Zobacz wÄ…tek - cisnienie na tlokach
NAS Analytics TAG

cisnienie na tlokach

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

cisnienie na tlokach

Postprzez pendzel78 » 9/12/2006, 19:02

witam! mam pytanie poniewaz sprawdzalem cisnienie na tlokach i na trzech jest 11,5 a na jednym dokladnie na drugim jest 9,5 czego to jest przyczyna i mam sie juz bac czy przesmigam jeszcze jeden sezon? :roll:
mam yamaha fzr 1000.
pozdrawiam wszystkich dwukolowych!!!
pendzel78
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 2/7/2006, 15:39


Postprzez Manhatan » 9/12/2006, 20:26

Może wystarczy wymienić tylko pierścienie na tym drugim tłoku i wszystko będzie znowu banglać :wink: Koszt niewielki, także niema się co przejmować na zapas :wink:

Pozdro
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE


Postprzez lmpk » 10/12/2006, 19:44

a jak luzy zaworowe?? moze ci sie zawór nie domykać a tym to już radze sie przejąć bo głowica zrobi kaput. a dokładniej gniazdo no i zaworek
f3
Avatar użytkownika
lmpk
Świeżak
 
Posty: 325
Dołączył(a): 11/10/2006, 12:14
Lokalizacja: Mazury

odp

Postprzez pendzel78 » 10/12/2006, 20:18

ale jak nalalem oleju na tloka to cisnienie podskoczylo az do18? ale mozecie mi powiedziec czy bede mogl na tym jaszcze pojezdzic jeden sezon? :roll:
pendzel78
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 2/7/2006, 15:39

Postprzez tomekd » 10/12/2006, 23:52

Wyglada na to ze twoje moto jest zajezdzone.Nawet 11.5 to jest bardzo slaby wynik.Standardowo jest 14.2 a minimalne do zaakceptowania to 13.3.

Skoczylo do 18 po wlaniu oleju ? To znaczy ze na dokladke jest od cholery nagaru w glowicy i na tloku.

Innymi slowami silnik do remontu generalnego,nowe tloki,pierscienie,szlif,etc,nie wiadomo co z glowica.

Raczej to wszystko nieplacalne przy wieloletnim moto.

Tak na marginiesie to standardowe yamahy tloki,pierscienie do yamahy fzr/yzf 1000, sa do D**y i nie wytrzymuja zbyt dlugo,big bore od Wiseco jest duzo wyzszej jakosci.

Znajomej yzf 1000 spalalo 2-3 litry oleju na 1000km,moto zostalo naprawione na gwarancji przez dealera,nowy blok,tloki,etc,problem powrocil 15000 mil pozniej.
Tym razem zamontowali big bore kit od wiseco,w koncu swiety spokuj z olejem.

Ale tak naprawde to kto wie,byc moze twoje moto przejezdzi jeszcze jeden sezon.

Najtansza,raczej krotko terminowa naprawa to nowe pierscienie.Cylindry nalezy shonowac delikatnie,inaczej nowe pierscienie sie niedotra.

Powodzenia.
tomekd
Świeżak
 
Posty: 131
Dołączył(a): 18/6/2006, 16:24
Lokalizacja: chicago

cisnienie

Postprzez pendzel78 » 11/12/2006, 12:29

piszesz ze min. to 13.3 a w ksiazce pisze ze nowy silnik ma miedzy 13.5-14.5 ? to juz teraz nic nie rozumiem :roll:
generalnie nie brakowalo mu mocy i ciagna do 270km/h bez zadnego broblemu.to co mi radzicie?naprawiac czy narazie jezdzic i zbierac na cos nowszego? pomocy!!!
pozdrawiam michal
pendzel78
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 2/7/2006, 15:39

Postprzez lmpk » 11/12/2006, 18:03

tomekd dobrze prawi. . .jak jeździ to jeździ. . .awarią typu rozsypanie silnika przy 200km/h to raczej nie grozi. raczej spalaniem paliwa i oleju w wiekszej ilości. . . powinieneś sezon przejeździć. taniej wyrwiesz gdzieś silnik w dobrym stanie niż zrobisz remont tego. tak mi sie wydaje
f3
Avatar użytkownika
lmpk
Świeżak
 
Posty: 325
Dołączył(a): 11/10/2006, 12:14
Lokalizacja: Mazury

Postprzez pendzel78 » 11/12/2006, 22:12

ok! dziekuje za rade ale zaczne tez zbierac na cos nowszego.
jeszcze raz dziekuje
pendzel78
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 2/7/2006, 15:39



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 3 gości




na górê