Kawasaki - kranik - pytanie
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kawasaki - kranik - pytanie
Witam.
Jestem poczÄ…tkujÄ…cym motocyklistÄ… i mam dwa pytanka
Otoz jestem posiadaczem Kawasaki Gpz 600 i mam pytanie apropo kranika.
SÄ… trzy pozycje: PRI-ON-RES . Wnioskuje ze ON to wlaczony doplyw paliwa, RES to rezerwa, wiec PRI oznaczaloby ze zamkniety. Jednakze kiedy mam ustawione na PRI, moge normalnie jezdzic, wiec o co cho?:>
Teraz drugie pytanie, moze troche absurdalne, ale kto pyta nie bladzi
Jak tankuje paliwo to automatycznie uzupelnia sie rezerwa i potem wlasciwa czesc baku, czy musze wlaczyc opcje RES zeby lac do rezerwy? Jak to wyglada?
z gory dzieki
Jestem poczÄ…tkujÄ…cym motocyklistÄ… i mam dwa pytanka

Otoz jestem posiadaczem Kawasaki Gpz 600 i mam pytanie apropo kranika.
SÄ… trzy pozycje: PRI-ON-RES . Wnioskuje ze ON to wlaczony doplyw paliwa, RES to rezerwa, wiec PRI oznaczaloby ze zamkniety. Jednakze kiedy mam ustawione na PRI, moge normalnie jezdzic, wiec o co cho?:>
Teraz drugie pytanie, moze troche absurdalne, ale kto pyta nie bladzi

Jak tankuje paliwo to automatycznie uzupelnia sie rezerwa i potem wlasciwa czesc baku, czy musze wlaczyc opcje RES zeby lac do rezerwy? Jak to wyglada?
z gory dzieki

- FreeZ
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 22/6/2009, 11:36
- Lokalizacja: Częstochowa
Jeśli chodzi o drugą część Twojego postu: Nie. Lejesz normalnie do baku i nic nie kręcisz. Rezerwa jest rozwiązana tak, że są 2 dziury. Jedna osadzona wyżej (kranik na ON), druga niżej (kranik na RES). Jak poziom paliwa nie będzie na wysokości tej wyższej dziury to benzyna nie leci i korzystasz z drugiej dziury. To tak moimi słowami na chłopski rozum x-D
-
lonewolf - Bywalec
- Posty: 588
- Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48
Dokładnie PRI służy do zalewania gaźników po zimowym postoju lub serwisie.
Na ON normalnie latasz jak zacznie przerywać z braku paliwa dajesz na RES.
Jak to świeży zakup to koniecznie sprawdź szczelność kranika, ściągnij na zgaszonym wężyk paliwowy i nic nie może lecieć. Jak leci to czyszczenie lub zestaw naprawczy za około 100 pln.
Na ON normalnie latasz jak zacznie przerywać z braku paliwa dajesz na RES.
Jak to świeży zakup to koniecznie sprawdź szczelność kranika, ściągnij na zgaszonym wężyk paliwowy i nic nie może lecieć. Jak leci to czyszczenie lub zestaw naprawczy za około 100 pln.
- hENY
- Świeżak
- Posty: 128
- Dołączył(a): 11/12/2008, 22:15
- Lokalizacja: Wałcz
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości