Aprilia rs gaśnie na wolnych obrotach pali tylko "na py
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Aprilia rs gaśnie na wolnych obrotach pali tylko "na py
Może zacznę od początku.
Moto aprilia rs 50 racing.
Zauważyłem, że ubywa mi płynu z chłodnicy a olej stał się szaro biały i uciekał przez zaworek co sugerowało jego nadmiar. zaniepokojony sytuacją znalazłem przyczynę płyn dostawał się do oleju w przekładni. Krótko mówiąc płyn z chłodnicy jakimś cudem wlewał się do oleju w skrzyni biegów. Zacząłem więc szukać przyczyny, więc zabrałem się do wymiany uszczelek pod głowicą. Nie miałem uszczelek simeringów więc stare osadziłem na silikonie do 300stopni a uszczelkę pod cylkiem posmarowałem z dwóch stron odczekałem i również osadziłem.
Po tym zabiegu motor zwariował pali tylko na pych a gdy już go odpalę to bardzo wolno się zbiera gdy wkręci się na 8tyś obrotów idzie normalnie ale gdy obroty spadną do poniżej 4tyś motor gaśnie...
I teraz pytanie co to może być ?? dodam że tłok i pierścienie są w dobrym stanie cylinder też bo przy wymianie uszczelek a raczej ich regeneracji sprawdzałem.
Czy trzeba zacząć od tego że wywalam stare uszczelki simeringi i resztki silikonu i zakładam nowe wszystko ? chyba tak będzie najlepiej ale czy to jest powód dziwnych objawów ?
Moto aprilia rs 50 racing.
Zauważyłem, że ubywa mi płynu z chłodnicy a olej stał się szaro biały i uciekał przez zaworek co sugerowało jego nadmiar. zaniepokojony sytuacją znalazłem przyczynę płyn dostawał się do oleju w przekładni. Krótko mówiąc płyn z chłodnicy jakimś cudem wlewał się do oleju w skrzyni biegów. Zacząłem więc szukać przyczyny, więc zabrałem się do wymiany uszczelek pod głowicą. Nie miałem uszczelek simeringów więc stare osadziłem na silikonie do 300stopni a uszczelkę pod cylkiem posmarowałem z dwóch stron odczekałem i również osadziłem.
Po tym zabiegu motor zwariował pali tylko na pych a gdy już go odpalę to bardzo wolno się zbiera gdy wkręci się na 8tyś obrotów idzie normalnie ale gdy obroty spadną do poniżej 4tyś motor gaśnie...
I teraz pytanie co to może być ?? dodam że tłok i pierścienie są w dobrym stanie cylinder też bo przy wymianie uszczelek a raczej ich regeneracji sprawdzałem.
Czy trzeba zacząć od tego że wywalam stare uszczelki simeringi i resztki silikonu i zakładam nowe wszystko ? chyba tak będzie najlepiej ale czy to jest powód dziwnych objawów ?
- rembacz
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 17/8/2009, 15:50
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości