Wariacje z temperatura silnika Gsx-R 600 K4
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Wariacje z temperatura silnika Gsx-R 600 K4
Witam.
Otoz mam problem z temperatura silnika w moim suzuki.
Jest to wersja amerykanska.
Chodzi o to, ze temperatura dochodzi nawet do 250 F ale rzadko. Czesciej utrzymuje sie w granicach 220-230F. Nie ma reguly na to kiedy spadnie do 200 czy wzrosnie wlasnie do 230. Wiem, ze to niebezpieczne i mozna przegrzac silnik.
Kiedy powinien wlaczac sioe wiatrak?
Gosc od ktorego kupowalem go mowi, ze to moze byc przekaznik wentylatora..
Czy jazda z taka temp bardzo szkodzi jednostce napędowej?
Pozdro Dzieki.
Otoz mam problem z temperatura silnika w moim suzuki.
Jest to wersja amerykanska.
Chodzi o to, ze temperatura dochodzi nawet do 250 F ale rzadko. Czesciej utrzymuje sie w granicach 220-230F. Nie ma reguly na to kiedy spadnie do 200 czy wzrosnie wlasnie do 230. Wiem, ze to niebezpieczne i mozna przegrzac silnik.
Kiedy powinien wlaczac sioe wiatrak?
Gosc od ktorego kupowalem go mowi, ze to moze byc przekaznik wentylatora..
Czy jazda z taka temp bardzo szkodzi jednostce napędowej?
Pozdro Dzieki.
Nie moc silnika a technika czyni z Ciebie zawodnika!
- vas88
- Świeżak
- Posty: 61
- Dołączył(a): 20/12/2008, 13:45
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
Caly czas jest to samo.
Mial ktos podobny problem w suzuki?
Pompa prawdopodobnie chodzi bo jak sie nagrzeje to podczas gdy utrzymuje wyzsze obroty temperatura spada.
To prawda, że moze byc to peknieta glowica lub wywalona uszczelka?
Mial ktos podobny problem w suzuki?
Pompa prawdopodobnie chodzi bo jak sie nagrzeje to podczas gdy utrzymuje wyzsze obroty temperatura spada.
To prawda, że moze byc to peknieta glowica lub wywalona uszczelka?
Nie moc silnika a technika czyni z Ciebie zawodnika!
- vas88
- Świeżak
- Posty: 61
- Dołączył(a): 20/12/2008, 13:45
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości