Naprawa sprzęgła R6 2003
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Naprawa sprzęgła R6 2003
Wiec troszkę katowałem mój motorek, ostatnio doszło palenie gumy która wymagała wymiany na nowa i ku mojemu ździwieniu wczoraj gry przycisnąłem na 3 biegu moto przy 10 tysiącach zaczęło szaleć  Mianowicie sprzęgło się ślizgnęło, z niedowierzaniem spróbowałem ponowie i to samo, sprawdzam 4 bieg - ta sama sytuacja.Linka sprawdzona i jest ok, wiec czeka mnie robota, pytanie czy robić to samemu. Myślę, że z kolegą mamy troche pojęcia i sobie poradzimy wieć potrzebne kilka wskazówek. troche googlowałem ale niestety nic konkretnego  Wiec zacznę od początku, czy wogóle się w to bawić czy lepiej odrazy zaprowadzić do mechanika- nie chciałbym czegoś popsuć  jeśli tak to czy klucz dynamometryczny bedzie niezbędny, jakieś dodatkowe narzędzia, tarczki raczej oryginalne kupię(czy może nie?)jak to z olejem bo dopiero zrobiłem 1000 km (lać nowy i wymienić po 500 km)?Czy coś jeszcze powinienem wiedzieć lub sprawdzić zanim się za to zabiorę.
Z góry dzięki za odpowiedzi


Z góry dzięki za odpowiedzi



- R6
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 23/4/2009, 13:59
- Lokalizacja: Łódź/London
na Twoim miejscu oddałbym moto do jakiegoś mechanika bo nie ma się co bawic.no chyba że chcesz się sprawdzic w roli mechanika.olej lepiej wymienic bo mogą zostac jakieś resztki tarczek albo cos.to nie duzy koszt.tarczki to juz w zależnosci od zasobów finansowych. wiadomo że lepsze będą oryginalne.
- snajper1991
- Świeżak
- Posty: 301
- Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
- Lokalizacja: Siedliska
wiec już napewno wiem że klucz dynamometryczny bedzie potrzebny (przynajmniej skrzynka z nazędziami zrobi się większa
) a co do odpowiedzi to liczylem bardziej na kogoś kto już to robił
Jak narazie rozebrałem wszystko (sprawa banalnie prosta!)... sprzęglo spalone :/ teraz pytanie czy dokładnie wszystko wymienić czy może coś mozna zostawić starego.
Mam na myśli tarczki, tarczki metalowe, Jedna tarczka metalowa jest jakaś grubsza, sprężyny.
Prosze o szybkie odpowieszi jutro jade po części
Jeszcze jedno co mnie zaniepokoiło to pod sprzęgłem jest łańcuszek ktury napedza pompę wodną, jest on strasznie luźny. Czy tak ma być?? bo w manualu jest tylko napisane, że się go wymienia jeżeli jest uszkodzony, to samo tyczy się zebatek.


Jak narazie rozebrałem wszystko (sprawa banalnie prosta!)... sprzęglo spalone :/ teraz pytanie czy dokładnie wszystko wymienić czy może coś mozna zostawić starego.
Mam na myśli tarczki, tarczki metalowe, Jedna tarczka metalowa jest jakaś grubsza, sprężyny.
Prosze o szybkie odpowieszi jutro jade po części
Jeszcze jedno co mnie zaniepokoiło to pod sprzęgłem jest łańcuszek ktury napedza pompę wodną, jest on strasznie luźny. Czy tak ma być?? bo w manualu jest tylko napisane, że się go wymienia jeżeli jest uszkodzony, to samo tyczy się zebatek.
- R6
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 23/4/2009, 13:59
- Lokalizacja: Łódź/London
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości