Zobacz wątek - zatarty silnik?Pomocy
NAS Analytics TAG

zatarty silnik?Pomocy

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez zomodj » 12/10/2009, 18:26

OT Wolę takich 'jednopostowców; spotkać na forum niż na drodze, bo pytania typu "witam właśnie kupiłem R1 czy to prawda że jedynkę cię wrzuca w dół a resztę do góry?" powodują że robię się biały przed komputerem i siwy na drodze.
Avatar użytkownika
zomodj
Świeżak
 
Posty: 256
Dołączył(a): 2/7/2008, 21:33


Postprzez limak14 » 12/10/2009, 18:29

Albo typu " ta R1 to 600tka jest?" :D
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy


Postprzez Przemo_rene » 13/10/2009, 08:53

albo..."ile to pali? lub To jest Suzuki tak? (a kuwa napis na baku, czasze i jebitne ZZR wskazuje na co??? heh.........)

To były pytania do mnie swego czasu wiele razy.
Albo jeszcze "...to jest zygzak 600ta..." na to koleś " łe tam...jakby tak NINDŻE.... kumpel kupił sobie NINDŻE i jest normalnie taki ogień, że jak jechaliśmy razem to mało się nie posrałem a to 95rok!" ...

Szkoda tylko, że to mój sprzęt był szybszy wtedy...heh ;)

Na głupote nic sie nie poradzi.

A tak na koniec oft.:

ostatnio kumpela co kupiła sobie małego fazera 2005 lub 2006 powiedziała, że wszystko super ale jak przyjdzie do wymiany oleju (to wg. niej najwiekszy problem) to kosztuje to aż 200zł!!!
hm... jak mi to mówiła stałem na chodniku i męczyłęm się z wężem od chłodnicy bo mi obejma puściła i obrzygało mnie płynem na cały kombiak , rękawice i kask :lol: a tego jakoś nie zauwazyła hehe.

Pozdro!

ps. tych NEW ER ŁAN BAJERS MIT XENON PROSTEJ MISZCZ TILL CZYSTA to powiem tak - szkoda tylko maszyny.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez zwierzak_scigacz » 13/10/2009, 09:36

Hehe ja ostatnio spotkałem typa ,który przebił wszystkich wcześniej napotkanych. Staliśmy z kolegą na papierosku i obok nas stoją nasze : Triumph Daytona 675 i Monster 696.
Koleś podjeżdża na rowerze (ok 18-20 lat) i zaczyna wskazując na triumpha - tak to CBR Honda jest bo ja się znam na motocyklach ..... - potem jego wzrok ląduje na Ducati - i nie wzruszonym tonem wtrąca : Bugatti monster - oni to nawet samochody też robią :)
zwierzak_scigacz
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 22/6/2009, 00:15
Lokalizacja: W-wa

Postprzez limak14 » 13/10/2009, 09:54

No po prostu znawca :D
Od takich to się tylko uczyć :)
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez hugo2003 » 13/10/2009, 19:33

Cos mi tu nie lezy!!!!!!!!!!
ja zawsze jak zmieniam olej zakladam suchy filtr oleju dokrecam zalewam olej ok cale okienko odpalam a po zgsnieciu kontroli dlewam ile trzeba.....
nie wiem jak to robicie ze zalewacie filtr olejowy olejem jak sie ma filtr w poziomie.....
owszem chwile kontrolka swieci ale po chwili gasnie i to na wolnych obrotach.......!!!
A dla uwaznych nasz kolega przejechal ok 2km po czym mial suchy filtr oleju!!! wiec albo niezalal go olejem albo zalal go byc moze 1litrem..... wiec mowa ze kilka sekund bez wielkiego obciazenie i na wolnych obrotech nie powieciemi ze dziala szkodzaco na moto tak jak jazda 2 kilometry bez oleju....
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1589
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez limak14 » 13/10/2009, 19:37

hugo2003 napisał(a):nie wiem jak to robicie ze zalewacie filtr olejowy olejem jak sie ma filtr w poziomie.....

W filtrze jest materiał, który pochłania olej. Dolewam olej do filtra aż owy materiał przestanie sie już nasaczać. Wtedy nawet jak weźmiesz filtr w poziomie to olej nie wyleci.
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez Przemo_rene » 13/10/2009, 22:10

dokładnie jak pisze limak14
ale najpierw przepalałem paliwo z gaźników w pozycji kranika OFF a po co to za chwile...

zawsze wymieniałem olej tak, że spuszczałem stary, później odkręcałem filtr oleju, wycierałem co tam ponakapywało po czym:

-zakręcałem śrubę spustową oleju, wlewałem tyle ile wg. serwisówki odejmujac od tego 200ml i montowałem filtr oleju smarując jego uszczelkę olejem wczesniej. Nie zalewłem go specjalnie ale...

jak już był dokręcony to cały czas w pozycji kranika na OFF i na wypalonym paliwie z gaźników wcześniej KRĘCE ROZRUSZNIKIEM TAK OK 5 SEK (no może chwilkę dłużej ale nie wiecej jak 10)
po czym przestaje. Wtedy przekręcam na ON (co pakuje benzynę do gaziorów) czekam chwile i odpalam normalnie sprzęta. Chodzi tak możę z minutę lub mniej poczym sprawdzam stan oleju w okienku po jakiś 15-20 min. od wyłączenia maszyny.

uzupełniam ew. braki (lub odsysam strzykawą z wężykiem gdy zadużo) i tyle :)

hehe rozpisane lekko ale przynajmniej wszystkie aspekty ujęte.


ps. Może też sobie kupie jakieś Bugatti lub po prostu NINDŻE lub CEBEER bo jakoś mój kawiak mało popularny :twisted: <joke>
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez zomodj » 13/10/2009, 22:19

powiem wam, ze wymieniam olej z zamknietymi oczami już i nigdy nie zalewałem filtra, jedynie smarowałem paluchem uszczelkę starym olejem, a suchy filtr oznacza problem z pompą a nie zalaniem filtra :)
Avatar użytkownika
zomodj
Świeżak
 
Posty: 256
Dołączył(a): 2/7/2008, 21:33

Postprzez Przemo_rene » 13/10/2009, 22:21

czyli patrząc pare dobrych postów wstecz miałem racje z sugestią co do pompy/ssaka (hehe)/smoka oleju ;)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Artur 666 » 13/10/2009, 22:43

kumplowi mignela 2 razy kontrolka oleju na chwile od chwili wymianu ojeu z filtrem 3 tys km temu lub wiecej czy to zeczywiscie tak jak mowil raczek ze tam orginalen filtry stosowac ??
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Avatar użytkownika
Artur 666
Bywalec
 
Posty: 551
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
Lokalizacja: Kozia Wola

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr