Zobacz wątek - [Suzuki GSXR 1300] sprzeglo, klamka sprzegla
NAS Analytics TAG

[Suzuki GSXR 1300] sprzeglo, klamka sprzegla

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

[Suzuki GSXR 1300] sprzeglo, klamka sprzegla

Postprzez starostast » 19/4/2010, 08:45

Mam nastepujacy problem, otoz:
W czasie jazdy zauwazylem na swiatlach ze po redukcji do jedynki i wcisnieciu sprzegla motocykl jedzie na wcisnietym sprzegle i jest problem aby zmienic bieg. zjechalem na chodnik aby sprawdzic co sie dzieje, przy probie obrotu pokretla, "zmiany naciagy klamki" pokretlo peklo. Aby zwiejszyc naciag klamki wsadzilem monete i obwiazalem ja tasma izolacyjna. Problem jednaj dalej wracal, momagalo dowiazywania kolejnych warst tasmy izolacyjnej.

Pytanie, czy wystarczy wymiana klamki czy cos gorszego moze sie dziac ze sprzeglem?
Ostatnio edytowano 19/4/2010, 09:35 przez starostast, łącznie edytowano 1 raz
starostast
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 11/4/2009, 15:32


Postprzez mar111cin » 19/4/2010, 09:10

prosze nazwać temat zgodnie ze wzorem w regulaminie, regulamin na samej górze.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)


Postprzez Przemo_rene » 19/4/2010, 10:11

skoro już nazwany to zacznij od wymiany tego elementu co pękł (max 20 zł u dealera lub na motoboy.pl - wyszukaj część po obrazku)

Pooglądaj dokładnie linkę (jezeli jest na lince) i w razie jakichkolwiek wątpliwości wymień ją na nową (około70zł) Ustaw regulację najpierw przy silniku a później na klamce)

Jezeli jest to hydrauliczne sprzęgło a takie raczej jest (mój znajomy ma hayabuse z 2001 roku i takie ma) to wymienic należy płyn w układzie i porządnie ODPOWIETRZYĆ UKŁAD. Jeżeli jeździłeś z płynem poniżej poziomu LOW to zapowietrzyłeś pewnie ukłąd. PO tych czynnościach i kupnie tego co się ułamało bedzie działać.

ps. na przyszłość pilnuj płynów i ich stanów i nie oszczędzaj na sprzęcie wartym eta 15-20tyś zł tych kilkudziesięciu złotych bo to się zemści.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Raczek_6 » 19/4/2010, 22:32

Chyba 200PLN za klamkę.

http://larsson.pl/?c=r&no=NTMxMDI4OA==&bid=110525

http://larsson.pl/?c=r&no=NTMxMTAzNQ==&bid=110525

Może być wyrobiony wysprzęglik (ten element przy zębatce).
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Przemo_rene » 20/4/2010, 08:43

myśle, że przyczyna jest bardziej prozaiczna i dowiemy się tego jak kolega odpisze.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez starostast » 20/4/2010, 21:30

Przemo_rene miales racje, oczywiscie sperzeglo sie zapowietrzylo z braku plynu hamulowego. Wymienilem plyn, odpowietrzylem porzadnie i biegi wchodza az milo:)

Jutro wymienie olej, plyn w hamulcach, oraz plyn chlodniczy.

Mam jeszcze jedno pytanie: przu zbiorniku plynu chlodzacego sa dwa przewody, jeden u dolu idzie do chlodnicy a jeden u gorze swobodnie wisi, rozbieraja owiewke nie pamietam czy on ma tak wisiec czy go odlaczylem , ale nie wiedze miejsca gdzie nalezalo by go podczepic, wiec mysle, jego rola polega na zaciaganiu powietrza.
Mam racje?



opis wymiany plynu sprzeglowego:
http://www.sportrider.com/tech/146_0110 ... index.html
starostast
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 11/4/2009, 15:32

Postprzez Przemo_rene » 21/4/2010, 09:13

na te pytania to już pooglądaj schematy części swojego motocykla i co do czego idzie oraz poczytaj serwisówkę :) Nie mam 3go oka i hayabusą nie jeździłem to nie wiem :D Ale fajnie, że problem rozwiązałeś
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez starostast » 21/4/2010, 12:46

Ten przewod sluzy do wylewania nadmiaru plynu chlodniczego i ma wisiec wolno, tak powiedzial moj kolega, ktory naprawia motocykle.


Wszystkie plyny zmienilem pozostaje mi naprawa bledu FI, ktory wyswietla sie nazmiane z zegarem, pewnie jakis czujnik bede mial do wymiany, dzisiaj zmostkuje kable dianostyczne w zadupku i bede wiedzial o co chodzi.

a z serwisowka do hajabusy sie nie rozstaje ;)


w kazdym razy bardzo dziekuje za pomoc
starostast
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 11/4/2009, 15:32

Postprzez starostast » 21/4/2010, 15:22

Komputer pokazal blad c44 co wskazuje na przegzany czujnik tlenu, ale chyba rocznik 2003 nie posiada takiego czujnika, nawet w serwisowce nie ma go.

Co moze byc nie tak?
starostast
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 11/4/2009, 15:32



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na gr