[Yamaha YZF R1] R1 '98 problem z ladowaniem
Posty: 8
• Strona 1 z 1
[Yamaha YZF R1] R1 '98 problem z ladowaniem
Witam wszystkich wielbicieli R1.
Mam problem z ladowaniem i po sprawdzeniu okazalo sie ze to regulator napiecia. Kupilem wiec uzywany ( od R1 podobno z toru) i niestety po jego zamontowaniu daje on za wysokie napiecie. wedlug manual przy 5000 obr ladowanie powinno byc na poziomie 14V a mialem prawie 15V a jak wkrecilem go na wyzesz obr to ladowanie wzroslo prawie do 17V. Prosze o porade czy jest to normalne czy tez znow mam szukac dobrego regulatora. Czy istnieje obawa palenia bezpiecznikow i swiatel, a co z aku czy wytrzyma te przeladowanie??
Wedlug sprzedawcy sprawdzil go przejezdzajac ok 30 km wiec nie wiem czy w rzeczywistosci go sprawdzil bo ten dystans mozna przejechac na samym aku.
Z gory dzieki za odpowiedz i pozdrawiam milosnikow R1
Mam problem z ladowaniem i po sprawdzeniu okazalo sie ze to regulator napiecia. Kupilem wiec uzywany ( od R1 podobno z toru) i niestety po jego zamontowaniu daje on za wysokie napiecie. wedlug manual przy 5000 obr ladowanie powinno byc na poziomie 14V a mialem prawie 15V a jak wkrecilem go na wyzesz obr to ladowanie wzroslo prawie do 17V. Prosze o porade czy jest to normalne czy tez znow mam szukac dobrego regulatora. Czy istnieje obawa palenia bezpiecznikow i swiatel, a co z aku czy wytrzyma te przeladowanie??
Wedlug sprzedawcy sprawdzil go przejezdzajac ok 30 km wiec nie wiem czy w rzeczywistosci go sprawdzil bo ten dystans mozna przejechac na samym aku.
Z gory dzieki za odpowiedz i pozdrawiam milosnikow R1
- rafal 83
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 10/4/2010, 19:37
- Lokalizacja: Zielona Gora
http://larsson.pl/?c=r&no=MTI5MDA3NQ==&bid=111898
Po co używany kupować, jak można nowy z gwarancją (Gwarancja przy montażu u elektryka motocyklowego).
Po za tym ciężko kupić sprawny używany.
Po co używany kupować, jak można nowy z gwarancją (Gwarancja przy montażu u elektryka motocyklowego).
Po za tym ciężko kupić sprawny używany.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Regulator podlaczal mi sprawdzony mechanik-elektryk i napewno byl w sposob prawidlowo, a wedlug sprzedajacego regulator jest sprawny.
Nie wiem czy zwiekszenie obrotow silnika ma wplyw na wysokosc napiecie bo przy ok 7000 obr/min napiecie przekroczylo 16V ( jak dla mnie to nie powinno to miec jakiekokolwiek znaczenie). Wydaje mi sie ze w momencie gdzy wlaczylismy swiatla to napiecie bylo wyzsze niz przed wlaczeniem czy jest to mozliwe??
Pozdrawiam
Nie wiem czy zwiekszenie obrotow silnika ma wplyw na wysokosc napiecie bo przy ok 7000 obr/min napiecie przekroczylo 16V ( jak dla mnie to nie powinno to miec jakiekokolwiek znaczenie). Wydaje mi sie ze w momencie gdzy wlaczylismy swiatla to napiecie bylo wyzsze niz przed wlaczeniem czy jest to mozliwe??
Pozdrawiam
- rafal 83
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 10/4/2010, 19:37
- Lokalizacja: Zielona Gora
Nie baw się w używany.
Szkoda tylko czasu i kasy, bierz zwrot kasy i kup nowy regulator.
Musiał byś sprawdzić numer części i wiedzieć od jakiego fazera jest regulator.
http://larsson.pl/ tam masz części dobrane po modelu motocykla.
Szkoda tylko czasu i kasy, bierz zwrot kasy i kup nowy regulator.
Musiał byś sprawdzić numer części i wiedzieć od jakiego fazera jest regulator.
http://larsson.pl/ tam masz części dobrane po modelu motocykla.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości