[GSXR 750] Wymiana cewek
Posty: 8
• Strona 1 z 1
[GSXR 750] Wymiana cewek
Witam
Chcialem zapytac czy cewki z bandita 1200 z 1997r beda pasowac do gsxra 750 z 1991r?
Chcialem zapytac czy cewki z bandita 1200 z 1997r beda pasowac do gsxra 750 z 1991r?
- prezes9119
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 11/9/2009, 18:12
sprawdź oznaczenie części na schematach ze sklepu typu bikebandit.com lub motoboy.pl i będziesz wiedział
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
- prezes9119
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 11/9/2009, 18:12
sprawdziłem za ciebie i wcale nie trzeba sie znać tylko klikać wystarczy...
bandit 1200 97 rok:
oznaczenie cewki:
COIL ASSY, IGNITION
33420-26E01
gsxr 750 91 rok:
oznaczenie cewki:
COIL ASSY, IGNITION
33410-17C01
Wnioski : czysty swap to nie będzie inaczej - zwyczajnie nie pasują
bandit 1200 97 rok:
oznaczenie cewki:
COIL ASSY, IGNITION
33420-26E01
gsxr 750 91 rok:
oznaczenie cewki:
COIL ASSY, IGNITION
33410-17C01
Wnioski : czysty swap to nie będzie inaczej - zwyczajnie nie pasują
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Dzieki za pomoc.
Czyli wychodzi na to, ze musze kupic jakies stare cewki z mojego modelu.
Przy okazji.. jak mozna sprawdzic czy impulsator jest ok? Podpiac voltomierz pod te kabelki, ktore wchodza do cewki? Czy jest jakis inny sposob?
Czyli wychodzi na to, ze musze kupic jakies stare cewki z mojego modelu.
Przy okazji.. jak mozna sprawdzic czy impulsator jest ok? Podpiac voltomierz pod te kabelki, ktore wchodza do cewki? Czy jest jakis inny sposob?
- prezes9119
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 11/9/2009, 18:12
A co siÄ™ dzieje ?
Musisz poszukać service manuala i tam masz podane jak sprawdzić impulsator i cewki oraz inne elementy.
Po drodze między impulsatorem (czujnikiem położenia wału) a cewkami jest jeszcze moduł zapłonowy.
Musisz poszukać service manuala i tam masz podane jak sprawdzić impulsator i cewki oraz inne elementy.
Po drodze między impulsatorem (czujnikiem położenia wału) a cewkami jest jeszcze moduł zapłonowy.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Moto ma bardzo slaba iskre i czesto zalewa swiece. Wymienialem swiece ale nic sie nie zmienilo.
Na tygodniu wymienie cewki i zobaczymy jaki bedzie efekt.
Na tygodniu wymienie cewki i zobaczymy jaki bedzie efekt.
- prezes9119
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 11/9/2009, 18:12
Zrób gaźniki i regulację luzu zaworowego, ewentualnie wymień filtr powietrza.
Większość motocykli ma słabszą iskrę niż w puszkach.
Regulacja luzu zaworowego,
Gaźniki :
- czyszczenie , sprawdzenie poziomu paliwa i czy są prawidłowe dysze oraz iglice zamontowane
- regulacja poziomu paliwa (jak jest źle), składu mieszanki
- synchronizacja
wymiana filtra powietrza, brudny filtr to mało powietrza dużo paliwa.
Większość motocykli ma słabszą iskrę niż w puszkach.
Regulacja luzu zaworowego,
Gaźniki :
- czyszczenie , sprawdzenie poziomu paliwa i czy są prawidłowe dysze oraz iglice zamontowane
- regulacja poziomu paliwa (jak jest źle), składu mieszanki
- synchronizacja
wymiana filtra powietrza, brudny filtr to mało powietrza dużo paliwa.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości