Krućce ssące z blokadą, a regulacja gaźników.
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Krućce ssące z blokadą, a regulacja gaźników.
Jak już w którymś temacie wspomniałem, mam Yamahe XJ 600S z 97' roku, i podobno jest ona zablokowana do 50KM.
Motocykl mam od niedawna tak więc gaźników jeszcze nie ściągałem żeby to sprawdzić, a na jazde sprawdzającą ostrzejszą już nie ma warunków pogodowych.
Czy jeśli motocykl ma krućce z blokadą, to gaźniki są wyregulowane pod przepustowość tych krućców czy normalnie?? Czyli jeśli krućce wolniej przepuszczają mieszankę, to gaźniki mają ustawione np. bogactwo mieszanki na mniej niż w przypadku silnika całkowicie odblokowanego?
Pytam bo zamierzam zajrzeć pod gaźniki w celu wymiany krućców bo są już strasznie popękane, dlatego jesli są z blokadą to chcę założyć te całkowicie otwarte, a nie wiem czy po tym zabiegu trzeba na nowo regulować gaźniki, bo silnik zacznie np. gasnąć albo w ogóle nie palić.
Słyszałem tez, że moto może być zdławione poprzez zaworki iglicowe.
Motocykl mam od niedawna tak więc gaźników jeszcze nie ściągałem żeby to sprawdzić, a na jazde sprawdzającą ostrzejszą już nie ma warunków pogodowych.
Czy jeśli motocykl ma krućce z blokadą, to gaźniki są wyregulowane pod przepustowość tych krućców czy normalnie?? Czyli jeśli krućce wolniej przepuszczają mieszankę, to gaźniki mają ustawione np. bogactwo mieszanki na mniej niż w przypadku silnika całkowicie odblokowanego?
Pytam bo zamierzam zajrzeć pod gaźniki w celu wymiany krućców bo są już strasznie popękane, dlatego jesli są z blokadą to chcę założyć te całkowicie otwarte, a nie wiem czy po tym zabiegu trzeba na nowo regulować gaźniki, bo silnik zacznie np. gasnąć albo w ogóle nie palić.
Słyszałem tez, że moto może być zdławione poprzez zaworki iglicowe.
-
sonsiat - Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 25/3/2008, 13:39
- Lokalizacja: biskupiec
dokładnie
jak masz zablokowane (czyli mniejsza przepustowosc) to masz ustawiona mniej bogata mieszanke
jak zmienisz to i tak najlepiej wyregulować na nowo gaziory
ale licz sie z tym ze moze zaczac troche wiecej palic
jak masz zablokowane (czyli mniejsza przepustowosc) to masz ustawiona mniej bogata mieszanke
jak zmienisz to i tak najlepiej wyregulować na nowo gaziory
ale licz sie z tym ze moze zaczac troche wiecej palic
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
Czasami po odblokowaniu króćców trzeba ingerować w gaźniki poważniej niż tylko regulacja.
Szukasz service manuala (do XJ600 nie jest łatwo) lub danych do konkretnych gaźników które masz, wtedy na 90% odblokujesz.
W niektórych przypadkach wymagana jest niestety wymiana gaźników.
Szukasz service manuala (do XJ600 nie jest łatwo) lub danych do konkretnych gaźników które masz, wtedy na 90% odblokujesz.
W niektórych przypadkach wymagana jest niestety wymiana gaźników.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Śmiem przypuszczać że zblokowanie XJ600 nie polega na króćcach ale na wałku rozrządu.
Chociaż może też być ograniczenia w gaźnikach.
Ale książka serwisowa wszystko rozwieje.
Nominalna moc XJ waha siÄ™ w granicach 60KM.
Chociaż może też być ograniczenia w gaźnikach.
Ale książka serwisowa wszystko rozwieje.
Nominalna moc XJ waha siÄ™ w granicach 60KM.
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości