Kierownica
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kierownica
witam.
stalam sie posiadaczka Suzuki gsxr 750 k2. Wszystko wygladalo ok az odkrylam problem po przejechaniu sie na takiej samej suzuki znajomego.
Problem jest z tym, ze moj motocykl jest bardziej niestabilny w zakretach, tzn kierownica za mocno sklada sie przy skrecaniu i trzeba zajebiscie uwazac i ja wrecz czasami odpychac - nie tak jak u kolegi, gdzie sztuka prowadzi sie praktycznie sama.. To spora roznica.
Podobno miala pomoc regulacja lozysk glowki ramy, ale jakos nie bardzo widze roznice, jest dokrecone nawet bardziej niz u kolegi. Poza tym amortyzator skretu wyglada ok, zreszta chyba nie ma on wiele z tym wspolnego. Nie jest to tez kwestia jakiejs krzywej ramy, bo prowadzi sie prosto i problem dotyczy skrecania w lewo i prawo w identycznej skali.
Wiec.. WTF? Macie jakies inne pomysly? Co i jak sprawdzic? Lozyska do wymiany? Zanim skasuje mnie mechanik chcialabym jeszcze dac sobie szanse..
Dzieki za sugestie.
ProszÄ™ o przeczytanie regulaminu i zastosowanie siÄ™ do niego bo poleci warn. LandryÅ›
stalam sie posiadaczka Suzuki gsxr 750 k2. Wszystko wygladalo ok az odkrylam problem po przejechaniu sie na takiej samej suzuki znajomego.
Problem jest z tym, ze moj motocykl jest bardziej niestabilny w zakretach, tzn kierownica za mocno sklada sie przy skrecaniu i trzeba zajebiscie uwazac i ja wrecz czasami odpychac - nie tak jak u kolegi, gdzie sztuka prowadzi sie praktycznie sama.. To spora roznica.

Podobno miala pomoc regulacja lozysk glowki ramy, ale jakos nie bardzo widze roznice, jest dokrecone nawet bardziej niz u kolegi. Poza tym amortyzator skretu wyglada ok, zreszta chyba nie ma on wiele z tym wspolnego. Nie jest to tez kwestia jakiejs krzywej ramy, bo prowadzi sie prosto i problem dotyczy skrecania w lewo i prawo w identycznej skali.
Wiec.. WTF? Macie jakies inne pomysly? Co i jak sprawdzic? Lozyska do wymiany? Zanim skasuje mnie mechanik chcialabym jeszcze dac sobie szanse..

Dzieki za sugestie.
ProszÄ™ o przeczytanie regulaminu i zastosowanie siÄ™ do niego bo poleci warn. LandryÅ›
- plexi
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 4/10/2009, 09:32
Sorry ktory punkt regulaminu lamie?.. bo jakos nie moge skojarzyc..
Punkt 5.
Przepraszam za pozorne natrectwo i off-topic, bo osobiscie rzadko mi sie zdarza angazowac w tego typu historie, ale nikt nie lubi jak sie go posadza o cos o czym nie ma pojecia. Jak widac latwo jest w cos wdepnac jesli jest tego za duzo i czasem moderacja uprawia tzw. "zamordyzm" - mam nadzieje ze nie na tym forum.
Prosze mnie uswiadomic.
Istnieja dwa regulaminy i w jednym. We faq stoi
5. Nadawaj zakładanym wątkom właściwy tytuł.[..]
I rozumiem ze mowa o tym a nie o
5. Naganne jest cytowanie całego tekstu bądź jego długich fragmentów aby dopisać swoją treść. [..]
A juz myslalam ze moze chodzi o slowo "zajebiscie".
Prosze nie rozwijac tego off-topa, kazdy niech sobie skomentuje we wlasnej glowie. Naprawde isteresuje mnie odpowiedz na pytanie jesli ktos takie doswiadczenie posiada.
Gdybym mogla samoubiczowałabym się...
Punkt 5.
Przepraszam za pozorne natrectwo i off-topic, bo osobiscie rzadko mi sie zdarza angazowac w tego typu historie, ale nikt nie lubi jak sie go posadza o cos o czym nie ma pojecia. Jak widac latwo jest w cos wdepnac jesli jest tego za duzo i czasem moderacja uprawia tzw. "zamordyzm" - mam nadzieje ze nie na tym forum.
Prosze mnie uswiadomic.
Istnieja dwa regulaminy i w jednym. We faq stoi
5. Nadawaj zakładanym wątkom właściwy tytuł.[..]
I rozumiem ze mowa o tym a nie o
5. Naganne jest cytowanie całego tekstu bądź jego długich fragmentów aby dopisać swoją treść. [..]
A juz myslalam ze moze chodzi o slowo "zajebiscie".
Prosze nie rozwijac tego off-topa, kazdy niech sobie skomentuje we wlasnej glowie. Naprawde isteresuje mnie odpowiedz na pytanie jesli ktos takie doswiadczenie posiada.
Gdybym mogla samoubiczowałabym się...
- plexi
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 4/10/2009, 09:32
Problemem może być:
Niewłaściwe ciśnienie, inna opona lub inny rozmiar (także z tyłu), zużycie opony, inna regulacja zawieszenia, wysokość lag w półkach, wyrobione łożysko, inaczej ustawiony amor skrętu, niewłaściwy poziom oleju w lagach i wiele innych o których zapomniałem.
Niewłaściwe ciśnienie, inna opona lub inny rozmiar (także z tyłu), zużycie opony, inna regulacja zawieszenia, wysokość lag w półkach, wyrobione łożysko, inaczej ustawiony amor skrętu, niewłaściwy poziom oleju w lagach i wiele innych o których zapomniałem.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości