R6 2003 kiedy regulacja zaworów?
Posty: 7
• Strona 1 z 1
R6 2003 kiedy regulacja zaworów?
Witam!! niedawno zakupilem Yamahe R6 2003r na wtrysku z przebiegiem 16 tys, chce aby motor mi slużył pare lat i chce zadbac o niego,wymienilem juz olej i filtr,pozostalo mi jeszcze wymienić świece tylko strasznie tam ciasno jak sciagne bak i nie chce sam tego rozkopywać wiec podjade do jakiegos mechanika,następnie płyn w chlodnicy tylko nie wiem jaki bo różne opinie słyszalem no i płyn hamulcowy, teraz pojawia sie problem bo nie wiem kiedy i czy wogóle przy takim przebiegu powinno sie zaglądac na luzy zaworowe i problem mam też z tym jak wyczaić czy olej w lagach i uszczelniacze sa jeszcze dobre,moto jeździ i pali bez zarzutu wiec tak sobie mysle ze moze lepiej nie grzebac jak jezdzi ale znow jak sie ma cos zniszczyc przez to ze nie wymienilem więc wole spytac przed,proszę o porady. Z góry dzieki 

- motorobert1
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 1/3/2009, 11:32
- Lokalizacja: Wadowice
Pytając o luzy to chyba lepiej podjecha do serwisu i niech sprawdzą prawdziwy przebieg motocykla bo 16t km w ciągu 7 sezonów to trochę mało chyba że moto stało 4 sezony nieużywane... Olej w lagach. jeśli zawieszenie jest zbyt miękkie to jest jeszcze regulacja sprężyn. Jeśli są one już na maks wciśnięte (nie ma więcej regulacji) to trzeba zmieniać olej (samemu napewno tego nie ogarniesz). Świece. Najlepiej wymieniać co 2 lata jeśli śą zwykłe NGK dlatego polecam bardzo popularne irydowe wystarczające na bardzoo długo. Dlatego lepiej zanim zaczniesz coś wymieniać zorientuj się, ile Twoje moto ma naprawdę przebiegu.
- kamilzx636
- Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 13/2/2010, 21:48
- Lokalizacja: w-wek / w-wa
Wg manuala sprawdzenia luzu zaworowego co 24kkm lub co 2 lata.
Jak nie stuka i tak warto zajrzeć, czasami luz się nie powiększa tylko zmniejsza, co jest nie słyszalne i może doprowadzić do wypalenia gniazd zaworowych.
Po za tym jak dopiero co kupiłeś motocykl i zamierzasz nim pojeździć polecam zacząć od pełnego przeglądu - wtedy będziesz miał spokój na dłuższy czas, w zależności od tego ile km w ciągu sezonu przejedziesz.
Jak nie stuka i tak warto zajrzeć, czasami luz się nie powiększa tylko zmniejsza, co jest nie słyszalne i może doprowadzić do wypalenia gniazd zaworowych.
Po za tym jak dopiero co kupiłeś motocykl i zamierzasz nim pojeździć polecam zacząć od pełnego przeglądu - wtedy będziesz miał spokój na dłuższy czas, w zależności od tego ile km w ciągu sezonu przejedziesz.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości