[Suzuki GSXR 1300] sprzeglo, klamka sprzegla
Posty: 9
• Strona 1 z 1
[Suzuki GSXR 1300] sprzeglo, klamka sprzegla
Mam nastepujacy problem, otoz:
W czasie jazdy zauwazylem na swiatlach ze po redukcji do jedynki i wcisnieciu sprzegla motocykl jedzie na wcisnietym sprzegle i jest problem aby zmienic bieg. zjechalem na chodnik aby sprawdzic co sie dzieje, przy probie obrotu pokretla, "zmiany naciagy klamki" pokretlo peklo. Aby zwiejszyc naciag klamki wsadzilem monete i obwiazalem ja tasma izolacyjna. Problem jednaj dalej wracal, momagalo dowiazywania kolejnych warst tasmy izolacyjnej.
Pytanie, czy wystarczy wymiana klamki czy cos gorszego moze sie dziac ze sprzeglem?
W czasie jazdy zauwazylem na swiatlach ze po redukcji do jedynki i wcisnieciu sprzegla motocykl jedzie na wcisnietym sprzegle i jest problem aby zmienic bieg. zjechalem na chodnik aby sprawdzic co sie dzieje, przy probie obrotu pokretla, "zmiany naciagy klamki" pokretlo peklo. Aby zwiejszyc naciag klamki wsadzilem monete i obwiazalem ja tasma izolacyjna. Problem jednaj dalej wracal, momagalo dowiazywania kolejnych warst tasmy izolacyjnej.
Pytanie, czy wystarczy wymiana klamki czy cos gorszego moze sie dziac ze sprzeglem?
Ostatnio edytowano 19/4/2010, 09:35 przez starostast, łącznie edytowano 1 raz
- starostast
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 11/4/2009, 15:32
skoro już nazwany to zacznij od wymiany tego elementu co pękł (max 20 zł u dealera lub na motoboy.pl - wyszukaj część po obrazku)
Pooglądaj dokładnie linkę (jezeli jest na lince) i w razie jakichkolwiek wątpliwości wymień ją na nową (około70zł) Ustaw regulację najpierw przy silniku a później na klamce)
Jezeli jest to hydrauliczne sprzęgło a takie raczej jest (mój znajomy ma hayabuse z 2001 roku i takie ma) to wymienic należy płyn w układzie i porządnie ODPOWIETRZYĆ UKŁAD. Jeżeli jeździłeś z płynem poniżej poziomu LOW to zapowietrzyłeś pewnie ukłąd. PO tych czynnościach i kupnie tego co się ułamało bedzie działać.
ps. na przyszłość pilnuj płynów i ich stanów i nie oszczędzaj na sprzęcie wartym eta 15-20tyś zł tych kilkudziesięciu złotych bo to się zemści.
Pooglądaj dokładnie linkę (jezeli jest na lince) i w razie jakichkolwiek wątpliwości wymień ją na nową (około70zł) Ustaw regulację najpierw przy silniku a później na klamce)
Jezeli jest to hydrauliczne sprzęgło a takie raczej jest (mój znajomy ma hayabuse z 2001 roku i takie ma) to wymienic należy płyn w układzie i porządnie ODPOWIETRZYĆ UKŁAD. Jeżeli jeździłeś z płynem poniżej poziomu LOW to zapowietrzyłeś pewnie ukłąd. PO tych czynnościach i kupnie tego co się ułamało bedzie działać.
ps. na przyszłość pilnuj płynów i ich stanów i nie oszczędzaj na sprzęcie wartym eta 15-20tyś zł tych kilkudziesięciu złotych bo to się zemści.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Chyba 200PLN za klamkę.
http://larsson.pl/?c=r&no=NTMxMDI4OA==&bid=110525
http://larsson.pl/?c=r&no=NTMxMTAzNQ==&bid=110525
Może być wyrobiony wysprzęglik (ten element przy zębatce).
http://larsson.pl/?c=r&no=NTMxMDI4OA==&bid=110525
http://larsson.pl/?c=r&no=NTMxMTAzNQ==&bid=110525
Może być wyrobiony wysprzęglik (ten element przy zębatce).
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
myśle, że przyczyna jest bardziej prozaiczna i dowiemy się tego jak kolega odpisze.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Przemo_rene miales racje, oczywiscie sperzeglo sie zapowietrzylo z braku plynu hamulowego. Wymienilem plyn, odpowietrzylem porzadnie i biegi wchodza az milo:)
Jutro wymienie olej, plyn w hamulcach, oraz plyn chlodniczy.
Mam jeszcze jedno pytanie: przu zbiorniku plynu chlodzacego sa dwa przewody, jeden u dolu idzie do chlodnicy a jeden u gorze swobodnie wisi, rozbieraja owiewke nie pamietam czy on ma tak wisiec czy go odlaczylem , ale nie wiedze miejsca gdzie nalezalo by go podczepic, wiec mysle, jego rola polega na zaciaganiu powietrza.
Mam racje?
opis wymiany plynu sprzeglowego:
http://www.sportrider.com/tech/146_0110 ... index.html
Jutro wymienie olej, plyn w hamulcach, oraz plyn chlodniczy.
Mam jeszcze jedno pytanie: przu zbiorniku plynu chlodzacego sa dwa przewody, jeden u dolu idzie do chlodnicy a jeden u gorze swobodnie wisi, rozbieraja owiewke nie pamietam czy on ma tak wisiec czy go odlaczylem , ale nie wiedze miejsca gdzie nalezalo by go podczepic, wiec mysle, jego rola polega na zaciaganiu powietrza.
Mam racje?
opis wymiany plynu sprzeglowego:
http://www.sportrider.com/tech/146_0110 ... index.html
- starostast
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 11/4/2009, 15:32
na te pytania to już pooglądaj schematy części swojego motocykla i co do czego idzie oraz poczytaj serwisówkę
Nie mam 3go oka i hayabusą nie jeździłem to nie wiem
Ale fajnie, że problem rozwiązałeś


http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Ten przewod sluzy do wylewania nadmiaru plynu chlodniczego i ma wisiec wolno, tak powiedzial moj kolega, ktory naprawia motocykle.
Wszystkie plyny zmienilem pozostaje mi naprawa bledu FI, ktory wyswietla sie nazmiane z zegarem, pewnie jakis czujnik bede mial do wymiany, dzisiaj zmostkuje kable dianostyczne w zadupku i bede wiedzial o co chodzi.
a z serwisowka do hajabusy sie nie rozstaje
w kazdym razy bardzo dziekuje za pomoc
Wszystkie plyny zmienilem pozostaje mi naprawa bledu FI, ktory wyswietla sie nazmiane z zegarem, pewnie jakis czujnik bede mial do wymiany, dzisiaj zmostkuje kable dianostyczne w zadupku i bede wiedzial o co chodzi.
a z serwisowka do hajabusy sie nie rozstaje

w kazdym razy bardzo dziekuje za pomoc
- starostast
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 11/4/2009, 15:32
Komputer pokazal blad c44 co wskazuje na przegzany czujnik tlenu, ale chyba rocznik 2003 nie posiada takiego czujnika, nawet w serwisowce nie ma go.
Co moze byc nie tak?
Co moze byc nie tak?
- starostast
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 11/4/2009, 15:32
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości