gaźniki, kranik gsx600f
Posty: 5
• Strona 1 z 1
gaźniki, kranik gsx600f
Moi drodzy. Ostatnio zdjołem bak w motocyklu i okazało się że z gażników wychodzą dziwne gumowe wężyki zatkane na końcu.
Dokładnie wyglądało to tak że był 3 małe wężyki (krutkie) i jeden długi węzyk. Wydaje mi się że te długi wężyk z gażnika powienien trafić na kranik. Napiszcie jak to wyglądać powinno. Bo teraz jak założyłem bak motocykl motocykl gaśnie mi na kraniku w pozycji res oraz pozycji on. Chodzi jedynie na pozycji pri. Jak ktoś może ma jakieś zdjęcia jak o połączenie poinno wyglądać lub jak sie orientuje na suzuki gsx 600f to prosze o info.
Dokładnie wyglądało to tak że był 3 małe wężyki (krutkie) i jeden długi węzyk. Wydaje mi się że te długi wężyk z gażnika powienien trafić na kranik. Napiszcie jak to wyglądać powinno. Bo teraz jak założyłem bak motocykl motocykl gaśnie mi na kraniku w pozycji res oraz pozycji on. Chodzi jedynie na pozycji pri. Jak ktoś może ma jakieś zdjęcia jak o połączenie poinno wyglądać lub jak sie orientuje na suzuki gsx 600f to prosze o info.
wszystko można zrobić, reszta to kwestia czasu!!!
- dominator
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 19/4/2007, 21:49
- Lokalizacja: Aleksandrów Kujawski
RozwiÄ…zanie problemu
Udało mi się rozwiązać problem więc zamieszczę co zrobiłem może się komuś przyda w przyszłości.
1) Kranik w gsx 600f ma 3 pozycje. Na lewo Res na dół On na prawo Pri.
Pozycje te odpowiedzialne są kolejno za jazda na rezrwie (dla gsx 600f to mniej niż 5 l.), ON- dla pozycji on jeżdzimy gdy w bak jest więcej niż 5 l. Z pozycji Pri kożystamy bardzo rzadko. np gdy wyczerpiemy paliwo z baku do końca lub gdy odpalamy po zimie. Natychmiast po odpaleniu przerzucamy spowrotem na On lub na Res .
3)Należy pamiętać o tym, że kranik w gsx 600f dziala na podciśnienie dla pozycji Res oraz On. Otóż po zapaleniu podciśnienie zasysa membranę w kraniku co umożliwia pzepłuw paliwa z baku. W pozycji Pri dodatkow membran odpychana jest przez blaszkę, którą sterujemy kręcąć pokrętłem (czarne pokrętło do zmiany na res lub on lub pri). Poprostu jak zmieniamy na res lub on to powodujemy zmianę położenia dziurek pobierających paliwo baku. Jak przekrecimy na Pri to dodatkowo odchylamy blaszkę która odchyla membranę.
4)Uwagi końcowe jeżdzimy na res i na on. Na pri tylko do zapalania gdy brak paliwa lub po zimie. Pamietajmy że kranik dizała na podciśnienie. (Weżyk zgażnika założony na kranik).
5)Jeszcze jedna ważna uwaga jak ktoś będzie rozbierał kranik. W środku jest metalowa blaszka która odchyla membranę. W naturalnej pozycji powinna być wygieta. Nie nalezy jej protować. Choć to przegięcie wyglada strasznie dziwnie tak powinno być
1) Kranik w gsx 600f ma 3 pozycje. Na lewo Res na dół On na prawo Pri.
Pozycje te odpowiedzialne są kolejno za jazda na rezrwie (dla gsx 600f to mniej niż 5 l.), ON- dla pozycji on jeżdzimy gdy w bak jest więcej niż 5 l. Z pozycji Pri kożystamy bardzo rzadko. np gdy wyczerpiemy paliwo z baku do końca lub gdy odpalamy po zimie. Natychmiast po odpaleniu przerzucamy spowrotem na On lub na Res .
3)Należy pamiętać o tym, że kranik w gsx 600f dziala na podciśnienie dla pozycji Res oraz On. Otóż po zapaleniu podciśnienie zasysa membranę w kraniku co umożliwia pzepłuw paliwa z baku. W pozycji Pri dodatkow membran odpychana jest przez blaszkę, którą sterujemy kręcąć pokrętłem (czarne pokrętło do zmiany na res lub on lub pri). Poprostu jak zmieniamy na res lub on to powodujemy zmianę położenia dziurek pobierających paliwo baku. Jak przekrecimy na Pri to dodatkowo odchylamy blaszkę która odchyla membranę.
4)Uwagi końcowe jeżdzimy na res i na on. Na pri tylko do zapalania gdy brak paliwa lub po zimie. Pamietajmy że kranik dizała na podciśnienie. (Weżyk zgażnika założony na kranik).
5)Jeszcze jedna ważna uwaga jak ktoś będzie rozbierał kranik. W środku jest metalowa blaszka która odchyla membranę. W naturalnej pozycji powinna być wygieta. Nie nalezy jej protować. Choć to przegięcie wyglada strasznie dziwnie tak powinno być
wszystko można zrobić, reszta to kwestia czasu!!!
- dominator
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 19/4/2007, 21:49
- Lokalizacja: Aleksandrów Kujawski
ups aż mi głupio, nie widziałem tego wcześniej bo bym Ci podesłał kilka linków gdzie było już troche o tym wcześniej mówione. Ale bardzo dobrze zę to napisałeś, bo ja się całkowicie z Tobą zgadzam, a było kilku co intensywnie się kłóciło że tak nie jest i że wymyślam heh.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
TO prawda
Niniejszym nie wnosząc nic nowego do tematu stwierdzam tyle że to wszystko co kolega napisał to prawda.
Pozdrawiam właścicieli GSX'ow
Pozdrawiam właścicieli GSX'ow
Suzuki GSX 600 F '88 - like a dinosaur: OLD BIG and fu***n' heavy 

-
JohnnyKiller - Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 27/7/2007, 07:13
- Lokalizacja: opo
Sorry za ciężki odkop tematu, ale powiedzcie mi po co pozycje w kraniku podciśnieniowym? Chodzi tu o On i RES. Z tego co kojarzę to o tym kiedy jedziemy na rezerwie w takim kraniku informuje nas wskaźnik paliwa, który "jajeczko" posiada. Mam motocykl, który ma zwykły kranik (grawitacyjny) i w nim mam połozenia: on, off i res i one mają tu prawo bytu, ponieważ nie mam wskaźnika paliwa. A po co w kraniku podciśnieniowym takie położenia? Nie mogę tego skumać czy wytłumaczy mi to ktoś?
- haskien
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 8/5/2009, 13:17
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości