Jesli ktoÅ› ma SV 650S to moze wie co to sie dzieje... Pomoc
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Jesli ktoÅ› ma SV 650S to moze wie co to sie dzieje... Pomoc
W moim SV 650S z 2001r. dzieje sie cos z zegarami, po pewnym czasie wskazowki opadaja i licznik sie resetuje po czym znow dziala i po jakims czasie znow sie resetuje. Sprawdzilem wszystkie obwody, wszystkie polaczenia i jest wszystko ok. Czy ktos mial moze taki problem i go rozwiazal? Za odpowiedz bylbym Bardzo wdzieczny
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Trzymaj siÄ™ STUNTU
-
PTB_PL - Świeżak
- Posty: 460
- Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
- Lokalizacja: Wrocław
no no Magik, to teraz sie naraziłeś dla Walkera ; ) dostaniesz bana jak stąd w p...u ; )
a tak serio to hmmm są tam jakieś płytki krzemowe? może gdzieś Ci układ scalony nadpękł i teraz tak robi że coś troche się zatrzęsie i już się rozłącza.
ps. przepraszam wszystkich za denerwowanie i mówienie nie na temat.
a tak serio to hmmm są tam jakieś płytki krzemowe? może gdzieś Ci układ scalony nadpękł i teraz tak robi że coś troche się zatrzęsie i już się rozłącza.
ps. przepraszam wszystkich za denerwowanie i mówienie nie na temat.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
licznik jest sprawny, sprawdzony przez elektronika. To nie jest wina licznika a kostki wszystkie nasmarowane,
i nie rob syfu Magik tak jak ci siekson powiedzial

i nie rob syfu Magik tak jak ci siekson powiedzial



No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Trzymaj siÄ™ STUNTU
-
PTB_PL - Świeżak
- Posty: 460
- Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
- Lokalizacja: Wrocław
A co do tematu, wydaje mi się że nastąpiło przepięcie... i zegary zostały lekko uszkodzone... Takie przepięcia w sv 650 są spotykane, tyle że po nich zazwyczaj zegary już umierają i są do wymiany, jeśli to to, to miałeś szczęście że jeszcze działają... Ja bym dał do dobrego elektronika, albo do dobrego elektryka...
Pozdrawiam.
Moderator
Edit.
WR81
Pozdrawiam.
Moderator
Edit.
WR81
- Magik
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 678
- Dołączył(a): 30/9/2006, 12:38
- Lokalizacja: Chocianów
jesli nastapilo by takie przepiecie to zegary by sie spalily i w ogole nie chodzily a nie dzialaja i przy naglym dodaniu gazu na niskich obrotach sie resetuja



No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Trzymaj siÄ™ STUNTU
-
PTB_PL - Świeżak
- Posty: 460
- Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
- Lokalizacja: Wrocław
Może być qpa rzeczy. Przychodzi mi na myśl to, co poniżej, ale takie gdybanie to generowanie kosztów bez gwarancji sukcesu dlatego chyba lepiej złap elektryka. No i są to ogólne potencjalne miejsca zapalne, nie znam SV.
- mimo wszystko chyba gdzieÅ› na złączkach jest przerwa i zasilanie „trzeszczy”. Poruszaj po kolei wszystkim i obserwuj czy jakieÅ› miejsce nie jest wrażliwe.
- przetarta wiÄ…zka kabli – procedura jak powyżej
- regulator napięcia walnięty i nie trzyma równo (zobacz czy napięcie instalacji nie wychodzi poza granice 12-14V lub co się dzieje na wyłączonym silniku)
- układ zapłonowy walnięty i masz pełno zakłóceń przy (każdej iskrze).
- bebechy wewnÄ…trz półki (pÅ‚ytka, poÅ‚aczenia) pÄ™kÅ‚y od drgaÅ„ – w elektronice powszechnego użytku typu upadÅ‚e piloty itp. czÄ™sto widać tylko ryskÄ™ pod lupÄ….
- mimo wszystko chyba gdzieÅ› na złączkach jest przerwa i zasilanie „trzeszczy”. Poruszaj po kolei wszystkim i obserwuj czy jakieÅ› miejsce nie jest wrażliwe.
- przetarta wiÄ…zka kabli – procedura jak powyżej
- regulator napięcia walnięty i nie trzyma równo (zobacz czy napięcie instalacji nie wychodzi poza granice 12-14V lub co się dzieje na wyłączonym silniku)
- układ zapłonowy walnięty i masz pełno zakłóceń przy (każdej iskrze).
- bebechy wewnÄ…trz półki (pÅ‚ytka, poÅ‚aczenia) pÄ™kÅ‚y od drgaÅ„ – w elektronice powszechnego użytku typu upadÅ‚e piloty itp. czÄ™sto widać tylko ryskÄ™ pod lupÄ….
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
-
Grubas - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 908
- Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
- Lokalizacja: Poznań
no tylko jest taki problem ze ja juz to wszystko sprawdzilm i jest ok, zarowki sie nie przepalaja, licznik byl sprawdzony przez elektronika i jest GUT. jak nacisne hamulec to podswietlenia pod licznikiem przygasa, ale nawet jak jest wylaczone podswietlenie to tez sie resetuja zegary, wiec chyba stoimy w tym samym miejscu.....




No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Trzymaj siÄ™ STUNTU
-
PTB_PL - Świeżak
- Posty: 460
- Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
- Lokalizacja: Wrocław
PTB_PL napisał(a):..licznik byl sprawdzony przez elektronika i jest GUT. ...
Ale co on zrobił ? Oglądał w środku czy też podłączył do zasilania i trzymał przez 24h. Pytanie się sprowadza do 2 kwestii:
- czy licznik był testowany czy oglądany,
- jeśli był testowany to jak długo. Czy był przez cały czas oglądany, tak by zauważyć ewentualny reset.
Bez tego nie będzie można zdecydować czy wina leży w licznikach czy w motocyklu.
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
-
Grubas - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 908
- Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
- Lokalizacja: Poznań
licznik byl otwarty i mierzyl kazda wiazke czy jest napiecie i czy nie ma przeskokow napiecia, wszystko jest i wiazki sa prawidlowe wiec nie wiem czemu sie tak dzieje i to z pewnoscia nie jest wina licznika...





No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Trzymaj siÄ™ STUNTU
-
PTB_PL - Świeżak
- Posty: 460
- Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
- Lokalizacja: Wrocław
PTB_PL napisał(a):licznik byl otwarty i mierzyl kazda wiazke czy jest napiecie i czy nie ma przeskokow napiecia,
To nic nie znaczy. Jak licznik pracuje, tylko raz po raz się resetuje, to miernik nic nie wychwyci, chyba żebyś trafił akurat na reset.
PTB_PL napisał(a):...nie wiem czemu sie tak dzieje i to z pewnoscia nie jest wina licznika...
Nie możesz być pewien że to nie licznik jak nie wiesz „czemu siÄ™ tak dzieje”
Przyczyna jest albo w zakłóceniach w instalacji albo w liczniku. Może być walnięta sama elektronika wewnątrz chipów. Jeśli nie podłączysz licznika do innego źródła zasilania i nie pochodzi troszkę, to nie będziesz miał pewności co jest przyczyną. Od tego bym zaczął.
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
-
Grubas - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 908
- Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
- Lokalizacja: Poznań
Jak wiesz co trzeba podłączyć to możesz podłączać.
Krótko ?
Chodzi o czas czy o to, że bezpośrednio ?
Czasu musisz mieć tyle by zaobserwować reset lub być pewny, że powinien wystąpić, a nie wystąpił.
Wg mnie, jak nie odpalisz maszyny, motocykl nie będzie dotykany (drgania), bez świateł i innych odbiorników prądu, to nie trzeba podłączać na skróty. Wszystkie możliwe przyczyny typu kabelki, złączki regulator napięcia będą teoretycznie wyeliminowane.
Krótko ?
Chodzi o czas czy o to, że bezpośrednio ?
Czasu musisz mieć tyle by zaobserwować reset lub być pewny, że powinien wystąpić, a nie wystąpił.
Wg mnie, jak nie odpalisz maszyny, motocykl nie będzie dotykany (drgania), bez świateł i innych odbiorników prądu, to nie trzeba podłączać na skróty. Wszystkie możliwe przyczyny typu kabelki, złączki regulator napięcia będą teoretycznie wyeliminowane.
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
-
Grubas - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 908
- Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
- Lokalizacja: Poznań
chodzi mi o podlaczenie bezposrednie. wiem ktre kable sa od zasilania bo mam ksazke serwisowa. POdlacze i zobacze co sie bedzie dzialo. A jak cos to czeka mnie niestety serwis
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Trzymaj siÄ™ STUNTU
-
PTB_PL - Świeżak
- Posty: 460
- Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
- Lokalizacja: Wrocław
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości