olejak ciężko pali jak jest zimny
Posty: 3
• Strona 1 z 1
olejak ciężko pali jak jest zimny
Witam.
Żeby go zapalić (zaczeło to sie dziać pod koniec tamtego sezonu, ale na początku tego był zrobiony pełen sewis) musze kręcić coś od 2 do 5 minut niekiedy odpali po 5 sekundach ,ale jak zauważyłem że kręce go dłużej i pomyślałem że go zalało i nie ma iskry odkręcam świece a one nie są nawet mokre nie czuć od nich benzyną. Jak silnik już odpali i się rozgrzeje
dodam mu gazu tak na 5-6 tyś. obr. to zawiesza się na 3 tyś. i po jakiś 10 sekundach wróci do obrotów biegu jałowego ale i te obroty też są za duże czasami 2 tysiące niekiedy 1,5 tys. a jak zejdzie ponirzej 1,5 to gaśnie.
Sam już niewiem czy on łapie gdzieś lewe powietrze, jak to sprawdzić??
Żeby go zapalić (zaczeło to sie dziać pod koniec tamtego sezonu, ale na początku tego był zrobiony pełen sewis) musze kręcić coś od 2 do 5 minut niekiedy odpali po 5 sekundach ,ale jak zauważyłem że kręce go dłużej i pomyślałem że go zalało i nie ma iskry odkręcam świece a one nie są nawet mokre nie czuć od nich benzyną. Jak silnik już odpali i się rozgrzeje
dodam mu gazu tak na 5-6 tyś. obr. to zawiesza się na 3 tyś. i po jakiś 10 sekundach wróci do obrotów biegu jałowego ale i te obroty też są za duże czasami 2 tysiące niekiedy 1,5 tys. a jak zejdzie ponirzej 1,5 to gaśnie.
Sam już niewiem czy on łapie gdzieś lewe powietrze, jak to sprawdzić??
Suzuki GSX-R 750 (olejak)
-
lukaszbiernacki - Świeżak
- Posty: 141
- Dołączył(a): 5/1/2008, 17:03
- Lokalizacja: Węgrów
Lewe powietrze - samostart rozpylany w okolicy króćców przy gaźnikach lub głowicy, jak wzrosną obroty tzn łapie lewe powietrze.
Synchronizacja, regulacja składu mieszanki, filtr powietrza do sprawdzenia (również czy nie łapie lewego powietrza) oraz czy nie ma przebicia na przewodach wysokiego napięcia lub cewkach.
Sprawdź jeszcze luz linki gazu.
Synchronizacja, regulacja składu mieszanki, filtr powietrza do sprawdzenia (również czy nie łapie lewego powietrza) oraz czy nie ma przebicia na przewodach wysokiego napięcia lub cewkach.
Sprawdź jeszcze luz linki gazu.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
ale dziwi mnie że jak jest ssanie załączone na full to po kręceniu jakiś czas rozrusznikiem niedostaje sie paliwo do cylindrów (świece są suche).
Suzuki GSX-R 750 (olejak)
-
lukaszbiernacki - Świeżak
- Posty: 141
- Dołączył(a): 5/1/2008, 17:03
- Lokalizacja: Węgrów
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 11 gości