cisnienie na tlokach
Posty: 8
• Strona 1 z 1
cisnienie na tlokach
witam! mam pytanie poniewaz sprawdzalem cisnienie na tlokach i na trzech jest 11,5 a na jednym dokladnie na drugim jest 9,5 czego to jest przyczyna i mam sie juz bac czy przesmigam jeszcze jeden sezon?
mam yamaha fzr 1000.
pozdrawiam wszystkich dwukolowych!!!

mam yamaha fzr 1000.
pozdrawiam wszystkich dwukolowych!!!
- pendzel78
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 2/7/2006, 15:39
Może wystarczy wymienić tylko pierścienie na tym drugim tłoku i wszystko będzie znowu banglać
Koszt niewielki, także niema się co przejmować na zapas
Pozdro


Pozdro
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
Wyglada na to ze twoje moto jest zajezdzone.Nawet 11.5 to jest bardzo slaby wynik.Standardowo jest 14.2 a minimalne do zaakceptowania to 13.3.
Skoczylo do 18 po wlaniu oleju ? To znaczy ze na dokladke jest od cholery nagaru w glowicy i na tloku.
Innymi slowami silnik do remontu generalnego,nowe tloki,pierscienie,szlif,etc,nie wiadomo co z glowica.
Raczej to wszystko nieplacalne przy wieloletnim moto.
Tak na marginiesie to standardowe yamahy tloki,pierscienie do yamahy fzr/yzf 1000, sa do D**y i nie wytrzymuja zbyt dlugo,big bore od Wiseco jest duzo wyzszej jakosci.
Znajomej yzf 1000 spalalo 2-3 litry oleju na 1000km,moto zostalo naprawione na gwarancji przez dealera,nowy blok,tloki,etc,problem powrocil 15000 mil pozniej.
Tym razem zamontowali big bore kit od wiseco,w koncu swiety spokuj z olejem.
Ale tak naprawde to kto wie,byc moze twoje moto przejezdzi jeszcze jeden sezon.
Najtansza,raczej krotko terminowa naprawa to nowe pierscienie.Cylindry nalezy shonowac delikatnie,inaczej nowe pierscienie sie niedotra.
Powodzenia.
Skoczylo do 18 po wlaniu oleju ? To znaczy ze na dokladke jest od cholery nagaru w glowicy i na tloku.
Innymi slowami silnik do remontu generalnego,nowe tloki,pierscienie,szlif,etc,nie wiadomo co z glowica.
Raczej to wszystko nieplacalne przy wieloletnim moto.
Tak na marginiesie to standardowe yamahy tloki,pierscienie do yamahy fzr/yzf 1000, sa do D**y i nie wytrzymuja zbyt dlugo,big bore od Wiseco jest duzo wyzszej jakosci.
Znajomej yzf 1000 spalalo 2-3 litry oleju na 1000km,moto zostalo naprawione na gwarancji przez dealera,nowy blok,tloki,etc,problem powrocil 15000 mil pozniej.
Tym razem zamontowali big bore kit od wiseco,w koncu swiety spokuj z olejem.
Ale tak naprawde to kto wie,byc moze twoje moto przejezdzi jeszcze jeden sezon.
Najtansza,raczej krotko terminowa naprawa to nowe pierscienie.Cylindry nalezy shonowac delikatnie,inaczej nowe pierscienie sie niedotra.
Powodzenia.
- tomekd
- Świeżak
- Posty: 131
- Dołączył(a): 18/6/2006, 16:24
- Lokalizacja: chicago
cisnienie
piszesz ze min. to 13.3 a w ksiazce pisze ze nowy silnik ma miedzy 13.5-14.5 ? to juz teraz nic nie rozumiem
generalnie nie brakowalo mu mocy i ciagna do 270km/h bez zadnego broblemu.to co mi radzicie?naprawiac czy narazie jezdzic i zbierac na cos nowszego? pomocy!!!
pozdrawiam michal

generalnie nie brakowalo mu mocy i ciagna do 270km/h bez zadnego broblemu.to co mi radzicie?naprawiac czy narazie jezdzic i zbierac na cos nowszego? pomocy!!!
pozdrawiam michal
- pendzel78
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 2/7/2006, 15:39
tomekd dobrze prawi. . .jak jeździ to jeździ. . .awarią typu rozsypanie silnika przy 200km/h to raczej nie grozi. raczej spalaniem paliwa i oleju w wiekszej ilości. . . powinieneś sezon przejeździć. taniej wyrwiesz gdzieś silnik w dobrym stanie niż zrobisz remont tego. tak mi sie wydaje
f3
-
lmpk - Świeżak
- Posty: 325
- Dołączył(a): 11/10/2006, 12:14
- Lokalizacja: Mazury
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 3 gości