Czy odblokowywać moto? jak sprawdzić??!!
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Czy odblokowywać moto? jak sprawdzić??!!
Witam serdecznie
Mam honde cb 250
Nie wiem czy jest obecnie zdławiona czy oddławiona. W dowodzie jest wpisane 17KM a po oddławieniu z tego co poczytałem moze miec 27. Tylko jak mogę sprawdzić w najprostrzy sposób czy moto jest zablokowane. prosze o sygestie.
pozdrawiam[/b]
Mam honde cb 250
Nie wiem czy jest obecnie zdławiona czy oddławiona. W dowodzie jest wpisane 17KM a po oddławieniu z tego co poczytałem moze miec 27. Tylko jak mogę sprawdzić w najprostrzy sposób czy moto jest zablokowane. prosze o sygestie.
pozdrawiam[/b]
- Gimnastk
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 30/10/2009, 20:05
skoro wiesz ze po odblokowaniu ma miec 27 km to na hamownie smigaj i sie dowiesz jaka moci i moment obrotowy
a kreci ci sie do maxa na kazdym biegu
a kreci ci sie do maxa na kazdym biegu
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
Pytasz o to czy obroty dochodzÄ… do czerwonej kreski?
Jeżeli tak to szczerze mówiąc użytkuje ten motor bardziej turystycznie niz do wariacji, ale z tego co sobie przypominam to max udało mi się go dokręcić do 7. czerwona jest do 11. Tyle że nie wiem czy poprostu nie krecił bo brakowało mu siły bo to tylko 250cmm, czy sam nie miałem potrzeby go tak kręcić.
Co mogę zyskać po odblokowaniu?
Domyślam się że moc, przyspieszenie, prędkość?
Jeżeli tak to w jakim stopniu.
ProszÄ™ o porade.[/url]
Jeżeli tak to szczerze mówiąc użytkuje ten motor bardziej turystycznie niz do wariacji, ale z tego co sobie przypominam to max udało mi się go dokręcić do 7. czerwona jest do 11. Tyle że nie wiem czy poprostu nie krecił bo brakowało mu siły bo to tylko 250cmm, czy sam nie miałem potrzeby go tak kręcić.
Co mogę zyskać po odblokowaniu?
Domyślam się że moc, przyspieszenie, prędkość?
Jeżeli tak to w jakim stopniu.
ProszÄ™ o porade.[/url]
- Gimnastk
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 30/10/2009, 20:05
mozesz zyskac
troche mocy, lepsze przyspieszenie bo moment wzrosnie a z predkoscia to bym sie powstrzymał bo przełozenie sie nie zmieni
ja jak jezdze to zawsze to czerwonej przynajmniej na 1 i 2 biegu
troche mocy, lepsze przyspieszenie bo moment wzrosnie a z predkoscia to bym sie powstrzymał bo przełozenie sie nie zmieni
ja jak jezdze to zawsze to czerwonej przynajmniej na 1 i 2 biegu
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
Tu sobie porównaj dane techniczne modeli 17 KM i 27 KM
http://www.scigacz.pl/Honda,CB,250,N,2376,bm.html
może tam coś znajdziesz co się pokrywa z Twoją maszyną.
Ja z kolei mam Hondę cb 450 s, w dowodzie 44 KM a tak naprawdę jest zdławiona do 27 KM. Akurat z tym to nie miałem problemu by sprawdzić: U mnie na najwyższym biegu obroty max 7000 RPM i prędkość max.145 km/h. W wersji 44.00 KM (32.1 kW)) przy 9000 RPM i V max 163 km/h - sprawa chyba oczywista
http://www.scigacz.pl/Honda,CB,250,N,2376,bm.html
może tam coś znajdziesz co się pokrywa z Twoją maszyną.
Ja z kolei mam Hondę cb 450 s, w dowodzie 44 KM a tak naprawdę jest zdławiona do 27 KM. Akurat z tym to nie miałem problemu by sprawdzić: U mnie na najwyższym biegu obroty max 7000 RPM i prędkość max.145 km/h. W wersji 44.00 KM (32.1 kW)) przy 9000 RPM i V max 163 km/h - sprawa chyba oczywista
Honda cb 450s -> FZS600
- mianps
- Świeżak
- Posty: 490
- Dołączył(a): 20/5/2009, 19:49
- Lokalizacja: Radom/Opole/Tomaszów Maz.
Jeśli z trudem dokręca się do 7k rpm to raczej zablokowana.
250 to dosyc duza pojemnosc i nie jest ona problemem niskich osiaganych obrotow
125 moze normalnie miec 12k rpm.
Jeżeli szukasz sposobu taniego to możesz zawsze porownac motocykle ktore mają podobną moc, czyli jakąs 4T 125 gdyz one przewaznie maja 15 KM
Najlepiej sprawdz przy ilu RPM masz odcinke i tyle. odblokowany powinien nachodzic do czerwonego pola
250 to dosyc duza pojemnosc i nie jest ona problemem niskich osiaganych obrotow

Jeżeli szukasz sposobu taniego to możesz zawsze porownac motocykle ktore mają podobną moc, czyli jakąs 4T 125 gdyz one przewaznie maja 15 KM
Najlepiej sprawdz przy ilu RPM masz odcinke i tyle. odblokowany powinien nachodzic do czerwonego pola
XL 125 Varadero
-
gba4 - Bywalec
- Posty: 543
- Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości