Zobacz wÄ…tek - Suzuki GSX-R 600 Srad 98r PROBLEM GAÅšNIE;(
 
NAS Analytics TAG

Suzuki GSX-R 600 Srad 98r PROBLEM GAÅšNIE;(

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Suzuki GSX-R 600 Srad 98r PROBLEM GAÅšNIE;(

Postprzez Drift_9 » 25/3/2009, 22:16

Witam Mam delikatny problem otoz strasznie smierdzi paliwem jak pojezdze troche ;( z tego co slyszalem ponoc sika gdzies z jakies membrany??? nie mam pojecia zaraz pod bakiem strasznie czuc;( co to moze byc ? i jest jeszcze jeden mankament a otoz przy 140 jak daje w panik na wysokich obrotach to wskazowka zaczyna swirowac skacze gora dol gora dol nie mam pojecia czemu lecz wpenym monecie spadla do zera wraz z obrotami i zgasila silnik zaplila sie kontrolka od oleju;( hmm nie mam pojecia czemu zdziwilo mnie gdybym nie wycisnal szplegla bo czulem delikatne blokowanie kola to moglbym sobie pojezdic na tamtym swiecie;/ coz to moze byc??
Ostatnio edytowano 26/3/2009, 16:02 przez Drift_9, Å‚Ä…cznie edytowano 2 razy
Drift_9
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 10/12/2008, 21:16
Lokalizacja: Brzeg


Postprzez Raczek_6 » 25/3/2009, 22:41

"Regulamin
5. Piszac post prosze nadac mu adekwatna do probemu nazwe. Posty o tytule "Prosze o pomoc" moga byc usuniete bez podania przyczyny. Prosze podac model oraz rok motocykla, badz opis usterki. "

Po twojej wypowiedzi sądzę że z mechaniką nie masz nic wspólnego.
Jedyne co mogę doradzić to jedź do serwisu.
Po za tym który rok o2o ?
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa


Postprzez Drift_9 » 25/3/2009, 23:06

Przepraszam za moj blad w tytule napisalem odruchowo szybko moj motorcykl jest z roku 98 odebralem go dzisija byl po synchronizacji gaznikow swiec filtr oleju olej filtr powietrza linka od gazu zamykajaca zostala wymieniona lecz mialem tragiczny przypadek gosc wymusil mi pierwszenstwo i zaliczylem delikatnego crasha oparl sie na crash padzie i niec wiecej pozbieralem sie w moment lecz goscia nie bylo;/ spierdzielil;( i wsiadlem i pojechalm wracalem do domu zalamany i dalem mu w palnik i przy 140 wskazowka zaczela skakac 160-140 170-140 drag dziwnie i w pewnym momencie odcielo mi wszystko zapalone swiatla lecz zgasl silnik wskazowki wszystkie na zero i czerwona kontrolka ise zapalila i zaczelo blokowac kolo dobrze ze mialem lekko sprzeglo bo mialem zapinac wyzszy bieg bo bym juz glebnal na bank i zatrzymalem sie i nie moglem przez chwile odpalic po chwili odpalil lecz gdy doszedl do 100 znow bylo to samo zaczela skakc to juz odpuscilem bo zycie mam jedno i nie wiem czy to cos bedize spowodoane elektryka nie mam pojecia;( i strasznie smierdzi paliwem pod bakiem nie wiem wlasnie jaka tam membrana jest mechanik mi cos tlumaczyl jednak niestety jestem laikiem wiec nie mam pojecia jezeli ktos z was bylby tak laskaw mi doradzic bylbym bardzi ale to bardzo wdzieczny;(
Drift_9
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 10/12/2008, 21:16
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez Drift_9 » 26/3/2009, 16:03

Sluchajcie Jak Wczesnije pisalem co do wentylatora dowiedzialem sie tak juz powinno byc z tego co stwierdzil mechanik;) lecz mam problem gasnie mi nie wiem czemu sam ;/ czy to moze byc przyczyna pomki paliwa?? czy co moze byc przyczyna??
Drift_9
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 10/12/2008, 21:16
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez Adam M. » 26/3/2009, 16:34

Pod bakiem masz kilka membran, wiec troche trudno zgadnac o ktora chodzi.
Dalej nie napisales jaki to motocykl.
Ciekawe jaki to mechanik wypuscil cie z warsztatu niesprawnym motocyklem ?
Z tego co piszesz wynikalo by ze albo membrana kranika podcisnieniowego jest walnieta i paliwo cieknie z kranika i do tego przelewa sie przewodem podcisnienia do silnika, powodujac trudnosci z jazda, albo jest walnieta jedna z membran gaznikow i silnik nie moze wejsc na obroty.( ale wowczas skad smrod paliwa ? )
Ogolnie to radze wrocic do mechanika i naprawic uszkodzenie.
Adam M.
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez Drift_9 » 26/3/2009, 19:22

jest w tytule SUZUKI GSX-R 600 Srad 98r chodzi ze on gasnie przyy wkrecaniu sie na obroty i raz zdazylo sie normlannie przy jezdzie nie jest to co chwile zdaza sie to raz na jakis czas jednak to moze byc bardzo niebezpieczne nie wiem wlasnie czemu tak sie dzieje;( myslalem ze to wynik pompy ze nie podaje paliwa lub sie gdzies przytyka i stad to gaszenie sie motocykla ewentualnie czy jest jakas mozliwosc zeby wymienic membrane i gdzie ja dostac i hmm jaki moze byc mozliwy koszt??
Drift_9
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 10/12/2008, 21:16
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez Adam M. » 26/3/2009, 19:56

OK, nazwe moto zobaczylem juz po napisaniu posta.
Wroc do mechanika z pytaniem o jaka membrane chodzi i zapisz to sobie na kartce.
W obecnej sytuacji nie wiadomo co naprawiac.
Adam M.
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez Drift_9 » 26/3/2009, 21:11

sluchaj a jakbym wyminil cala pompe myslisz ze problem by zniknal bo mam znalazlem pompe paliwa 100% sprawna i hmm zastanawiam sie wlasnie czy to by wyeliminowalo caly problem :(
Drift_9
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 10/12/2008, 21:16
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez Adam M. » 26/3/2009, 21:32

Oczywiscie ze mozesz wymienic pompe, ale z tego co wiem o pompach ( a troche wiem ) to gdyby byl to problem z nia to wogole nie mialbys mozliwosci jezdzic, albo moto stale nie wchodzilo by na wysokie obroty.
tymczasem ty normalnie jezdzisz i tylko od czasu do czasu masz problem.
Jezeli jest to moto na gaznikach to pierwsze czego bym sprobowal to dodal troche ssania, kiedy moto mi zaczyna przerywac na wysokich obrotach i zbaczyl co sie dzieje.
Adam M.
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez Drift_9 » 26/3/2009, 21:43

ale chodzi ze on nie przerywa wiesz to jest tak ze jedzie plynnie wszystko elegancko sie wkreca na obroty tylko w pewnym momencie jest bach i cisz kontrolki od podswietlania zegarow sie pala kontrolka gdize jest temperatura i olej sie pali na czoerwono i dupa i musze chwile odstac bo nie da sie zaplic nawet starter nie dycha i dopiero po chwili moge odpalic coz to moze byc;( skonczyly mi sie pomysly a co do pompy jeszcze to smierdzi paliwo jak sie go odpali z pod baku i chyba z tym teez jest problem.Zapomnialem dodac ze po tym jak z gasnie starter hmm nie zawsze odrazu dychnie trzeba chwile poczekac i kumpel wlansie mi mowil ze moze to byc cos z iskra ze nie dostaje no nie wiem juz sam :((
Drift_9
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 10/12/2008, 21:16
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez Raczek_6 » 26/3/2009, 23:47

Raczej instalacja elektryczna do przeglÄ…du.
Wszystkie kostki, punkty masowe bezpieczniki.
Chyba że brakuje ładowania lub napięcie jest zbyt niskie i dlatego gaśnie.
Sprawdź napięcie ładowania.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez zoran » 27/3/2009, 00:55

Witam mam również Gsx-r 600 z `98r, latem miałem szlifa niby nie groźnego bo wróciłem do domu o własnych siłach, ale na drugi dzień jak wchodziłem do garażu to było czuć wszędzie paliwo, jak się później okazało wskutek całego szlifa szlak trafił kranik paliwa, i jak piszesz że mechanik wspominał coś o membranie to na myśl przyszła mi od razu ta membrana od podciśnieniowego kranika paliwa (którą zresztą wymieniłem ) a jego awaria powodowała że kranik na zgaszonym silniku cały czas puszczał paliwo i miałem cały czas zalany silnik, w twoim przypadku może być tak że kranik zawiesza się i np. zatrzymuje paliwo albo puszcza je cały czas (stąd np. ten zapach benzyny non stop)
ta membrana co ją wymieniłem to to : http://www.sklep1.larsson.pl/Towar.aspx ... View=Multi
zoran
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 5/2/2008, 17:04
Lokalizacja: L-wa

Postprzez Drift_9 » 27/3/2009, 15:38

a na czym mialbym sie supic zeby wyeliminowac te gaszenie sie silnika bo to strasznie mnie nie pokoi
;(( prosze o jakies propozycje pomysly moze ktos mial to samo??
Drift_9
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 10/12/2008, 21:16
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez Adam M. » 27/3/2009, 18:07

Tak jak napisal Raczek sprawdzic trzeba wszystkie laczki i przewody, czy np ktorys nie jest przerwany lub masuje, oprocz tego sprawdzilbym czy zaden z awaryjnych wylacznikow silnika ( przy rozkladanej stopce i przy sprzegle ) nie rozlacza obwodu zaplonowego.
Adam M.
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez Dado » 14/4/2009, 14:51

Witam

Jestem nowy na forum wiem ze nie jest to przywitalnia ale z grzeczności chciałem przywitać się z wszystkimi.

Też mam ten sam problem co autor tematu tylko w miom wypadku nie czuć zapachu benzyny ani podczas postoju moto w garażu ani w trakcie jazdy.
Zapomniałem dodać iż moje moto to GSXR 600 z 97 roku.

Czy przyczyna takiego zachowania motoru może leżeć w module zapłonowym ??
Dado
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 14/4/2009, 14:36

Postprzez przemal_bmw » 15/4/2009, 10:30

Stawiam na przekaznik pompki paliwa. O ile mi wiadomo, ten przekaznik jest razem z modułem zapłonu. Sprawdził bym cały moduł zapłonu, najlepiej jak ktoś ma taki sam i podmienić go na troche.
Avatar użytkownika
przemal_bmw
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 27/5/2008, 10:05
Lokalizacja: Radom

Postprzez Dado » 15/4/2009, 21:11

Wydaje mi się że masz racje ponieważ kiedy zdjąłem plastiki z zadupka to przekaźniki i kable były bardzo gorące , jutro jade do elektryka i szerzej opiszę jak wygąda sytuacja z tymi przekaźnikami w moim przypadku.
Dado
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 14/4/2009, 14:36



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê