POMOCY!!! KAWASAKI ZX6R 1999r. wyżucanie 2 biegu
Posty: 6
• Strona 1 z 1
POMOCY!!! KAWASAKI ZX6R 1999r. wyżucanie 2 biegu
Witam wszystkich jestem nowym użytkownikiem strony i niedawno zakupiłem KAWASAKI ZX6R 1999r(1 motocykl) jak ruszam z 1 biegu rozpędzam moto i wrzucam 2 bieg to nie wskakuje tylko robi się luz czy może być to spowodowane zawielkimi obrotami silnika? Tak mi się jakoś nasuwa taka myśl. Moto ma maksymalnie 16 tys obrotów i przy 7-8 tys kiedy wrzucam 2 bieg tak się dzieje... Dlaczego??? Czy to już zapóźno na wrzucanie 2 biegu i wrzucać go szybciej? Pomóżcie.
- damianbrykas
- Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 23/4/2009, 19:28
- Lokalizacja: Inowrocław
prawdopodobnie skrzynia do wymiany, a przynajmniej koła zębate drugiego biegu o ile da radę je wymienić w tym modelu...
(przypadłość większości sportów)
2gi bieg powinien wchodzić niezależnie od tego na jakich obrotach jedziesz, ogólnie może czasem zgrzytnąć ale powinien wejść...
btw jak wbijasz to zapala się kontrolka "neutral" ?
może po prostu za słabo wbijasz i wpadasz po prostu w luz... policz ile biegów możesz zapiąć to będziesz wiedział czy padła skrzynia czy źle zmieniasz biegi...
(przypadłość większości sportów)
2gi bieg powinien wchodzić niezależnie od tego na jakich obrotach jedziesz, ogólnie może czasem zgrzytnąć ale powinien wejść...
btw jak wbijasz to zapala się kontrolka "neutral" ?
może po prostu za słabo wbijasz i wpadasz po prostu w luz... policz ile biegów możesz zapiąć to będziesz wiedział czy padła skrzynia czy źle zmieniasz biegi...
Ostatnio edytowano 23/4/2009, 19:53 przez melvin, łącznie edytowano 1 raz
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! 

-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Sprobuj przytrzymac dzwignie zmiany biegu pusc ja po wycisnieciu sprzegla. MOze kola zebate drugiego biegu do robienia.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5222
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
"czasem zgrzytnąć ale powinien wejść...
btw jak wbijasz to zapala się kontrolka "neutral" ?
może po prostu za słabo wbijasz i wpadasz po prostu w luz... policz ile biegów możesz zapiąć to będziesz wiedział czy padła skrzynia czy źle zmieniasz biegi... "
Chyba jednak przychyle się do twojej odpowiedzi i byc może zasłabo wbijam 2 bieg bo wchodzi mi neutral tak jak mówisz. Zaobserwuje to dzięki za Info
btw jak wbijasz to zapala się kontrolka "neutral" ?
może po prostu za słabo wbijasz i wpadasz po prostu w luz... policz ile biegów możesz zapiąć to będziesz wiedział czy padła skrzynia czy źle zmieniasz biegi... "
Chyba jednak przychyle się do twojej odpowiedzi i byc może zasłabo wbijam 2 bieg bo wchodzi mi neutral tak jak mówisz. Zaobserwuje to dzięki za Info

- damianbrykas
- Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 23/4/2009, 19:28
- Lokalizacja: Inowrocław
Jedziesz na 1-ce, wciskasz sprzęgło wrzucasz dynamicznie 2-gi bieg (trzymając dźwignię zmiany biegów) puszczasz sprzęgło i puszczasz dźwignię.
A przy okazji hamowania nie zapomnij o między gazie.
A przy okazji hamowania nie zapomnij o między gazie.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Ja mam podobny problem w fazerku, ale podobno taka jest przypadłość tych skrzyń. przy spokojnej jeźdźie zapinam 2 bieg na dwa razy i to nie jest jakimś tam wielkim problemem o tyle przy dynamicznej jeździe to że nie moge poprostu zmienić biegu jest wkurzające. Ale narazie brak kasy żeby coś z tym zrobić wiec sie będe męczył. No chyba że ktoś zna tani i sprawdzony sposób na to ??
- pawel_k_888
- Świeżak
- Posty: 26
- Dołączył(a): 24/6/2008, 18:23
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości