Zobacz wątek - Krućce ssące z blokadą, a regulacja gaźników.
NAS Analytics TAG

Krućce ssące z blokadą, a regulacja gaźników.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Krućce ssące z blokadą, a regulacja gaźników.

Postprzez sonsiat » 15/12/2009, 13:07

Jak już w którymś temacie wspomniałem, mam Yamahe XJ 600S z 97' roku, i podobno jest ona zablokowana do 50KM.

Motocykl mam od niedawna tak więc gaźników jeszcze nie ściągałem żeby to sprawdzić, a na jazde sprawdzającą ostrzejszą już nie ma warunków pogodowych.

Czy jeśli motocykl ma krućce z blokadą, to gaźniki są wyregulowane pod przepustowość tych krućców czy normalnie?? Czyli jeśli krućce wolniej przepuszczają mieszankę, to gaźniki mają ustawione np. bogactwo mieszanki na mniej niż w przypadku silnika całkowicie odblokowanego?

Pytam bo zamierzam zajrzeć pod gaźniki w celu wymiany krućców bo są już strasznie popękane, dlatego jesli są z blokadą to chcę założyć te całkowicie otwarte, a nie wiem czy po tym zabiegu trzeba na nowo regulować gaźniki, bo silnik zacznie np. gasnąć albo w ogóle nie palić.

Słyszałem tez, że moto może być zdławione poprzez zaworki iglicowe.
Avatar użytkownika
sonsiat
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 25/3/2008, 13:39
Lokalizacja: biskupiec


Postprzez swirus2007 » 15/12/2009, 14:15

dokładnie
jak masz zablokowane (czyli mniejsza przepustowosc) to masz ustawiona mniej bogata mieszanke
jak zmienisz to i tak najlepiej wyregulować na nowo gaziory
ale licz sie z tym ze moze zaczac troche wiecej palic
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~


Postprzez miki1406 » 15/12/2009, 14:15

Obowiązkowo regulacja gaźników po usunięciu blokady... Proponuje zaczerpnąć wiedzy z serwisówki np. haynes... Tam masz domyślne ustawienia dla silnika odblokowanego...
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez sonsiat » 18/12/2009, 22:21

dzięki za odpowiedź.
Avatar użytkownika
sonsiat
Świeżak
 
Posty: 41
Dołączył(a): 25/3/2008, 13:39
Lokalizacja: biskupiec

Postprzez Raczek_6 » 19/12/2009, 00:00

Czasami po odblokowaniu króćców trzeba ingerować w gaźniki poważniej niż tylko regulacja.

Szukasz service manuala (do XJ600 nie jest łatwo) lub danych do konkretnych gaźników które masz, wtedy na 90% odblokujesz.
W niektórych przypadkach wymagana jest niestety wymiana gaźników.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez skwy » 19/12/2009, 10:16

Śmiem przypuszczać że zblokowanie XJ600 nie polega na króćcach ale na wałku rozrządu.
Chociaż może też być ograniczenia w gaźnikach.
Ale książka serwisowa wszystko rozwieje.
Nominalna moc XJ waha siÄ™ w granicach 60KM.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê