zatarty silnik?Pomocy
Posty: 31
• Strona 2 z 2 • 1, 2
-
limak14 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
albo..."ile to pali? lub To jest Suzuki tak? (a kuwa napis na baku, czasze i jebitne ZZR wskazuje na co??? heh.........)
To były pytania do mnie swego czasu wiele razy.
Albo jeszcze "...to jest zygzak 600ta..." na to koleś " łe tam...jakby tak NINDŻE.... kumpel kupił sobie NINDŻE i jest normalnie taki ogień, że jak jechaliśmy razem to mało się nie posrałem a to 95rok!" ...
Szkoda tylko, że to mój sprzęt był szybszy wtedy...heh
Na głupote nic sie nie poradzi.
A tak na koniec oft.:
ostatnio kumpela co kupiła sobie małego fazera 2005 lub 2006 powiedziała, że wszystko super ale jak przyjdzie do wymiany oleju (to wg. niej najwiekszy problem) to kosztuje to aż 200zł!!!
hm... jak mi to mówiła stałem na chodniku i męczyłęm się z wężem od chłodnicy bo mi obejma puściła i obrzygało mnie płynem na cały kombiak , rękawice i kask
a tego jakoś nie zauwazyła hehe.
Pozdro!
ps. tych NEW ER ŁAN BAJERS MIT XENON PROSTEJ MISZCZ TILL CZYSTA to powiem tak - szkoda tylko maszyny.
To były pytania do mnie swego czasu wiele razy.
Albo jeszcze "...to jest zygzak 600ta..." na to koleś " łe tam...jakby tak NINDŻE.... kumpel kupił sobie NINDŻE i jest normalnie taki ogień, że jak jechaliśmy razem to mało się nie posrałem a to 95rok!" ...
Szkoda tylko, że to mój sprzęt był szybszy wtedy...heh

Na głupote nic sie nie poradzi.
A tak na koniec oft.:
ostatnio kumpela co kupiła sobie małego fazera 2005 lub 2006 powiedziała, że wszystko super ale jak przyjdzie do wymiany oleju (to wg. niej najwiekszy problem) to kosztuje to aż 200zł!!!
hm... jak mi to mówiła stałem na chodniku i męczyłęm się z wężem od chłodnicy bo mi obejma puściła i obrzygało mnie płynem na cały kombiak , rękawice i kask

Pozdro!
ps. tych NEW ER ŁAN BAJERS MIT XENON PROSTEJ MISZCZ TILL CZYSTA to powiem tak - szkoda tylko maszyny.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Hehe ja ostatnio spotkałem typa ,który przebił wszystkich wcześniej napotkanych. Staliśmy z kolegą na papierosku i obok nas stoją nasze : Triumph Daytona 675 i Monster 696.
Koleś podjeżdża na rowerze (ok 18-20 lat) i zaczyna wskazując na triumpha - tak to CBR Honda jest bo ja się znam na motocyklach ..... - potem jego wzrok ląduje na Ducati - i nie wzruszonym tonem wtrąca : Bugatti monster - oni to nawet samochody też robią
Koleś podjeżdża na rowerze (ok 18-20 lat) i zaczyna wskazując na triumpha - tak to CBR Honda jest bo ja się znam na motocyklach ..... - potem jego wzrok ląduje na Ducati - i nie wzruszonym tonem wtrąca : Bugatti monster - oni to nawet samochody też robią

- zwierzak_scigacz
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 22/6/2009, 00:15
- Lokalizacja: W-wa
-
limak14 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Cos mi tu nie lezy!!!!!!!!!!
ja zawsze jak zmieniam olej zakladam suchy filtr oleju dokrecam zalewam olej ok cale okienko odpalam a po zgsnieciu kontroli dlewam ile trzeba.....
nie wiem jak to robicie ze zalewacie filtr olejowy olejem jak sie ma filtr w poziomie.....
owszem chwile kontrolka swieci ale po chwili gasnie i to na wolnych obrotach.......!!!
A dla uwaznych nasz kolega przejechal ok 2km po czym mial suchy filtr oleju!!! wiec albo niezalal go olejem albo zalal go byc moze 1litrem..... wiec mowa ze kilka sekund bez wielkiego obciazenie i na wolnych obrotech nie powieciemi ze dziala szkodzaco na moto tak jak jazda 2 kilometry bez oleju....
ja zawsze jak zmieniam olej zakladam suchy filtr oleju dokrecam zalewam olej ok cale okienko odpalam a po zgsnieciu kontroli dlewam ile trzeba.....
nie wiem jak to robicie ze zalewacie filtr olejowy olejem jak sie ma filtr w poziomie.....
owszem chwile kontrolka swieci ale po chwili gasnie i to na wolnych obrotach.......!!!
A dla uwaznych nasz kolega przejechal ok 2km po czym mial suchy filtr oleju!!! wiec albo niezalal go olejem albo zalal go byc moze 1litrem..... wiec mowa ze kilka sekund bez wielkiego obciazenie i na wolnych obrotech nie powieciemi ze dziala szkodzaco na moto tak jak jazda 2 kilometry bez oleju....
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1589
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
hugo2003 napisał(a):nie wiem jak to robicie ze zalewacie filtr olejowy olejem jak sie ma filtr w poziomie.....
W filtrze jest materiał, który pochłania olej. Dolewam olej do filtra aż owy materiał przestanie sie już nasaczać. Wtedy nawet jak weźmiesz filtr w poziomie to olej nie wyleci.
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
dokładnie jak pisze limak14
ale najpierw przepalałem paliwo z gaźników w pozycji kranika OFF a po co to za chwile...
zawsze wymieniałem olej tak, że spuszczałem stary, później odkręcałem filtr oleju, wycierałem co tam ponakapywało po czym:
-zakręcałem śrubę spustową oleju, wlewałem tyle ile wg. serwisówki odejmujac od tego 200ml i montowałem filtr oleju smarując jego uszczelkę olejem wczesniej. Nie zalewłem go specjalnie ale...
jak już był dokręcony to cały czas w pozycji kranika na OFF i na wypalonym paliwie z gaźników wcześniej KRĘCE ROZRUSZNIKIEM TAK OK 5 SEK (no może chwilkę dłużej ale nie wiecej jak 10)
po czym przestaje. Wtedy przekręcam na ON (co pakuje benzynę do gaziorów) czekam chwile i odpalam normalnie sprzęta. Chodzi tak możę z minutę lub mniej poczym sprawdzam stan oleju w okienku po jakiś 15-20 min. od wyłączenia maszyny.
uzupełniam ew. braki (lub odsysam strzykawą z wężykiem gdy zadużo) i tyle
hehe rozpisane lekko ale przynajmniej wszystkie aspekty ujęte.
ps. Może też sobie kupie jakieś Bugatti lub po prostu NINDŻE lub CEBEER bo jakoś mój kawiak mało popularny
<joke>
ale najpierw przepalałem paliwo z gaźników w pozycji kranika OFF a po co to za chwile...
zawsze wymieniałem olej tak, że spuszczałem stary, później odkręcałem filtr oleju, wycierałem co tam ponakapywało po czym:
-zakręcałem śrubę spustową oleju, wlewałem tyle ile wg. serwisówki odejmujac od tego 200ml i montowałem filtr oleju smarując jego uszczelkę olejem wczesniej. Nie zalewłem go specjalnie ale...
jak już był dokręcony to cały czas w pozycji kranika na OFF i na wypalonym paliwie z gaźników wcześniej KRĘCE ROZRUSZNIKIEM TAK OK 5 SEK (no może chwilkę dłużej ale nie wiecej jak 10)
po czym przestaje. Wtedy przekręcam na ON (co pakuje benzynę do gaziorów) czekam chwile i odpalam normalnie sprzęta. Chodzi tak możę z minutę lub mniej poczym sprawdzam stan oleju w okienku po jakiś 15-20 min. od wyłączenia maszyny.
uzupełniam ew. braki (lub odsysam strzykawą z wężykiem gdy zadużo) i tyle

hehe rozpisane lekko ale przynajmniej wszystkie aspekty ujęte.
ps. Może też sobie kupie jakieś Bugatti lub po prostu NINDŻE lub CEBEER bo jakoś mój kawiak mało popularny

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
czyli patrząc pare dobrych postów wstecz miałem racje z sugestią co do pompy/ssaka (hehe)/smoka oleju 

http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
kumplowi mignela 2 razy kontrolka oleju na chwile od chwili wymianu ojeu z filtrem 3 tys km temu lub wiecej czy to zeczywiscie tak jak mowil raczek ze tam orginalen filtry stosowac ??
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
-
Artur 666 - Bywalec
- Posty: 551
- Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
- Lokalizacja: Kozia Wola
Posty: 31
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości