problem z mocą bandit 400
Posty: 9
• Strona 1 z 1
problem z mocą bandit 400
Witam
Mam problem ,a mianowicie kupiłem bandita 400 z 98 roku z przebiegiem 31000km , gdy zaczołem na nim jeździc silnik dostawał dziwnego kopa, tzn gdy rozpędzałem motor przy jednostajnym trzymaniu gazu dostał mega kopa jakby turbo jakieś się włączyło , co może by przyczyną, a i miedzy tym przeskokiem była dziura , nie wiem co jest grane ,na co zwrócic uwage :shock:
Mam problem ,a mianowicie kupiłem bandita 400 z 98 roku z przebiegiem 31000km , gdy zaczołem na nim jeździc silnik dostawał dziwnego kopa, tzn gdy rozpędzałem motor przy jednostajnym trzymaniu gazu dostał mega kopa jakby turbo jakieś się włączyło , co może by przyczyną, a i miedzy tym przeskokiem była dziura , nie wiem co jest grane ,na co zwrócic uwage :shock:
- sater1020
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 29/1/2009, 17:01
Ekhm? Nie kazdy silnik oddaje moc rownomiernie. B4 akurat ma skok mocy od pewnej wartosci obrotow i nie jest to nic dziwnego. Moze dokladniej opisz swoj problem?
Energie ist nichts ohne Steuerung.
Nie jest dla mnie ważna Twoja ranga na forum, staż, ilość wypisanych postów, dla mnie jesteś człowiekiem i tylko w takich kategoriach Cię postrzegam.
Nie jest dla mnie ważna Twoja ranga na forum, staż, ilość wypisanych postów, dla mnie jesteś człowiekiem i tylko w takich kategoriach Cię postrzegam.
-
OvertakeR - Świeżak
- Posty: 170
- Dołączył(a): 21/12/2008, 13:53
Z MOTOREM MA OD NIEDAWNA DOCZYNIENIA, MYŚLAŁEM NAPOCZĄTKU ŻE MAM PROBLEMY Z GAŻNIKAMI ,JAK JE EWENTUALNIE WYREGÓLOWAC? I JAK MOŻNA SIĘ DOSTA DO FILTRÓW , ROZMAWIAŁEM ZE ZNAJOMYM KTÓRY MA TAM POJECIE NIE WIEM- JAKIEŚ ,KTÓRY MI ZASUGEROWAŁ ŻE TO MOGĄ BYC FILTRY POWIETRZA ,PODOBNO MOŻNA JE WYPRAC ,
POZDRAWIAM
POZDRAWIAM
- sater1020
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 29/1/2009, 17:01
możesz oddać go do synchronizacji gaźników i wymiany filtrów, na pewno mu to nie zaszkodzi...ale ten typ tak ma to nie jest np. bandit 1200 gdzie chce Ci wyrwać ręce już od dołu....mała pojemność kolego
Bandit 1200
-
Kedar-88 - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
- Lokalizacja: Jaworzno
Jak by z moim było dobrze też bym napisał że ten typ tak ma ale nie ma
. Już pisałem kiedyś o tym problemie. Bandit wkręca się ostro na obroty przy 7-8tyś
obr/min. U mnie to wygląda tak ,że przyspieszając od powiedzmy 4-5tyś przy 7 tyś obr/min motocyklowi zaczyna brakować mocy i z problemami dochodzi do 8 tyś gdy już wejdzie na 8 tyś motor dostaje w dupę ostro
. Przy 7.5tyś obr/min można zapomnieć o wyprzedzaniu czy nawet przyspieszaniu
.
Twój też tak ma ?
MIałem pod koniec tamtego sezonu oddać na wszelkie regulację ale po prostu chciałem jeszcze polatać
Niedługo zaprowadzę moto na regulację i mam nadzieję że to nic poważnego 

obr/min. U mnie to wygląda tak ,że przyspieszając od powiedzmy 4-5tyś przy 7 tyś obr/min motocyklowi zaczyna brakować mocy i z problemami dochodzi do 8 tyś gdy już wejdzie na 8 tyś motor dostaje w dupę ostro


Twój też tak ma ?
MIałem pod koniec tamtego sezonu oddać na wszelkie regulację ale po prostu chciałem jeszcze polatać


Dream ride... www.youtube.com/watch?v=6EyJz46EMWk
-
Fikol - Świeżak
- Posty: 280
- Dołączył(a): 3/6/2008, 19:24
- Lokalizacja: Węgrów
dupa
1. Bandziory 400 były robione do 1997 roku
2. w modelach po 1991 stosowano zmienne fazy wydechowe dla poprawienia zakresu średnich obrotów, można to poznać po czerwonej pokrywie klawiatury, czarnych felgach i literce V w nazwie; jeśli masz taki, to zacząłbym od sprawdzania tego
3. wątpię w słuszność punktu drugiego, najlepiej zanim zaczniesz coś robić daj mi motocykl na 1h a powiem Ci, czy jest dobry, hehe;
4. daj go komuś, kto jeździł ostrymi japońcami o małych pojemnościach żeby mieć jakąś sensowną opinię a dopiero potem ewentualnie szykuj portfel na serwis.
5. świece, filtry, płyny to chyba zawsze się robi po zakupie używanego, czy tylko ja w takim świecie żyję
6. synchornizacja nie zaszkodzi ale wątpię, żeby w tym przypadku pomogła - jak tak będzie daj znać
pzdr
1. Bandziory 400 były robione do 1997 roku
2. w modelach po 1991 stosowano zmienne fazy wydechowe dla poprawienia zakresu średnich obrotów, można to poznać po czerwonej pokrywie klawiatury, czarnych felgach i literce V w nazwie; jeśli masz taki, to zacząłbym od sprawdzania tego
3. wątpię w słuszność punktu drugiego, najlepiej zanim zaczniesz coś robić daj mi motocykl na 1h a powiem Ci, czy jest dobry, hehe;
4. daj go komuś, kto jeździł ostrymi japońcami o małych pojemnościach żeby mieć jakąś sensowną opinię a dopiero potem ewentualnie szykuj portfel na serwis.
5. świece, filtry, płyny to chyba zawsze się robi po zakupie używanego, czy tylko ja w takim świecie żyję

6. synchornizacja nie zaszkodzi ale wątpię, żeby w tym przypadku pomogła - jak tak będzie daj znać
pzdr
- Bluzz
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 2/6/2008, 19:38
Też mam Bandita 400 i ten sam problem. Przywiozłem moto z Włoch i tak jak kolega wyżej pisał wymiana oleju świeć itp. Filtra powietrza nie wymieniałem, bo mi sie nie chciało zbiornika ściągać. Przejeżdziłem cały sezon i było ok. Tak koło 7-8 tyś. dostaje lepszego kopa to fakt, ale jak postał sobie ze 2-3 tydodnie to jak wsiadłem na niego to nie ten motor. Rzeby go do 7 tyś. dociągnąć to trzeba czekać 2 lata. I po serwisie, w którym wyregulowali gażniki i wymienili filtr powietrza jak ręką odjął. A filtra to raczej nie wypierzesz bo w moim modelu to mi na jakiś taki chyba papierowy wyglądał.
- Biff
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 21/6/2008, 15:45
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości