Zobacz wÄ…tek - Jesli ktoÅ› ma SV 650S to moze wie co to sie dzieje... Pomoc
NAS Analytics TAG

Jesli ktoÅ› ma SV 650S to moze wie co to sie dzieje... Pomoc

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Jesli ktoÅ› ma SV 650S to moze wie co to sie dzieje... Pomoc

Postprzez PTB_PL » 25/11/2006, 21:17

W moim SV 650S z 2001r. dzieje sie cos z zegarami, po pewnym czasie wskazowki opadaja i licznik sie resetuje po czym znow dziala i po jakims czasie znow sie resetuje. Sprawdzilem wszystkie obwody, wszystkie polaczenia i jest wszystko ok. Czy ktos mial moze taki problem i go rozwiazal? Za odpowiedz bylbym Bardzo wdzieczny
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez mar111cin » 26/11/2006, 08:49

no no Magik, to teraz sie naraziłeś dla Walkera ; ) dostaniesz bana jak stąd w p...u ; )

a tak serio to hmmm są tam jakieś płytki krzemowe? może gdzieś Ci układ scalony nadpękł i teraz tak robi że coś troche się zatrzęsie i już się rozłącza.



ps. przepraszam wszystkich za denerwowanie i mówienie nie na temat.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)


Postprzez PTB_PL » 27/11/2006, 10:11

licznik jest sprawny, sprawdzony przez elektronika. To nie jest wina licznika a kostki wszystkie nasmarowane,

i nie rob syfu Magik tak jak ci siekson powiedzial :twisted: :twisted: :twisted:
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Magik » 27/11/2006, 12:21

A co do tematu, wydaje mi się że nastąpiło przepięcie... i zegary zostały lekko uszkodzone... Takie przepięcia w sv 650 są spotykane, tyle że po nich zazwyczaj zegary już umierają i są do wymiany, jeśli to to, to miałeś szczęście że jeszcze działają... Ja bym dał do dobrego elektronika, albo do dobrego elektryka...

Pozdrawiam.

Moderator

Edit.
WR81
Magik
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 678
Dołączył(a): 30/9/2006, 12:38
Lokalizacja: Chocianów

Postprzez PTB_PL » 28/11/2006, 13:37

jesli nastapilo by takie przepiecie to zegary by sie spalily i w ogole nie chodzily a nie dzialaja i przy naglym dodaniu gazu na niskich obrotach sie resetuja :twisted: :twisted:
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez PTB_PL » 3/12/2006, 11:30

no moze ktos jeszcze cos wymysli dlaczego sie tak dzieje, kazda podpowiedz jest dobra.... :twisted: :twisted: :twisted:
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Grubas » 3/12/2006, 20:24

Może być qpa rzeczy. Przychodzi mi na myśl to, co poniżej, ale takie gdybanie to generowanie kosztów bez gwarancji sukcesu dlatego chyba lepiej złap elektryka. No i są to ogólne potencjalne miejsca zapalne, nie znam SV.

- mimo wszystko chyba gdzieÅ› na złączkach jest przerwa i zasilanie „trzeszczy”. Poruszaj po kolei wszystkim i obserwuj czy jakieÅ› miejsce nie jest wrażliwe.
- przetarta wiÄ…zka kabli – procedura jak powyżej
- regulator napięcia walnięty i nie trzyma równo (zobacz czy napięcie instalacji nie wychodzi poza granice 12-14V lub co się dzieje na wyłączonym silniku)
- układ zapłonowy walnięty i masz pełno zakłóceń przy (każdej iskrze).
- bebechy wewnÄ…trz półki (pÅ‚ytka, poÅ‚aczenia) pÄ™kÅ‚y od drgaÅ„ – w elektronice powszechnego użytku typu upadÅ‚e piloty itp. czÄ™sto widać tylko ryskÄ™ pod lupÄ….
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
Avatar użytkownika
Grubas
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 908
Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
Lokalizacja: Poznań

Postprzez accoount » 3/12/2006, 22:40

Siemka

Jeśli żarówki zaczną Ci się przepalac to może to byc padający regulator napięcia...
A wtedy koszta niezbyt przyjemne...

Sprawdź akumulator...

pozdro
accoount
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 26/11/2006, 22:13

Postprzez PTB_PL » 4/12/2006, 22:19

no tylko jest taki problem ze ja juz to wszystko sprawdzilm i jest ok, zarowki sie nie przepalaja, licznik byl sprawdzony przez elektronika i jest GUT. jak nacisne hamulec to podswietlenia pod licznikiem przygasa, ale nawet jak jest wylaczone podswietlenie to tez sie resetuja zegary, wiec chyba stoimy w tym samym miejscu..... :twisted: :twisted: :twisted:
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Grubas » 5/12/2006, 09:20

PTB_PL napisał(a):..licznik byl sprawdzony przez elektronika i jest GUT. ...


Ale co on zrobił ? Oglądał w środku czy też podłączył do zasilania i trzymał przez 24h. Pytanie się sprowadza do 2 kwestii:
- czy licznik był testowany czy oglądany,
- jeśli był testowany to jak długo. Czy był przez cały czas oglądany, tak by zauważyć ewentualny reset.

Bez tego nie będzie można zdecydować czy wina leży w licznikach czy w motocyklu.
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
Avatar użytkownika
Grubas
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 908
Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
Lokalizacja: Poznań

Postprzez PTB_PL » 5/12/2006, 13:58

licznik byl otwarty i mierzyl kazda wiazke czy jest napiecie i czy nie ma przeskokow napiecia, wszystko jest i wiazki sa prawidlowe wiec nie wiem czemu sie tak dzieje i to z pewnoscia nie jest wina licznika... :idea: :evil: :evil: :evil:
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Grubas » 5/12/2006, 14:22

PTB_PL napisał(a):licznik byl otwarty i mierzyl kazda wiazke czy jest napiecie i czy nie ma przeskokow napiecia,


To nic nie znaczy. Jak licznik pracuje, tylko raz po raz się resetuje, to miernik nic nie wychwyci, chyba żebyś trafił akurat na reset.

PTB_PL napisał(a):...nie wiem czemu sie tak dzieje i to z pewnoscia nie jest wina licznika...


Nie możesz być pewien że to nie licznik jak nie wiesz „czemu siÄ™ tak dzieje”

Przyczyna jest albo w zakłóceniach w instalacji albo w liczniku. Może być walnięta sama elektronika wewnątrz chipów. Jeśli nie podłączysz licznika do innego źródła zasilania i nie pochodzi troszkę, to nie będziesz miał pewności co jest przyczyną. Od tego bym zaczął.
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
Avatar użytkownika
Grubas
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 908
Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
Lokalizacja: Poznań

Postprzez PTB_PL » 5/12/2006, 18:23

no to moge podlaczyc go bezposrednio na krotko do akumulatora? i wtedy moglbym zobaczyc czy sie resetuje... :idea:
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Grubas » 5/12/2006, 18:33

Jak wiesz co trzeba podłączyć to możesz podłączać.

Krótko ?
Chodzi o czas czy o to, że bezpośrednio ?
Czasu musisz mieć tyle by zaobserwować reset lub być pewny, że powinien wystąpić, a nie wystąpił.

Wg mnie, jak nie odpalisz maszyny, motocykl nie będzie dotykany (drgania), bez świateł i innych odbiorników prądu, to nie trzeba podłączać na skróty. Wszystkie możliwe przyczyny typu kabelki, złączki regulator napięcia będą teoretycznie wyeliminowane.
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
Avatar użytkownika
Grubas
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 908
Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
Lokalizacja: Poznań

Postprzez PTB_PL » 6/12/2006, 11:52

chodzi mi o podlaczenie bezposrednie. wiem ktre kable sa od zasilania bo mam ksazke serwisowa. POdlacze i zobacze co sie bedzie dzialo. A jak cos to czeka mnie niestety serwis
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez PTB_PL » 8/12/2006, 14:06

Panowie ktos moze cos jeszcze wymysli, kazda sugestia dobra jest...
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê