Podczas dodawania gazu łapie muła o co chodzi?
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Podczas dodawania gazu łapie muła o co chodzi?
Sytuacja wygladala tak ........
najpierw moto gilera gsm zaczela mi przerywac w trakcie jazdy jakby paliwa nie dstawala predkosc max osiagala taka jak przed ta usterką i przyspieszenie też sie nie zmienilo
pozniej jak sie rozpedzilem to moto zaskoczylo raptownie przestalo przerywac szlo elegancko i nagle spadla z obrotów zredukowalem biegi az do 1 i dupa wbilem jałowy bieg i to samo moto nie zgaslo ael juz nie chcialo wchodzic na obroty i teraz jak dodam gazu to wyłapuje strasznego muła jakby ją zalewało
mechanik czyscił gaznik wszystko sprawdzał i powiedzial ze teraz to juz am nie wie bo jest tak samo powiedzial ze sprawdzi jeszcze zaplon ale przeciez na takim iskrowniku co jest w derbi sendach i glierach i innych nie ustawia sie przeciez zaplonu tak jak to bylo w wsk
o co chodzi ?
najpierw moto gilera gsm zaczela mi przerywac w trakcie jazdy jakby paliwa nie dstawala predkosc max osiagala taka jak przed ta usterką i przyspieszenie też sie nie zmienilo
pozniej jak sie rozpedzilem to moto zaskoczylo raptownie przestalo przerywac szlo elegancko i nagle spadla z obrotów zredukowalem biegi az do 1 i dupa wbilem jałowy bieg i to samo moto nie zgaslo ael juz nie chcialo wchodzic na obroty i teraz jak dodam gazu to wyłapuje strasznego muła jakby ją zalewało
mechanik czyscił gaznik wszystko sprawdzał i powiedzial ze teraz to juz am nie wie bo jest tak samo powiedzial ze sprawdzi jeszcze zaplon ale przeciez na takim iskrowniku co jest w derbi sendach i glierach i innych nie ustawia sie przeciez zaplonu tak jak to bylo w wsk
o co chodzi ?
- Kingkong
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 18/4/2009, 18:03
ja mialem troche podobna sytuacje w mojej yamaszce. Z ta roznica ze zaczelo sie zalewanie silnika dopiero po czyszcze niu gaznikow. Okazalo sie ze jak mechanik poruszyl zaworki iglicowe, to po zlozeniu juz sie nie spasowaly tak jak byly przez lata. Musialem je wymenic i jest tip top
-
bast - Bywalec
- Posty: 849
- Dołączył(a): 7/7/2008, 11:09
- Lokalizacja: Warszawa
zaworek iglicowy to taki maly pierd*niczek przy plywkach.reguluje ilosc wpuszczanego paliwa do komory plywakowej
- ciosmaciej
- Świeżak
- Posty: 53
- Dołączył(a): 16/4/2008, 12:30
- Lokalizacja: Szczecin
Panowie prosze o pomoc dalej
1. czyscilem dzis gaznik normalnie az sie blyszczy tak wyczyscilem wyczyscilem kretem wydecz 3 razy normalnie az buzowalo jak z gejzera z niego regulowalem gazior i dupa zero efektu..........
i teraz wyglada to tak..........
1. kopci bialym dymem w ch,,,,.....
2. Zalewa swiece non toper jak bym nie ustawil gaznika (iglica jest juz na samym dole plywak tez sprawny nie dziórawy
3. nie wchodzi na wysokie obroty czasami ale nie dokonca tak jak wczesniej
co to moze byc
kolega z innego forum mi napisal ze jak nic z tych rzeczy czyli wydech gazior to musial mi pojsc uszczelka simering na wale i stad te objawy
poradzcie cos
1. czyscilem dzis gaznik normalnie az sie blyszczy tak wyczyscilem wyczyscilem kretem wydecz 3 razy normalnie az buzowalo jak z gejzera z niego regulowalem gazior i dupa zero efektu..........
i teraz wyglada to tak..........
1. kopci bialym dymem w ch,,,,.....
2. Zalewa swiece non toper jak bym nie ustawil gaznika (iglica jest juz na samym dole plywak tez sprawny nie dziórawy
3. nie wchodzi na wysokie obroty czasami ale nie dokonca tak jak wczesniej
co to moze byc
kolega z innego forum mi napisal ze jak nic z tych rzeczy czyli wydech gazior to musial mi pojsc uszczelka simering na wale i stad te objawy
poradzcie cos
- Kingkong
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 18/4/2009, 18:03
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości