło i może cały kosz się rozsypać... ja miałem tak urwaną jedną z 5 sprężyn w tdr 125 i sprzęgło właśnie ciągnęło i się kwasiło i przewierciłem otwór nagwintowałem dobrałem odp. sprężynę bo starej nie było i skręciłem i dodam ci że jest to bardzo wrażliwy układ u mnie pół obrotu śruby i już nierówno dociskało... więc trzeba to zrobić dość precyzyjnie jeśli w ogóle planujesz to naprawiać. Radził bym wymienić.
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki


Postprzez x_tream162 » 26/5/2010, 19:13

Tak mysle ze jak bym wlozyz dluzsza srobe i ten ulamany fragment przykrecil + troche kleju do tej glowicy? tylko boje sie ze to odpadnie podczas jazdy a wtedy to po silniku.
x_tream162
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 26/12/2009, 19:41

Postprzez mariusz198918 » 26/5/2010, 21:00

Musisz coś z tym zrobić sprzęgło będzie ci źle działało
Moim zdaniem klejenie zupełnie ci to nic nie da możne się rozlecieć ale nie po silniku jedynie możne uszkodzić kartery ale wszystko da się zespawać
Czasem na drodze spotykam szaleńców, którzy pędzą na złamanie karku... Naprawdę - Nawet czasem ciężko ich dogonić.
Avatar użytkownika
mariusz198918
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 21/4/2009, 11:38
Lokalizacja: Ropczyce

Postprzez Raczek_6 » 26/5/2010, 22:02

Silnik będzie pracował, sprzęgło już nie koniecznie, mogą być problemy ze zmianą biegów.

Możesz próbować wkręcić dłuższą śrubę ale to druciarstwo i nie wiadomo ile wytrzyma.

Poszukaj tej części używanej. Koszyk sprzęgłowy.

Jak zablokuje silnik to mały problem, gorzej jak zablokuje tylne koło

P.S. Przeczytaj Regulamin - nazywaj prawidłowo temat, bo aż nie chce się zaglądać o co chodzi.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez x_tream162 » 27/5/2010, 06:43

wszystko przeanalizowalem i powiem tak jezeli zdecyduje sie na remont tego to naj lepszy pomysl to przegwintowac i dac dluzsza srobe to jest naprawde dobre rozwiazanie .a odnoscie tego ze moze sie odkrecic to trudno to stwierdzic poniewaz teoretyczni sroby ktore trzymaja sprezyny tez mogly by sie odkrecic a tak sie nie dzieje,co myslicie na ten temat?napewno tez jest jakis sposob aby uniknac odkrecaniu srob moze jakis preparat?
x_tream162
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 26/12/2009, 19:41

Postprzez rossavu » 27/5/2010, 09:18

x_tream162 napisał(a):wszystko przeanalizowalem i powiem tak jezeli zdecyduje sie na remont tego to naj lepszy pomysl to przegwintowac i dac dluzsza srobe to jest naprawde dobre rozwiazanie .a odnoscie tego ze moze sie odkrecic to trudno to stwierdzic poniewaz teoretyczni sroby ktore trzymaja sprezyny tez mogly by sie odkrecic a tak sie nie dzieje,co myslicie na ten temat?napewno tez jest jakis sposob aby uniknac odkrecaniu srob moze jakis preparat?


Zrob se "ciasny" otwor pod gwint. Sam bedziesz dorabial srube? Jesli jo to staraj sie utrzymac srube w gornej tolerancji a otwor w dolnej xD

Jak robilem lufe do... tytoniu to wytoczylem otwor na CNC z taka dokladnoscia, ze jak WLOZYLEM (bez klejenia,gwintow etc) drugi element (ustnik) to ni chu chu wyciagnac! Po prostu idealnie sie skomponowalo :D
Material of coruse plastyczny - mosiadz. Jak zachowa sie inny - nie mam pojecia :twisted:
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê