Zobacz wÄ…tek - Docieranie 2T Aprilia rs 125???
NAS Analytics TAG

Docieranie 2T Aprilia rs 125???

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Docieranie 2T Aprilia rs 125???

Postprzez DawidAprilka125 » 20/12/2009, 18:49

W motocyklu został zrobiony remont generalny. Wymienione zostało: cylinder, tłok, wał (wszystkie te części są nowe! ) i inne części . W jaki sposób go docierać? Na ostro czy normalnie? Do jakiś obrotów??
DawidAprilka125
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 10/9/2009, 21:15


Postprzez Raczek_6 » 20/12/2009, 19:11

Do 500km, na max 1/2 otwarcia manetki,
po 500km do max 2/3 otwarcia manetki i tak do 1500km.
Chyba że masz nicasil wtedy do 1000km.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa


Postprzez DawidAprilka125 » 20/12/2009, 19:14

Niektórzy piszą żeby łagodnie a niektórzy ostro docierać?? Od czego to zależy.?? Czy jakoś wpływa na żywotność silnika??
DawidAprilka125
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 10/9/2009, 21:15

Postprzez Dandi93 » 20/12/2009, 19:18

Ja w Nsr i w skuterze docierałem jakieś 10km. Założyłem odpaliłem pochodził z pare minut. Dokręciłem głowice. Odpaliłem pochodził z 10minut. Ruszyłem i 10km wolno do 5tyś rpm a potem rura i sprawdzałem w skuterze czy coś dała 80ccm a w Nsr czy nie spadły osiągi. I jakoś skuterem na 80ccm chińskiej mam już 10tyś km i chodzi elegancko w nsr miałem 5tyś km i było super ale już nie mam jej wiec nie wiem jak się sprawuje. Ogólnie nie wiem co do czego ma się dotrzeć, wyjaśni mi ktoś to?
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Snykee » 20/12/2009, 20:34

Ma się wszystko ułożyć, żeby jak najlepiej ze sobą pracowało.
Avatar użytkownika
Snykee
Świeżak
 
Posty: 84
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:45
Lokalizacja: Jadów

Postprzez Kedar-88 » 20/12/2009, 22:04

Cała sztuka w tym żeby jej nie przegrzewać, co do powolnej jazdy to bzdura, według mojej opinii, jeździsz normalnie tylko nie wciągasz jej na bardzo wysokie obroty(powiedzmy na początku max do 80%) na długi okres czasu. Przeciągasz ją delikatnie(tutaj już trochę mocniej, zwiększając to wraz z przejechanymi km) i spuszczasz szybko z tonu. Trzymaj takie obrotu żeby jej nie "zamulać", silniczek musi chodzić płynnie oraz nie kap z docieraniem po 5 km dziennie staraj się to zrobić jak najszybciej tzn. nie na chama tylko robisz 20 km i dajesz jej chwile na odsapnięcie żeby temperatura silnika spadła i jedziesz dalej. W ten sposób silnik jej docierany w ciągłości nie osadzają się żadne osady i tym podobne, które w większej części powstają kiedy silnik jest zimny. Tak to wygląda w mojej opinii.
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 17 gości




na górê