Zephyr 550 traci moc po nagrzaniu.
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Zephyr 550 traci moc po nagrzaniu.
Witam.
Rzecz dotyczy ZR`a 550 `93. Z różnych wzlędów w poprzednim roku nie miałem dla niego czasu, więc praktycznie przez cały rok motocykl stał .
W tym roku chciałem go odpalić i pojeździć. Pojwił się problem. Po samym odpaleniu jest ok. Po nagrzaniu motocykla - ok 90-100 st. zupełnie traci moc (i być może zaczyna pracować na 3 garkach). Nawet próba najlżejszego dodania gazu skutkuje zgaśnięciem, po czym ciężko go odpalić. Dziwne jest to, że nie problem nie występuje jakoś stopniowo podczas nagrzewania ale praktycznie w moment po osiągnięciu pewnej temp. Odpala z trudem po chwili kręcenia dopiero po włączeniu ssania.
Gdzie można szukać przyczyny. 2 lata temu motocykl jeździł.
Dodam co już zostało sprawdzone:
- wrzuciłem nowe świece
- sprawdziłem kable WN (dają iskrę), choć na pewno dla pewności trzeba je wymienić
- nie jest to kwestia (tak mi się wydaje) podawania paliwa przynajmniej w okolicach baku, ponieważ mam dwa różne kraniki i na obu występuje ten problem
- 2 lata temu były sprawdzane zawory i gażniki
Czy macie jaieś sugestie - podobne doświadczenia?
Rzecz dotyczy ZR`a 550 `93. Z różnych wzlędów w poprzednim roku nie miałem dla niego czasu, więc praktycznie przez cały rok motocykl stał .
W tym roku chciałem go odpalić i pojeździć. Pojwił się problem. Po samym odpaleniu jest ok. Po nagrzaniu motocykla - ok 90-100 st. zupełnie traci moc (i być może zaczyna pracować na 3 garkach). Nawet próba najlżejszego dodania gazu skutkuje zgaśnięciem, po czym ciężko go odpalić. Dziwne jest to, że nie problem nie występuje jakoś stopniowo podczas nagrzewania ale praktycznie w moment po osiągnięciu pewnej temp. Odpala z trudem po chwili kręcenia dopiero po włączeniu ssania.
Gdzie można szukać przyczyny. 2 lata temu motocykl jeździł.
Dodam co już zostało sprawdzone:
- wrzuciłem nowe świece
- sprawdziłem kable WN (dają iskrę), choć na pewno dla pewności trzeba je wymienić
- nie jest to kwestia (tak mi się wydaje) podawania paliwa przynajmniej w okolicach baku, ponieważ mam dwa różne kraniki i na obu występuje ten problem
- 2 lata temu były sprawdzane zawory i gażniki
Czy macie jaieś sugestie - podobne doświadczenia?
- franzrr
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 14/4/2009, 09:15
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości