Jak odblokowaź GSX600F z 1992r. (34KM)
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Jak odblokowaź GSX600F z 1992r. (34KM)
Witam
Proszę o informacje jak odblokować GSX 600F z 1992r. zablokowany do 34KM.
Szukałem odpowiedzi ale już się gubię, oto co znalazłem:
- blokady na przepustnicach (u mnie manetka gazu odkręca się do około połowy tego co w odblokowanym GSXie)
- ma większe dysze (powinny być mniejsze w odblokowanym)
- iglice, coś tam trzeba zmienić ale nie doszukałem co
- blokowany na module
Nie wiem które z tych informacji są prawdziwe. Proszę o radę kogoś obeznanego w temacie. Mam właśnie urlop i chciałbym coś zrobić aby mieć wreszcie te 86KM. Czy np. wymiana kompletnych gaźników załatwi sprawę? Pasują od jajka lub bandita?
W weekend jechałem na woodstock rally z bagażem i żoną - 34KM to stanowczo za mało.
Proszę o informacje jak odblokować GSX 600F z 1992r. zablokowany do 34KM.
Szukałem odpowiedzi ale już się gubię, oto co znalazłem:
- blokady na przepustnicach (u mnie manetka gazu odkręca się do około połowy tego co w odblokowanym GSXie)
- ma większe dysze (powinny być mniejsze w odblokowanym)
- iglice, coś tam trzeba zmienić ale nie doszukałem co
- blokowany na module
Nie wiem które z tych informacji są prawdziwe. Proszę o radę kogoś obeznanego w temacie. Mam właśnie urlop i chciałbym coś zrobić aby mieć wreszcie te 86KM. Czy np. wymiana kompletnych gaźników załatwi sprawę? Pasują od jajka lub bandita?
W weekend jechałem na woodstock rally z bagażem i żoną - 34KM to stanowczo za mało.
- kuznia
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 4/8/2009, 08:18
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
nikt nie wie?
No koledzy, nikt nie wie? nikt nie jeździ kataną? Na allegro widzę ogłoszenia, że motor po odblokowaniu, ale nikt nie chce mi napisać jak są (były) blokowane, to tajemnica jakaś, czy co?
- kuznia
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 4/8/2009, 08:18
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
cytat z forum moto-talk.de
"Hab ne 92er und diese hat die Reduzierblenden im Ansaugkanal, kann..."
masz przesłony w dolocie....tzn światło dolotu jest zmniejszone, tak więc musisz zacząć od demontażu dolotu, w dalszej części piszą że demontują i montują (świeży kierowcy) to sami, więc chyba nie jest to skomplikowane.
"Hab ne 92er und diese hat die Reduzierblenden im Ansaugkanal, kann..."
masz przesłony w dolocie....tzn światło dolotu jest zmniejszone, tak więc musisz zacząć od demontażu dolotu, w dalszej części piszą że demontują i montują (świeży kierowcy) to sami, więc chyba nie jest to skomplikowane.
-
zomodj - Świeżak
- Posty: 256
- Dołączył(a): 2/7/2008, 21:33
czy to chodzi o to
Zdemontowałem gaźniki i ukazał mi się taki widok:
http://www.kultura-kaliszpom.com/gsx600fa.jpg (otwórz link)
http://www.kultura-kaliszpom.com/gsx600f.jpg (otwórz link)
Czy chodzi o te przesłony z dziurką, chyba nie powinno ich tu być?
Czy w gaźnikach wystaczy zmienić dysze z 11 2,5 na 11 0 (zapis może bć błędny, tak jest wygrawerowane na dyszach) + regulacja, czy iglice też czymś się różnią w wersji niezablokowanej? czy są jeszcze jakieś różnice?
Właściwie mam całe gaźniki od niezablokowanej wersji, ale moje są w lepszym (wizualnie) stanie i wolałbym je zostawić.
http://www.kultura-kaliszpom.com/gsx600fa.jpg (otwórz link)
http://www.kultura-kaliszpom.com/gsx600f.jpg (otwórz link)
Czy chodzi o te przesłony z dziurką, chyba nie powinno ich tu być?
Czy w gaźnikach wystaczy zmienić dysze z 11 2,5 na 11 0 (zapis może bć błędny, tak jest wygrawerowane na dyszach) + regulacja, czy iglice też czymś się różnią w wersji niezablokowanej? czy są jeszcze jakieś różnice?
Właściwie mam całe gaźniki od niezablokowanej wersji, ale moje są w lepszym (wizualnie) stanie i wolałbym je zostawić.
- kuznia
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 4/8/2009, 08:18
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
koniec
Motocykl został odblokowany, pozostaje regulacja.
Wymieniłem dysze z 112,5 na 110. Zdjęte zostały blaszane przesłony.
Motocykl nabrał werwy i "zbiera się" niesamowicie
. Użytkownicy wersji gsx-R mogą nie uwierzyć i skwitować to uśmiechem, ale wersja F potrafi dać satysfakcji (w porównaniu z wersją 34KM). Narazicho.
Wymieniłem dysze z 112,5 na 110. Zdjęte zostały blaszane przesłony.
Motocykl nabrał werwy i "zbiera się" niesamowicie

- kuznia
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 4/8/2009, 08:18
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
tak jest
Macs, na pewno do końca sezonu wystarczy. A potem... zobaczymy
Zomodj, czy aby mniej pali.. na razie nie sprawdziłem tego na dłuższej trasie ale będzie świetnie jeżeli tak jest. Pozdrawiam forumowiczów.

Zomodj, czy aby mniej pali.. na razie nie sprawdziłem tego na dłuższej trasie ale będzie świetnie jeżeli tak jest. Pozdrawiam forumowiczów.
- kuznia
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 4/8/2009, 08:18
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 82 gości