problem z hondÄ… cbr 600
Posty: 9
• Strona 1 z 1
problem z hondÄ… cbr 600
Niedawno kupiłam sobie motor honde cbr 600 z 90r. Dziś sie nią przejechałam i zauwazyłam taką dziwną żecz że np. na 2, 3, 4 czy 5 biegu motor nie wchodi na obroty więcej niż 7 tys. A maksymalnie wydusiłam z niego 120km\h chyba coś za mało. Czy to możliwe że ma założony jakiś ogranicznikczy coś takiego?? A może nie chcił iść dlatego bo było zimno czyli ok 4 stopnie poniżej zera?? proszę kogoś o odpowiedź!!
- agnieszka
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 12/1/2007, 00:14
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
Witam, problem nie tkwi w temperaturze otoczenia (też ostatnio jeżdzilem i moje F2 "szło" normalnie) może to być spowodowane kilkoma sprawami:
1.tak jak podejrzewasz jest ogranicznik mocy
2.zanieczyszczone są gaźniki
3.może poprostu miałaś za mało paliwa
generalnie te trzy sprawy łączą się z tym że silnik nie dostawał wystarczającej ilości paliwa
problem może też tkwić, jeżeli jadąc na motorze wcisłaś sprzęgło a on szybko tracił prędkość może coś być z układem hamulcowym albo łożyskami.
Najlepiej jak wybierzesz się do serwisu albo poprosisz znajomego, który się na tym zna
Pozdrawiam
1.tak jak podejrzewasz jest ogranicznik mocy
2.zanieczyszczone są gaźniki
3.może poprostu miałaś za mało paliwa
generalnie te trzy sprawy łączą się z tym że silnik nie dostawał wystarczającej ilości paliwa
problem może też tkwić, jeżeli jadąc na motorze wcisłaś sprzęgło a on szybko tracił prędkość może coś być z układem hamulcowym albo łożyskami.
Najlepiej jak wybierzesz się do serwisu albo poprosisz znajomego, który się na tym zna
Pozdrawiam
-
siegi_85 - Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 17/2/2007, 00:11
- Lokalizacja: Rybnik
Może jest to wina świec? Bo od kiedy go kupiłam to nie były zmieniane, a poprzedni właściciel też nie wiem kiedy je zmieniał. Albo może też dla tego że nie regulowałam wogule jeszcze gaźników i wydaje mi się że poprzedni właściciel też ich dawno nie regulował ale nie wiem.
- agnieszka
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 12/1/2007, 00:14
Jeżeli był by to problem ze świecami (np. jedna by nie paliła) najlepiej napluj albo oblej wodą kolektory po kolei, jeżeli na którymś slina bądź woda nie odparuje natychmiast będziesz wiedziała że silnik nie pracuje na wszystkie któryś z cylindrów
Najlepiej poproś znajomego mechanika (chyba że sama lubisz dłubać w silniku) bądź zostaw moto serwisie na wymiane śiwec, czyszczenie i regulacje gaźników, to powinno rozwiązać problem.
Pozdrawiam.
Najlepiej poproś znajomego mechanika (chyba że sama lubisz dłubać w silniku) bądź zostaw moto serwisie na wymiane śiwec, czyszczenie i regulacje gaźników, to powinno rozwiązać problem.
Pozdrawiam.
...Zawsze jestem sobÄ… nie statystykÄ… OBOP'u...
Honda CBR 600 PC25
Honda CBR 600 PC25
-
siegi_85 - Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 17/2/2007, 00:11
- Lokalizacja: Rybnik
siemka! to moze byc ktorys z wyzej wym. powodow ale takie objawy powodoje rowniez zapchany filtr powietrza (siln9ik wraz ze wzrostem obrotow potrzebuje coraz wiecej powietrza dla prawidlowego skladu mieszanki) wystarczy wymienic i po problemie.dla sprawdzenia odpal go bez filtra(nie jezdzij!) i zobacz czy sie wkreca.powodzenia
- torowiec
- Świeżak
- Posty: 401
- Dołączył(a): 16/2/2007, 10:36
- Lokalizacja: Gorny Slask
Uważam że przyczyną mogą być gaźniki (regulacja lub są poprostu zblokowane), filtr powietrza również. Kolega ma zblokowaną R6 i mimo wyciągnięcia dławików na gaźnikach też nie chce się wkręcać wyżej niż 7 tys. obr. tzn idzie ale nie przyśpiesza tylko wyje.
- algaspzoo
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 25/1/2007, 18:56
Witam! Z tego co napisalas na 99% mysle ze moto jest blokowane i mowisz ze nie kreci sie powyzej 7 tys obrotow (zapewne ma juz przedzial tych obrotow zaznaczony na czerwono- wiem bo u mnie byl ten sam patent) co wskazuje ze prawdopodbnie zdlawione sa i gazniki i modul. O ile gazniki i dysze w srodu mozna wymienic to modul raczej trzeba bedzie kupic odblokowany.
-
Power144 - Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 20/2/2007, 23:51
Filtr powietrza to chyba nie będźie bo był wcześniej wymieniany na nowy. Ale zauważyłam dziwną żecz niedawno przejechałam się nim, na pierwszym biegu tak na pełnym gazie przy 6-7tys. obr. zaczął się dławić ale go prytżymałam na pełnym gazie i zaczął się wkręcać dalej aż doszedł do 11 tys. A na wyższych biegach nie prubowałam go tak kręcić. Wydaje mi się że to będzie coś z tymi gaźnikami pewnie będzie je trzeba przeczyścić i wyregulować, a świece już kupiłam nowe to mu wkręce i zobaczymy, może mu się troche polepszy! A I WIELKIE DŹIĘKI WAM WSZYSTKIM ZA TE PORADY!!! 

- agnieszka
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 12/1/2007, 00:14
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości