Aprilia RS 125/160 polini - problem ze świecą i chłodnicą
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Aprilia RS 125/160 polini - problem ze świecą i chłodnicą
Witam, posiadam Aprilie rs 125/160. Główny problem polega na odpaleniu motocykla. Na nowej świecy motocykl pali bez problemu ale pochodzi na niej maks jeden dzień i potem nie pali już w ogóle. Po wyjęciu świecy świeca jest mokra więc tak jakby paliwo było dostarczane. Iskra też jest na świecy lecz nie umiem określić czy taka sama jak przy nowej. Dodam że to już 3 świeca pierwsze dwie były jakieś chińskie, trzecia NGK ale sprawdzałem i do Aprili 125 model tej świecy powinien byc jednak inny. I tu jest pytanie czy problem tkwi w modelu świecy czy to jest bez znaczenia i problem tkwi gdzie indziej. Ostatnia świeca to NGK BPR6ES a pisze by zakładac BR10EG. Czy może problem tkwi w momęcie dokręcenia? Raz zdarzyło mi się tą chińską dokrecic za mocno i motcykl w ogole nie wchodzil na obroty i mocno sie grzał.
Drugi problem to chłodnica a mianowicie płyn do chłodnicy. W zbiorniczku nie ma płynu i silnik się mocno grzeje gdy doleje jest ok lecz po przejechaniu 50 km już jest pusty i dalej sie grzeje. Dolewałem już chyba 8 razy do pełna i dalej ubywa go do zera. Nic nie cieknie z dołu. Czy ta chłodnica mieści tyle tego płynu czy jest cos nie tak?
Pozdrawiam
Drugi problem to chłodnica a mianowicie płyn do chłodnicy. W zbiorniczku nie ma płynu i silnik się mocno grzeje gdy doleje jest ok lecz po przejechaniu 50 km już jest pusty i dalej sie grzeje. Dolewałem już chyba 8 razy do pełna i dalej ubywa go do zera. Nic nie cieknie z dołu. Czy ta chłodnica mieści tyle tego płynu czy jest cos nie tak?
Pozdrawiam
- szyszkaTS
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 22/4/2008, 09:29
Świeca i płyn to jeden problem. Masz padniętą uszczelkę pod głowicą dlatego świeca jest mokra i moto nie pali jak powinno a płynu ubywa.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Raczej tak, odkręcasz głowice, zmieniasz uszczelkę, skręcasz wszystko razem przy uzyciu klucza dynamometrycznego i śmigasz. Tylko nie zapomnij najpierw spuścić płynu chłodniczego z instalacji.
komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
-
wojtasmazi1 - Stały bywalec
- Posty: 1455
- Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
- Lokalizacja: Poznań - Rataje
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
Co z tego jak odkręci i wsadzi drugą jak prawdopodobnie będzie to samo.
Musisz kategorycznie wyczyścić powierzchnie ze starej uszczelki (tzn te czarne ślady)
Musisz kategorycznie wyczyścić powierzchnie ze starej uszczelki (tzn te czarne ślady)
- Obserwator
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 28/6/2009, 11:07
Wątpie żebyś znalazł uszczelke pod cylinder Polini. Moja rada- dorób. Poszukaj po google zakładu który zajmuje się tym w krakowie.
komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości