Zobacz wątek - fzr 1000 ciężko pali
NAS Analytics TAG

fzr 1000 ciężko pali

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

fzr 1000 ciężko pali

Postprzez snajper1991 » 24/4/2009, 17:59

witam.kupiłem w środę yamahe fzr1000 która ciężko u mnie zapala.na miejscu transakcji zapaliła od kopa a u mnie zapali pochodzi chwilę na ssaniu,odłączę ssanie spadnie do 1000obr i za jakieś 2-3minuty zgaśnie i już nie chce zapalić...co to może być????i mam jeszcze pytanie,jaki płyn chłodniczy najlepiej wlać i ile go wchodzi??(można samochodowy???)
snajper1991
Świeżak
 
Posty: 301
Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
Lokalizacja: Siedliska


Postprzez snajper1991 » 24/4/2009, 18:51

i jeszcze jedno pytanie ile oleju wchodzi do silnika tego moto???
snajper1991
Świeżak
 
Posty: 301
Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
Lokalizacja: Siedliska


Postprzez ewangelista » 26/4/2009, 16:07

Być może podczas transportu był zbyt mocno przechylony i kranik w baku złapał syf albo nawet sam gaźnik. Tam bym szukał przyczyny. Sprawdziłbym też luz zaworowy, bo jeśli jest zły to też są takie objawy. Gdy go oglądałeś to kolo mógł go wcześniej rtozgrzać i wtedy palił bez problemów. Ewentualnie potrzymaj go dłużej na ssaniu. Co do oleju to odsyłam na stronę www.louis.de i tam w danych technicznych znajdziesz. Pozdro
ewangelista
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 26/4/2009, 14:50
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez snajper1991 » 26/4/2009, 17:12

rozkręciłem airbox i filtr powietrza był cały zalany to może być przyczyna że nie chce zapalić???przywieźli go w busie na leżąco...
snajper1991
Świeżak
 
Posty: 301
Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
Lokalizacja: Siedliska

Postprzez ewangelista » 26/4/2009, 17:19

To już masz odpowieź na pytanie czemu nie pali:)
Spuść paliwo z gaźników, wykręć świece i przekręć trocchę rozrusznikiem(oczywiście bez baku:). To powinno pomóc. Moto poprostu zalany. I jeszcze jedno, skoro leżał na boku dłuższy czas to prawdopodobnie olej przedostał się przez odmę do filtra, więc zalecam sprawdzenie poziomu oleju w silniku. Powodzenia.
P.S. Jak będziesz miał świece na wierzchu to je przedmuchaj kompresorem.
ewangelista
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 26/4/2009, 14:50
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez snajper1991 » 26/4/2009, 17:31

olej sprawdzałem jest ok.filtr wysuszyłem i jutro spróbuje odpalić.mam jeszcze takie pytanie.przy gaźnikach są dwie linki,jedna od gazu a ta druga jest spadnięta i nie wiem gdzie ją mam założyć.od czego ona jest i gdzie ją zaczepić???
snajper1991
Świeżak
 
Posty: 301
Dołączył(a): 25/2/2009, 19:59
Lokalizacja: Siedliska

Postprzez ewangelista » 26/4/2009, 17:39

Hmm. Co do linki to nie jestem w stanie Ci konkretnie odpowiedzieć, bo nie pamiętam jak tam wygląda gaźnik. Ale są dwie opcje:
1. Linka od ssania
2.Linka powrotu manetki.
Pytanie do Ciebie. Gdy puszczasz manetkę(rolgaz) to wraca normalnie czy powoli i czy ssanie masz przy kierownicy czy przy gaźniku? Jeśli masz ssanie przy kierownicy, to czy chodzi lekko, czy z oporem?? Najlepiej złap za koniec linki, która jest wypięta i pociągnij za nią, wtedy zobaczysz do czego jest. Przy samym gaźniku musi być gniazdo do wsunięcia końcówki oraz uchwyt blokujący pancerz. najlepiej zrób fotkę i podeślij mi na maila:konrad_mic@o2.pl
ewangelista
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 26/4/2009, 14:50
Lokalizacja: Wrocław



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê