Stuki sprzęgła w R1 1998 rok.
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Stuki sprzęgła w R1 1998 rok.
Witam, dotknęła mnie dosyc smutna aczkolwiek znana pewnie wam historia ze sprzeglem:P mianowicie jego stuki. Tarcze są ok, wymienialem, na pewno cos z koszem poniewaz jak wycisnę sprzęgło- stuki zanikają. Dodam ze wysprzegla dobrze. Pytanie moje jest nastepujace- czy do wymiany bedzie caly kosz czy moze jakies lozysko? bo szczerze mowiac nie za bardzo mam pojecie a narazie chce mniej wiecej zorientowac sie ile wyniesie mnie ta naprawa, stad to pytanie.
Niektórzy jeżdżą strasznie szybko, jak wariaci... aż ciężko ich wyprzedzic.
- R1driver
- Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 21/6/2009, 14:08
No to daj na diagnozę do serwisu Yamahy -taka diagnoza jest bezpłatna. Koleś ci wtedy zaspiewa co i za ile.
Jak cena Cie przerazie to powiesz, że nie dasz rady z kasą i że nie robisz...u nich
i szukasz wtedy części na własną rekę i zlecasz już z częściami w jakimś innym serwisie moto
Może to nie fair...a może to ceny ASO są z kosmosu...you decide!
Jak cena Cie przerazie to powiesz, że nie dasz rady z kasą i że nie robisz...u nich

i szukasz wtedy części na własną rekę i zlecasz już z częściami w jakimś innym serwisie moto

Może to nie fair...a może to ceny ASO są z kosmosu...you decide!

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
- arcadioo997
- Świeżak
- Posty: 178
- Dołączył(a): 23/10/2008, 21:43
- Lokalizacja: Poznań
Stuki
Witam ,daj sobie spokój i sie przyzwyczaj bo uzywke to Ty też mozesz swoja sprzedac a nowy kosz z 1500-2000zł i za 10tys.km znów to samo będzie.Kumpel miał Suzuki DL 1000 przebieg z 7000km tam tak waliło ze na swiatłach wciskał sprzęgło ze wstydu.Pozdr
Carpe diem
- kargulvmax
- Świeżak
- Posty: 275
- Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
- Lokalizacja: Gostyń Wlkp.
R1driver napisał(a):Pytanie po czym rozpoznac uzywke która nie bedzie wybita:P bo w tej sytuacji to juz chyba nie warto sie pakowac w taka częsc.
Można rozpoznac czy nie jest wybita, ale to musisz pomierzyć ją BARDZO DOKŁADNIE conajmniej suwmiarką jak nie mikrometrem, we WSZYSTKICH wymiarach mogących powodowac luz. W serwisówce powinna być (w mojej jest) fota z pokazanymi miejscami na jakie zwrócić uwagę. Także krawędzie tych "zębów" muszą być całkowicie nietkniętę. Wtedy dopiero jest sens to mierzyć i musi być jak w nowe - wtedy używka będzie dobra. Bez tego będzie to samo lub gorzej.
Nowego się nie opłaca - to fakt.
Co do stuków jeszcze to mogą być faktycznie łożyska na wale sprzęgłowym. Ja mam jes do wymiany, np. a sam kosz w BDB stanie i też stuka. (tyle, że niezależnie od wciśniecia klamki sprzegła-zawsze tak samo)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
No to ewidentnie kosz - jak pisałem powyżej (choć to mała loteria) lub przywyknij. (zerknij jeszcze na tarcze bo maże któraś pęknieta i "se grucho"
co się czasem zdarza - podobne ojawy)

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości