Zobacz wątek - YZF Thundercat opona przód - zapytanie o trakcję
NAS Analytics TAG

YZF Thundercat opona przód - zapytanie o trakcję

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

YZF Thundercat opona przód - zapytanie o trakcję

Postprzez tapmal » 23/3/2010, 15:19

Jak w temacie. Mam jakoś nierówno zużytą oponkę z przodu i mam niepokojące wrażenia z jazdy. Prawe zakręty pokonuję płynnie ale lewe jakoś "wężykuje". Czy to może być to czy raczej gdzie indziej szukać?
tapmal
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:42


Postprzez Trener » 23/3/2010, 15:32

Jak widać że jest nierówno zużyta to może być przyczyna choć niekoniecznie . Równie dobrze może to być łożysko główki ramy albo łożyska na kole albo zle wyważone koło .
YZF R6 2007
Avatar użytkownika
Trener
Stały bywalec
 
Posty: 1198
Dołączył(a): 11/5/2009, 14:14
Lokalizacja: Z pod Kalisza jestem


Postprzez michael » 23/3/2010, 16:52

a jak na prostym puścisz kierownicę to zaczyna trzepać?
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
michael
Bywalec
 
Posty: 515
Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
Lokalizacja: Białystok

Postprzez kamilzx636 » 23/3/2010, 17:23

Czy przy dociążeniu koła przedniego podczas jazdy np hamowanie lub podczas przyspieszania (gdy np niechcacy oderwie przednie koło do podłoża) a poźniej po zetknieciu z nim co się dzieje?
kamilzx636
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 13/2/2010, 21:48
Lokalizacja: w-wek / w-wa

Postprzez tapmal » 23/3/2010, 23:11

Łożysko sam dociągałem. Brak luzów. Jak jadę bez trzymania to jedzie prosto. Generalnie zastanawiam się czy inwestować w nowe ogumienie czy pogonić sprzęta(kolega obiecał mi sprzedać Blade'a :) ) Pozdrawiam. Piotr:)
tapmal
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:42

Postprzez Przemo_rene » 24/3/2010, 09:32

może tak oponę zmienić?? Ja jak jeździłem kiedyś na laczku którego spaliłem za bardzo na zlocie to w zakręty bardzo cieżko się przerzucało moto. Po zmianie gum na nowe musiałem się uczyć takiego łatwego przerzucania moto :) Jak będziesz wystawiać na allegro sprzęta to mam nadzieje, że napiszesz iż jakieś problemy z porwadzeniem przodu są. Bo igieł mamy aż za dużo tam...

pzoa tym na zachowanie przedniego zawieszania mają i to w BARDZO DUŻYM STOPNIU:

-łożysko główki ramy
-poziom (równy co do wartości w SERWISÓWCE!!) świeżego oleju w każdej ladze
-brak wycieków spod uszczelniaczy lag
-równe ustawienie dobicie, odbicia i wstępnej kompresji zawieszenia dla każdej z lag
-stan przedniej opony - jej zużycie oraz data produkcji
-łożysko w kole
-krzywo złożone koło
-niewyważone koło.


Jeżeli tych wszystkich rzeczy nie sprawdzisz DOKŁADNIE i w razie czego nie naprawisz to nie będziesz wiedział co jest i będzie jak jest.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez tapmal » 24/3/2010, 23:13

Chyba tak zrobię właśnie czyli zakupię oponę. Resztę sprawdziłem sam. Olej uszelniacze itp..
tapmal
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:42



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr