Zobacz wątek - cbr f 4 i nie wkręca sie idealnie na obroty. prosze o pomoc.
NAS Analytics TAG

cbr f 4 i nie wkręca sie idealnie na obroty. prosze o pomoc.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

cbr f 4 i nie wkręca sie idealnie na obroty. prosze o pomoc.

Postprzez krzysiek80b4glo » 14/6/2009, 12:20

witam wszystkich. mam pewien problem. jestem posiadaczem od nie dawna cbr f4i ktora została sprowadzona z włoch. Postanowilem zrobic jej mały test i okazało sie ze predkosc max to 205 i dalej moto przerywało i zwalniało , po pewnym czasie postanowiłem znowu sprawdzic ja i pojezdziłem na kilku biegach do "odcięcia zapłonu" no i wydusiłem z niej 250 ale nadal nie jest wszystko z nią tak jak powinno byc , nie wkreca sie idealnie na obroty. Moj kolega ma taka samą CBR i po prezjechaniu sie tez stwierdził ze cos jest nie tak , powiedzial ze jego cbr po odkreceniu manetki rwie odrazu na kało a u mnie nie ma juz tego . prosze o pomoc.
krzysiek80b4glo
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 11/3/2009, 17:13
Lokalizacja: puławy


Postprzez Raczek_6 » 14/6/2009, 19:43

A jakie kolega ma przełożenie ?
Rwanie na koło m.in. od tego zależy.

Czy w Twojej jest takie samo ?

Po za tym jakie ma dodatki ? Filtr powietrza K&N lub sportowy tłumik końcowy lub cały kolektor ?
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa


Postprzez krzysiek80b4glo » 14/6/2009, 19:55

moja ma niby przełozenie takie jak wychodziło orginalnie (niby takie kazałem załozyc w serwisie a nie wiem nawet czy takie mi załozyli) a po za tym to wszystko w orginale.
krzysiek80b4glo
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 11/3/2009, 17:13
Lokalizacja: puławy

Postprzez Raczek_6 » 14/6/2009, 20:00

A kolegi ?
On ma wersjÄ™ F4i czy F4 Sport ?
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez krzysiek80b4glo » 14/6/2009, 20:03

kolegi tez wszystko w orginale tylko nie jestem pewien czy taka samą ilośc zebów ma w tylniej zębatce a i oba modele f 4 i , moja z 02 r a jego z 01 r.
krzysiek80b4glo
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 11/3/2009, 17:13
Lokalizacja: puławy

Postprzez limak14 » 14/6/2009, 22:24

Raczek_6 napisał(a):A jakie kolega ma przełożenie ?
Rwanie na koło m.in. od tego zależy.

Czy w Twojej jest takie samo ?

Po za tym jakie ma dodatki ? Filtr powietrza K&N lub sportowy tłumik końcowy lub cały kolektor ?

Raczek to o mojÄ… chyba chodzi :D
Hehe
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez Raczek_6 » 15/6/2009, 21:13

A czy orientujesz się kiedy były regulowane luzy zaworowe, sprawdzane lub wymieniane świece (w F4i są Irydowe które zaleca się zmieniać co 30kkm), kiedy byłą robiona synchronizacja wtrysku (przepustnic), jak wygląda filtr powietrza, oraz czy w czasie eksploatacji nie zapala się lampka FI,
oraz jeszcze kwestia czy przypadkiem nie łapie lewego powietrza.
Dalsze kwestie polecam poszukać service manuala i tam poszukać ewentualnych problemów (rozdział Troubleshooting)
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez krzysiek80b4glo » 15/6/2009, 21:25

Niestety nie orientuje sie kiedy co było robione albo wymieniane. Moto było sprowadzone z Włoch i tylko wymieniłem olej, filtr oleju i tyle :( .W czasie eksploatacji nie zapala sie lampka FI.
krzysiek80b4glo
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 11/3/2009, 17:13
Lokalizacja: puławy



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości




na górê