Zobacz wÄ…tek - problem z hondÄ… cbr 600
NAS Analytics TAG

problem z hondÄ… cbr 600

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

problem z hondÄ… cbr 600

Postprzez agnieszka » 16/2/2007, 23:28

Niedawno kupiłam sobie motor honde cbr 600 z 90r. Dziś sie nią przejechałam i zauwazyłam taką dziwną żecz że np. na 2, 3, 4 czy 5 biegu motor nie wchodi na obroty więcej niż 7 tys. A maksymalnie wydusiłam z niego 120km\h chyba coś za mało. Czy to możliwe że ma założony jakiś ogranicznikczy coś takiego?? A może nie chcił iść dlatego bo było zimno czyli ok 4 stopnie poniżej zera?? proszę kogoś o odpowiedź!!
agnieszka
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 12/1/2007, 00:14


Postprzez pawlak200192 » 17/2/2007, 18:25

moze skasujesz jeden z tych dwóch identycznych tematow
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36


Postprzez siegi_85 » 18/2/2007, 11:57

Witam, problem nie tkwi w temperaturze otoczenia (też ostatnio jeżdzilem i moje F2 "szło" normalnie) może to być spowodowane kilkoma sprawami:
1.tak jak podejrzewasz jest ogranicznik mocy
2.zanieczyszczone są gaźniki
3.może poprostu miałaś za mało paliwa
generalnie te trzy sprawy łączą się z tym że silnik nie dostawał wystarczającej ilości paliwa
problem może też tkwić, jeżeli jadąc na motorze wcisłaś sprzęgło a on szybko tracił prędkość może coś być z układem hamulcowym albo łożyskami.
Najlepiej jak wybierzesz się do serwisu albo poprosisz znajomego, który się na tym zna
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
siegi_85
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 17/2/2007, 00:11
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez agnieszka » 18/2/2007, 13:18

Może jest to wina świec? Bo od kiedy go kupiłam to nie były zmieniane, a poprzedni właściciel też nie wiem kiedy je zmieniał. Albo może też dla tego że nie regulowałam wogule jeszcze gaźników i wydaje mi się że poprzedni właściciel też ich dawno nie regulował ale nie wiem.
agnieszka
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 12/1/2007, 00:14

Postprzez siegi_85 » 18/2/2007, 23:12

Jeżeli był by to problem ze świecami (np. jedna by nie paliła) najlepiej napluj albo oblej wodą kolektory po kolei, jeżeli na którymś slina bądź woda nie odparuje natychmiast będziesz wiedziała że silnik nie pracuje na wszystkie któryś z cylindrów
Najlepiej poproś znajomego mechanika (chyba że sama lubisz dłubać w silniku) bądź zostaw moto serwisie na wymiane śiwec, czyszczenie i regulacje gaźników, to powinno rozwiązać problem.
Pozdrawiam.
...Zawsze jestem sobÄ… nie statystykÄ… OBOP'u...
Honda CBR 600 PC25
Avatar użytkownika
siegi_85
Świeżak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 17/2/2007, 00:11
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez torowiec » 20/2/2007, 21:49

siemka! to moze byc ktorys z wyzej wym. powodow ale takie objawy powodoje rowniez zapchany filtr powietrza (siln9ik wraz ze wzrostem obrotow potrzebuje coraz wiecej powietrza dla prawidlowego skladu mieszanki) wystarczy wymienic i po problemie.dla sprawdzenia odpal go bez filtra(nie jezdzij!) i zobacz czy sie wkreca.powodzenia
torowiec
Świeżak
 
Posty: 401
Dołączył(a): 16/2/2007, 10:36
Lokalizacja: Gorny Slask

Postprzez algaspzoo » 20/2/2007, 22:18

Uważam że przyczyną mogą być gaźniki (regulacja lub są poprostu zblokowane), filtr powietrza również. Kolega ma zblokowaną R6 i mimo wyciągnięcia dławików na gaźnikach też nie chce się wkręcać wyżej niż 7 tys. obr. tzn idzie ale nie przyśpiesza tylko wyje.
algaspzoo
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 25/1/2007, 18:56

Postprzez Power144 » 20/2/2007, 23:57

Witam! Z tego co napisalas na 99% mysle ze moto jest blokowane i mowisz ze nie kreci sie powyzej 7 tys obrotow (zapewne ma juz przedzial tych obrotow zaznaczony na czerwono- wiem bo u mnie byl ten sam patent) co wskazuje ze prawdopodbnie zdlawione sa i gazniki i modul. O ile gazniki i dysze w srodu mozna wymienic to modul raczej trzeba bedzie kupic odblokowany.
Avatar użytkownika
Power144
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 20/2/2007, 23:51

Postprzez agnieszka » 20/2/2007, 23:59

Filtr powietrza to chyba nie będźie bo był wcześniej wymieniany na nowy. Ale zauważyłam dziwną żecz niedawno przejechałam się nim, na pierwszym biegu tak na pełnym gazie przy 6-7tys. obr. zaczął się dławić ale go prytżymałam na pełnym gazie i zaczął się wkręcać dalej aż doszedł do 11 tys. A na wyższych biegach nie prubowałam go tak kręcić. Wydaje mi się że to będzie coś z tymi gaźnikami pewnie będzie je trzeba przeczyścić i wyregulować, a świece już kupiłam nowe to mu wkręce i zobaczymy, może mu się troche polepszy! A I WIELKIE DŹIĘKI WAM WSZYSTKIM ZA TE PORADY!!! :wink:
agnieszka
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 12/1/2007, 00:14



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê