Zobacz wątek - mały remont suzi gsx proszę o wskazówki
NAS Analytics TAG

mały remont suzi gsx proszę o wskazówki

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

mały remont suzi gsx proszę o wskazówki

Postprzez majster85 » 1/2/2010, 16:42

witam postanowiłem trochę pogrzebać w moim silniku (gsx 600 f) wyskakuje drugi bieg i podobno to wodzik. Zlałem olej no i zatrzymałem się na sprzęgle a dokładniej na tej dużej nakrętce. W którą stronę się odkręca i jaki jest najsprytniejszy sposób jej odkręcenia aby niczego nie uszkodzic. Jeżeli ktoś z was ma doświadczenie z tymi silnikami proszę o porady.
majster85
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 22/5/2009, 20:31
Lokalizacja: Jaworzno


Postprzez szybki90 » 1/2/2010, 18:12

Zapewne największym problemem będzie dla ciebie samo odkręcenie. W którą stronę się odkręca to musisz sprawdzić po końcówce gwintu. Jeżeli nie ma to wg. mnie w lewo (ale dla pewności czekaj na inne odpowiedzi bo nie znam tego silnika) Największym problemem może być odkręcenie nakrętki bo ona sama będzie obracać się razem z wałem. Należy wrzucić bieg. Potem (tylko jeśli masz motor na podnośniku) należy umieścić jakiś długi pręt i zablokować tylne koło. Owiń go grubo szmatą żeby nie uszkodzić sobie lakieru. najlepiej zepnij szmatę trytkami, nie będzie się odwijać. Kolejnym ruchem jest odblokowanie nakrętki jeśli jest jakakolwiek blokada. Jeżeli nie to zakładasz odpowiednią nasadkę, grzechotkę, i jeżeli grzechotka ma ok.25 cm można sobie pomóc i wsadzić jej końcówkę w jakąś rurę, która przedłóży ci rączkę, dzięki czemu siła nacisku będzie większa. Osobiście stosuję kawałek starej lagi:D. Jeżeli masz klucz pneumatyczny to tylko nasadka i kręcisz.
Ja bym to tak zrobił, ale jak masz wątpiwości poczekaj na inne odpowiedzi.
Czasami przyczną wyskakującego biegu nie jest tylko wodzik, ale czasem zębatka lub kilka.:( Polecam uzywać fiszki to tegotypu roboty, bardzo łatwo się pomylić podczas składania.
Powodzenia:P
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
szybki90
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
Lokalizacja: Grudziadz


Postprzez lukaszbiernacki » 2/2/2010, 20:31

gwint jest normalny (prawy) żeby odkręcić kosz musisz mieć zrobiony specjalny klucz , ściągnij serwisówke stąd i poszukaj w niej tam jest pokazane ja wygląda ten klucz i jak go używać:
szukaj tytułu

GSX-R750,1100 '85-92, GSX600F,750F,1100F (Katana)

http://www.blackbears.ru/index_en.php?get=manual
Suzuki GSX-R 750 (olejak)
Avatar użytkownika
lukaszbiernacki
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 5/1/2008, 17:03
Lokalizacja: Węgrów

Postprzez gsx_750_f » 2/2/2010, 21:13

musisz mieć klucz , takie widełki z bolcami coś jak "Y" i na koncu na tych raminach takie bolce jak w grabkach.
sruba odkreca sie w przeciwna strone do ruchu wskazówek zegara.
Klucz mozesz zrobić samemu z 2 płaskowników.
WSK125
JAWA350TS
SUZA750
RYYY6
M10
JAWA 175,63r
gsx_750_f
Świeżak
 
Posty: 317
Dołączył(a): 3/8/2008, 13:49
Lokalizacja: piła



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê