mały remont suzi gsx proszę o wskazówki
Posty: 4
• Strona 1 z 1
mały remont suzi gsx proszę o wskazówki
witam postanowiłem trochę pogrzebać w moim silniku (gsx 600 f) wyskakuje drugi bieg i podobno to wodzik. Zlałem olej no i zatrzymałem się na sprzęgle a dokładniej na tej dużej nakrętce. W którą stronę się odkręca i jaki jest najsprytniejszy sposób jej odkręcenia aby niczego nie uszkodzic. Jeżeli ktoś z was ma doświadczenie z tymi silnikami proszę o porady.
- majster85
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 22/5/2009, 20:31
- Lokalizacja: Jaworzno
Zapewne największym problemem będzie dla ciebie samo odkręcenie. W którą stronę się odkręca to musisz sprawdzić po końcówce gwintu. Jeżeli nie ma to wg. mnie w lewo (ale dla pewności czekaj na inne odpowiedzi bo nie znam tego silnika) Największym problemem może być odkręcenie nakrętki bo ona sama będzie obracać się razem z wałem. Należy wrzucić bieg. Potem (tylko jeśli masz motor na podnośniku) należy umieścić jakiś długi pręt i zablokować tylne koło. Owiń go grubo szmatą żeby nie uszkodzić sobie lakieru. najlepiej zepnij szmatę trytkami, nie będzie się odwijać. Kolejnym ruchem jest odblokowanie nakrętki jeśli jest jakakolwiek blokada. Jeżeli nie to zakładasz odpowiednią nasadkę, grzechotkę, i jeżeli grzechotka ma ok.25 cm można sobie pomóc i wsadzić jej końcówkę w jakąś rurę, która przedłóży ci rączkę, dzięki czemu siła nacisku będzie większa. Osobiście stosuję kawałek starej lagi:D. Jeżeli masz klucz pneumatyczny to tylko nasadka i kręcisz.
Ja bym to tak zrobił, ale jak masz wątpiwości poczekaj na inne odpowiedzi.
Czasami przyczną wyskakującego biegu nie jest tylko wodzik, ale czasem zębatka lub kilka.
Polecam uzywać fiszki to tegotypu roboty, bardzo łatwo się pomylić podczas składania.
Powodzenia:P
Ja bym to tak zrobił, ale jak masz wątpiwości poczekaj na inne odpowiedzi.
Czasami przyczną wyskakującego biegu nie jest tylko wodzik, ale czasem zębatka lub kilka.

Powodzenia:P
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
- szybki90
- Świeżak
- Posty: 205
- Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
- Lokalizacja: Grudziadz
gwint jest normalny (prawy) żeby odkręcić kosz musisz mieć zrobiony specjalny klucz , ściągnij serwisówke stąd i poszukaj w niej tam jest pokazane ja wygląda ten klucz i jak go używać:
szukaj tytułu
GSX-R750,1100 '85-92, GSX600F,750F,1100F (Katana)
http://www.blackbears.ru/index_en.php?get=manual
szukaj tytułu
GSX-R750,1100 '85-92, GSX600F,750F,1100F (Katana)
http://www.blackbears.ru/index_en.php?get=manual
Suzuki GSX-R 750 (olejak)
-
lukaszbiernacki - Świeżak
- Posty: 141
- Dołączył(a): 5/1/2008, 17:03
- Lokalizacja: Węgrów
musisz mieć klucz , takie widełki z bolcami coś jak "Y" i na koncu na tych raminach takie bolce jak w grabkach.
sruba odkreca sie w przeciwna strone do ruchu wskazówek zegara.
Klucz mozesz zrobić samemu z 2 płaskowników.
sruba odkreca sie w przeciwna strone do ruchu wskazówek zegara.
Klucz mozesz zrobić samemu z 2 płaskowników.
WSK125
JAWA350TS
SUZA750
RYYY6
M10
JAWA 175,63r
JAWA350TS
SUZA750
RYYY6
M10
JAWA 175,63r
- gsx_750_f
- Świeżak
- Posty: 317
- Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
- Lokalizacja: piła
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości