Dławienie się silnika Kawasaki gpz 900
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Dławienie się silnika Kawasaki gpz 900
Witam. Mam Kawasaki GPZ 900,jak go kupiłem smigal zajefajnie,ale po miesiacu urwałem wal.Kupiłem drugi silnik,zdekompletowany ale z dwuch zlożyłem jeden,od tej chwili kal odkręce manetke gazu to do 3,5 tys. jest ok,i nagle dusi się ,i niemoże wejść na wyzsze obroty,a jak dam ssanie,i wkręci się i puszcze to wkręci sie już na wyższe obroty,ale przy tych 4 tys. nadal się dusi,moduł,impulsatory,gażniki czyszczone i wymienione.teraz zapytanie,czy to może być elektryka??bo ten sam problem mam w Hondzie CBX550.ktora stała rojk nieodpalana,bo kartery były rozwalone,teraz wszystko nowe panewki uszczelniacze rozrząd.a rozrząd dobrze ustawiony jak w jednym tak i drugim.Lipnie ,bo nawet w serwisach niewiedzą co to jest.Prosze o komentarze i rady jesłi ktoś mial ten sam przypad
-
michcio064 - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 7/10/2008, 20:01
nismo napisał(a):Jak ja tak miałem, to okazało się że to lekko zagięty wężyk od odpowietrzania baku
Tak, tak, wiem o tym.
-
michcio064 - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 7/10/2008, 20:01
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości