łańcuch
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Po tym że łańcuch jest zbyt luźny, na maxymalnym odsunięciu koła do tyłu. Może być też do wymiany, gdy coś się jebło i jest nierównomiernie rozciągnięty, stawiasz na centralkę, kręcisz tylnym kołem i patrzysz czy łańcuch "wisi" zawsze tyle samo. Czasem szybciej trzeba wymienić, ale ja swój np. dowaliłem do końca tak, że zachaczał o centralkę.
Ogólnie, najlepiej jest montować łańcuch z zębatkami na raz (cały napęd) wtedy wymieniasz wszystko na raz i się nie martwisz czy zębatki są jeszcze okej.
Ogólnie, najlepiej jest montować łańcuch z zębatkami na raz (cały napęd) wtedy wymieniasz wszystko na raz i się nie martwisz czy zębatki są jeszcze okej.
Kawasaki ER5 2005
-
Traperoso - Mieszkaniec forum
- Posty: 1645
- Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
- Lokalizacja: Szczecin
może komuś się przyda.
http://mz.rider.w.interia.pl/serwis/lancuch.htm
http://mz.rider.w.interia.pl/serwis/lancuch.htm
-
nurofen - Świeżak
- Posty: 117
- Dołączył(a): 13/1/2010, 20:53
- Lokalizacja: Wrocław
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości