Zobacz wątek - Honda CB500 wymiana napedu, regulacja zaworow
NAS Analytics TAG

Honda CB500 wymiana napedu, regulacja zaworow

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Honda CB500 wymiana napedu, regulacja zaworow

Postprzez yogier » 19/1/2009, 17:40

Witam! Nie dawno kupilem Cebulke. Niestety nie znam sie na moto i przez swoja niewiedze czeka mnie teraz wydatek 400 zl na zestaw napedowy. Moze mi ktos wylumaczyc jak mam go wymienic? lancuch mam bez zapinki :(
Druga kwestia na wolnych obrotach wydaje mi sie ze cos po prawej stronie w tym dekielku na dole stuka... czy to moga byc zawory, jak je wyregulowac?? a jak nie zawory to co to moze byc. Prosze o pomoc. pozdrawaim
yogier
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29/12/2008, 14:09
Lokalizacja: Kazanów


Postprzez numberuno » 19/1/2009, 18:35

Chcesz wymieniać napęd kiedy nawet nie potrafiłeś ocenić w jakim stanie był napęd w kupowanym motocyklu?
Przedewszystkim łańcuch wymienia się obowiązkowo z dwiema zębatkami. Do tego trzeba zdjąć koło o odkręcić do wymiany zębatki na nim, oraz odkręcić zębatkę zdawczą, do czego trzeba mieć solidny klucz.
Łańcuch musisz zakuć, przydałaby się zakuwarka. Lepiej oddaj tą robotę do mechanika. Zrobi ci to od ręki o tej porze roku, a cała operacja trwa ok godzine, powinno to kosztować ok 100zł
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
numberuno
Świeżak
 
Posty: 306
Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49


Postprzez Zajonc » 20/1/2009, 09:19

Jeśli dobrze rozumiem, to pod tym dekielkiem po prawej stronie na dole jest kosz sprzęgłowy, stukać raczej nie powinien
Zajonc
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/5/2008, 19:58
Lokalizacja: z Gimnazjalnej

Postprzez Fikol » 20/1/2009, 12:14

Jeśli łańcuch jest połączony już to lepiej jest odkręcić koło, wahacz i przesmarować łożyska w nim tym bardziej, że niedawno kupiłeś motocykl .Wtedy obejdzie się bez rozkuwania łańcucha.
Avatar użytkownika
Fikol
Świeżak
 
Posty: 280
Dołączył(a): 3/6/2008, 19:24
Lokalizacja: Węgrów

Postprzez yogier » 20/1/2009, 17:41

tylko ze jak krece kolem to lancuch nie zawsze jest tak samo napiety :(
yogier
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29/12/2008, 14:09
Lokalizacja: Kazanów

Postprzez numberuno » 20/1/2009, 18:53

To jeszcze nie znaczy, że napęd jest całkowicie zużyty. Zawsze wyciąga się nierównomiernie. Odciągnij łańcuch palcami przy tylnej zębatce. Najlepiej wrzuć zdjęcie jak bardzo odstaje. Przy okazji wrzuć zdjęcie zębów tylnej zębatki. Dobrze by było przedniej też.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
numberuno
Świeżak
 
Posty: 306
Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49

Postprzez yogier » 20/1/2009, 19:37

a jeszcze jedno przy zmianie biegow strasznie strzela (chyba lancuch) i obciera czasem o podnozke boczna
yogier
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29/12/2008, 14:09
Lokalizacja: Kazanów



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr