Zobacz wÄ…tek - Jak to jest z tymi olejami?
NAS Analytics TAG

Jak to jest z tymi olejami?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Jak to jest z tymi olejami?

Postprzez maÅ‚pa » 20/5/2009, 17:28

Nie wiem czy jast temat o olejach, jak jest to sorry...nie potrafiłem znaleźć. Mój GTS 1000 (silinik od FZR-a 1000) przejechał ponad 100 tys km. Nabyłem go niedawno i muszę wymienić olej. Kiedyś jeździłem na minerałach: Motulach i Elfach, ale to było dawno. Jaki wlać do tego "wynalazka"? Nasłuchałem się tylu wersji, zdażeń, opisów, że troszkę baranieję. Silnik jest dobry, bezawaryjny i nie chciałbym przez zwykłą wymianę oleju zmienić jego "statutu" Jak coś by się wam obiło o uszy to ...proszę
Pozdrawiam - "małpa"
YAMAHA GTS 1000 - piękna, ponadczasowa, szybka jak trzeba i wygodna...
Avatar użytkownika
małpa
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 12/9/2008, 09:08
Lokalizacja: warszawa


Postprzez Landryss25 » 20/5/2009, 18:56

Taki jak był wcześniej. Przy tym przebiegu zapewne minerał jest.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw


Postprzez snajper1991 » 20/5/2009, 19:00

zgadzam się z Tobą Landryss25.przy takim przebiegu napewno jest minerał.szkoda kasy na lepszy olej bo to nic nie pomoże.
snajper1991
Świeżak
 
Posty: 301
Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
Lokalizacja: Siedliska

Postprzez falconiforme » 20/5/2009, 20:30

Co wy gadacie, przebieg 100 000 km i minerał. Ten motocykl jest przecież ledwo dotarty. Połowa maszyn na naszym rynku ma tyle przejechane i wszyscy jeżdżą na półsyntetykach. Jeśli silnik jest w dobrym stanie zalać półsyntetyk np 15w40 czy 15w50 i nie przejmować się niczym innym.

A bajki o nagarach razem z gotowaniem łańcuchów w smalcu opowiadajcie dzieciom na dobranoc .
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez elco » 20/5/2009, 20:51

falconiforme napisał(a):Co wy gadacie, przebieg 100 000 km i minerał. Ten motocykl jest przecież ledwo dotarty. Połowa maszyn na naszym rynku ma tyle przejechane i wszyscy jeżdżą na półsyntetykach. Jeśli silnik jest w dobrym stanie zalać półsyntetyk np 15w40 czy 15w50 i nie przejmować się niczym innym.

A bajki o nagarach razem z gotowaniem łańcuchów w smalcu opowiadajcie dzieciom na dobranoc .


popieram
jezeli silnik nigdzie nie cieknie, nie poci sie wlej olej polsyntetyczny.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez maÅ‚pa » 20/5/2009, 20:53

Cześć!
Sorry, ale zapomniałem napisać, że nie wiem jaka tam była oliwka - syntetyk, pół - czy minerał i z tąd moje wątpliwości. Te silniki robią spokojnie po 300 tys km. bez remontu tak, że 103 tys to chyba małe piwo dla niego. W/g normy biorą ok. 100 - 150g na tysiąc km. i tyle bierze.
"falconiforme" - coraz częściej się spotykam z taką właśnie opinią o: syntetyk vs nagar. Jest taka stronka: "Fakty i mity o olejach" Tam też jest ten temat poruszony. W/g tego, to jest kwestia jakości i stopnia zużycia uszczelek. Miałem wiele japończyków i z żadnego nie lał się olej.
Dzięki i pozdrawiam - "małpa"
YAMAHA GTS 1000 - piękna, ponadczasowa, szybka jak trzeba i wygodna...
Avatar użytkownika
małpa
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 12/9/2008, 09:08
Lokalizacja: warszawa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê