Zobacz wÄ…tek - ELEKTRONIKA r6 2007 pomocy.....!!!!!!!
NAS Analytics TAG

ELEKTRONIKA r6 2007 pomocy.....!!!!!!!

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

ELEKTRONIKA r6 2007 pomocy.....!!!!!!!

Postprzez Kubus_xx » 20/11/2009, 23:19

witam r6 jest przerobione do stuntu i w ciagu tego przerabiania byly odpinane wszystkie kostki wtyczki i inne duperele oczywiscie wszystko zostalo zlozonee i maszyna chodzila jak nalezy tyle ze nie bylo kierunkow ze wzgledu na brak oryginalnego przelacznika wziolem kabel i szukalem metoda prob i bledow w ksotce pod ktora przelacznik powinien byc wpiety nagle poszedl bezpiecznik i nie bylo nic zostal wymieniony i wszystko chodzilo ale aku umarlo i rozusznik slabo krecil i po naladowaniu nie zapalil sie neutral na blacie wiec zostalo znowu odlaczone i po 15 min wpiete kolejno sprawdzone wszystkie kostki i inne duperele i dalej nie pali sie neutral oraz nie kreci rozrusznik wogole. odpalilem moto na pych ale jak rozloze stupke na luzie to moto gasnie bo dalej nie ma neutrala i myslalem ze to moze czujnik od luzu w skrzyni biegow ale na zegarach po przekreceniu stacyjki wyswietlaja sie bledy 17 i 22 czy ktos mi moze powie co oznaczaja oraz jak sie ich pozbyc z gory dziekuje
OGIEŃ Z RURY PRZÓD DO GÓRY
TRZYMAJ SIE RAMY
BO ZAPIERDALAMY.....!!!!! ;]
Kubus_xx
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 20/10/2008, 22:49
Lokalizacja: gdynia


Postprzez Raczek_6 » 20/11/2009, 23:47

17 - EXUP servo motor
circuit
(open or short circuit)

22 - Air temperature sensor
(open or short circuit)

Czegoś nie podłączyłeś, czujnik temperatury powietrza oraz, serwomotor EXUP-u.

Sprawdź czujnik luzu czy na 100% działa (może jakiś kabelek spadł lub jest nie podłączony), oraz czujnik przy klamce sprzęgła.
Na złożonej nóżce (nawet na biegu) powinna uruchamiać na wciśniętym sprzęgle, dopiero po rozłożeniu nóżki może gasnąć.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa


Postprzez Kubus_xx » 21/11/2009, 02:06

1.powiem tak hmmm. czujnik temp. bardzo mozliwe ale nie zwrocilem uwagi gdzie sie znajduje czy w choldnicy czy w bloku silnika bo oryginalna chlodnica wybuchla i zostala zastapiona od ciquecento 700 ale temp. dalej pokazuje wiec musi byc w bloku
2. kolejno nie mam zielonego pojecia gdzie tam sie znajduje czujnik luzu a tym bardziej nie widzialem przy klamce sprzegla zadnego czujnika moze jakas podpowiec....???
3.moto mimo ze ma nowa chlodnice wiatraki na krotko pod klawisz ktore na okraglo kreca i wywalony termostat to po godzinie jazdy dalej ma tendencje do grzania sie i jesli teraz mi wywali nastepna chlodnice to jedyna opcja bedzie to ze motor wczesniej latal na torze(bo latal) i moze juz sie kiedys tam zagrzal i spuchly mu troche pierscionki i dla tego ta temp bo innego pomyslu nie mam
4.wiem ze powinien palic na sprzegle bo jak pale z rana swoja honde to wrzucam bieg wciskam sprzeglo wyjezdzam pod gorke z garazu po czym wyrzucam na luz i moto sie grzeje na dworzu zeby nie walilo w garazu spalinami no i pale go tak zeby na ssaniu nie wbijac mu na pale biegow
5.czy te bledy mozna usunac tylko reperujac usterke czy mozna cos tam na wciskac przy liczniku bledy znikna a moto bedzie krecic rozrusznikiem bo w sumie to tylko o to sie rozchodzi to ze cos tam sie wyswietla to mnie wali byle nie trzeba bylo pchac
6.i nie pamietam czy to byly 17 i 22 czy 17 i 30 jutro sprawdze to na pisze

DZIEKI WIELKIE
OGIEŃ Z RURY PRZÓD DO GÓRY
TRZYMAJ SIE RAMY
BO ZAPIERDALAMY.....!!!!! ;]
Kubus_xx
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 20/10/2008, 22:49
Lokalizacja: gdynia

Postprzez Michal_burnout » 21/11/2009, 21:19

Chłodnica od cianiasa do R6 :twisted: Chyba jest o wiele większa? Na moje myślenie to powinna dać rade z wentylatorami... Ale czym masz zalaną wodą? Bo płyn ma wyższą temperaturę wrzenia niż woda i może dlatego wywala jak nabierze temp? Ale z drugiej strony, nawet temperaturę wody powinna zbić do takiej żeby się nie gotowała :roll:
Avatar użytkownika
Michal_burnout
Świeżak
 
Posty: 101
Dołączył(a): 4/5/2009, 21:04
Lokalizacja: Mława

Postprzez Raczek_6 » 22/11/2009, 19:55

Proponuję w takim razie dalej rzeźbiarstwo przy tej R6.

...

Poszukaj lepiej dobrego mechanika motocyklowego bo widzę że nie masz zielonego pojęcia o mechanice ...
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Kubus_xx » 22/11/2009, 21:08

czy nie mam pojecia...?? nom hmmm raczej watpie no ale spoko skoro tak uwazasz.. w kazdym razie chlodnica od r6 i od cieniasa ma identyczne wymiary tyle ze od r6 jest lekko zawinieta w celu zrobienia miejsca na kolo a od cieniasa jest prosta tyle ze w niczym to nie przeszkadza bo motor mimo ze do stntu i wykorzystuje caly skok zawieszenia przy opadaniu to nic kompletnie nie chaczy wiec wolalem kupic nowke od cieniasa za 100 zl niz uzywany kibel oryginal za 800 ktory i tak wybuchnie bo przy takiej jezdzie nom zdarza sie i nie mam z niczym problemu tylko chodzi mi o te bledy jak sie ich pozbyc bo elektronikiem nie jestem i nei ukrywam ze nie znam sie akorat na tym dla tego tu pisze co to oznacza jak sie tego pozbyc i to wszystko tak. jezeli ktos mi odpowie jakos z sensem co musze zrobc po koleji zeby moto dalej chodzilo normalnie bede bardzo wdzieczny ....:D
OGIEŃ Z RURY PRZÓD DO GÓRY
TRZYMAJ SIE RAMY
BO ZAPIERDALAMY.....!!!!! ;]
Kubus_xx
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 20/10/2008, 22:49
Lokalizacja: gdynia

Postprzez Raczek_6 » 23/11/2009, 20:36

Po usunięciu usterek automatycznie lampka od silnika powinna zgasnąć.
Inaczej nawet po skasowaniu błędów i tak będą dalej się wyświetlały po odpaleniu silnika.

Czujnik temperatury powietrza (ten w obudowie filtra), nie podłączony lub obwód otwarty bądź zwarty,
ten o którym pisałeś to czujnik temperatury cieczy.

A odnośnie grzania się to jeśli jeździsz na niskich prędkościach lub palisz oponę na postoju to niestety silnik będzie się grzał sprawdź przy prędkości min 60km/h czy szybciej obniża temperaturę.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Kubus_xx » 3/12/2009, 17:16

dobra wiec trzeba usunac usterki spoko dzieki wielkie w kazdym razie zrobilem chlodzenie tak jak sie nalezy motor chodzi jak wsciekly i jest fajnie tyle ze ma dalej bledy 22,17 i doszedl kolejny po ostatniej jezdzie 42 wkor.....wia mnie to srtasznie bo co jazda to cos nowego fakt faktem znalazlem sobie obejscie i pociagnalem nowy kabel od przelacznika pod siedzenie i moto pali na rozrusznik ale nie pali sie ten je...bany neutral i zastanawiam sie czy jezeli wyswietlaja sie bledy to czy motocykl przez to ma obnizona moc i pracuje w trybie awaryjnym czy to nei robi i moga sie swiecic bo jezeli to nic nie robi to szczeze mowiac niech tam sie nawet miljon wyswietla i mam to w dupie
OGIEŃ Z RURY PRZÓD DO GÓRY
TRZYMAJ SIE RAMY
BO ZAPIERDALAMY.....!!!!! ;]
Kubus_xx
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 20/10/2008, 22:49
Lokalizacja: gdynia

Postprzez Raczek_6 » 4/12/2009, 00:57

błąd 42 czujnik prędkości lub czujnik luzu obwód otwarty.

Jeśli pali się lub miga lampka silnika (żółta) tzn. sterownik silnika może pracować w trybie awaryjnym a silnik nie będzie uzyskiwał pełnej mocy.

Sprawdź czy czujnik temperatury powietrza zasysanego jest podłączony (montowany w dolocie powietrza pod czaszą)

Sprawdź czujnik luzu, przeważnie montowany z tyłu silnika nad wahaczem bliżej lewej strony, dotknij przewód do masy i sprawdź czy świeci lampka.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Kubus_xx » 5/12/2009, 14:15

zadna lampka sie nie pali wiec chyba chodzi tak jak powinien a chaszy nie ma wiec tez nie mam pojecia gdzie ten czujnik mogl by teraz sie znajdowac ale po szukam w kazdym razie jezeli mowisz ze chodzi normalnie jak tylko zolta lampka sie nie pali to spoko bo ze cos tam sie wyswietla to mi nie przeszkadza byle mial swoja moc
OGIEŃ Z RURY PRZÓD DO GÓRY
TRZYMAJ SIE RAMY
BO ZAPIERDALAMY.....!!!!! ;]
Kubus_xx
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 20/10/2008, 22:49
Lokalizacja: gdynia



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê