Zobacz wÄ…tek - Akumulator
NAS Analytics TAG

Akumulator

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Akumulator

Postprzez Alexen » 7/10/2008, 13:22

Czy to normalne ze nowy akumulator jest gorÄ…coy po jezdzie ?
Avatar użytkownika
Alexen
Świeżak
 
Posty: 80
Dołączył(a): 12/3/2007, 18:29
Lokalizacja: Lublin


Postprzez kamill09 » 7/10/2008, 18:48

srawdz, jaki masz prąd na wyjściu do ładowania akumulatora, możliwe ze coś z modułami masz nie tak, i prąd daje za duży, i dlatego się grzeje, no ale tak jak mówi "senekkorzenna", czy nie grzeje się od silnika, chociaż moim zdaniem konstrukcja motocykla na to nie powinna pozwolić
Avatar użytkownika
kamill09
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 24/12/2007, 12:15
Lokalizacja: Suwałki


Postprzez elco » 7/10/2008, 20:12

nowy akumulator bezposrednio po zalaniu nie jest do konca naladowany a wiec poczatkowo bedzie pobieral nieco wiecej pradu, stad tez bedzie sie nieco bardziej nagrzewal. Te objawy powinny po jakims czasie ustapic.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez Alexen » 8/10/2008, 07:44

no troche juz czasu minielo od nowosci w sensie pare miesiecy takze ta opcja odpada, to ze motocykl nagrzewa ten akumulator to tez jest nie mozliwe podejzewam ze to jest zwarcie wewnetrzne gdyz po 3-4 dniach nie mgoe motocykla odpalic akumulator pada , tlkyo pytanie teraz jezlei podlaczam akumulator nie przekrecajac kluczyka na zaplon to jezlei jest takowe zwarcie to podlaczajac klemy powinno iskrzyc a wlasnie sie tak nie dzieje :| ma ktos moze F2 i immbolajser ? mialem to ustrojstwo ale ze tak powiem odlaczylme po swojemu dobrze izolujac kable po swojemu ... wszystko bylo w porzadku i ostatnio wlasnie zaczely sie dziac takie cuda :|
Avatar użytkownika
Alexen
Świeżak
 
Posty: 80
Dołączył(a): 12/3/2007, 18:29
Lokalizacja: Lublin

Postprzez elco » 8/10/2008, 10:23

a czy mala czarna skrzynka - regulator napiecia po prawej stronie akumulatora (patrzac na motocykl od tylu) takze sie mocno grzeje ? Regulatory napiecia w F2 padaja stosunkowo czesto. Warto mu sie dobrze przyjrzec i sprawdzic napiecie ladowania przy wlaczonych odbiornikach.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez Mauy OCX » 8/10/2008, 21:21

nie chcę uchodzić za impertynenta :) ale regulator zawsze się grzeje tym bardziej hondowski w CBRach :)
najważniejsze jakie podaje napięcie jak jest między 13.8V [pod obciążeniem] a 14.5V i jest ok
---=== Real Road Racing Fan ===---
:: I S L E O F M A N ::
t o u r i s t t r o p h y
Avatar użytkownika
Mauy OCX
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 13/8/2008, 21:22

Postprzez elco » 8/10/2008, 22:31

napisalem wyraznie: "mocno". Kiedy padl w mojej Hondzie caly zadupek byl goracy a na reglu mozna bylo jajka smazyc.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez Alexen » 16/10/2008, 11:18

Regulator sie nie grzeje :| napiecie jest w granicach wlasnie 13.8-14 .... heh
Avatar użytkownika
Alexen
Świeżak
 
Posty: 80
Dołączył(a): 12/3/2007, 18:29
Lokalizacja: Lublin

Postprzez elco » 16/10/2008, 22:11

regler wyglada na sprawny.
Sprawdz dokladnie instalacje. Poszukaj czy nie ma poprzecieranych przewodow ani zwarc.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez Alexen » 23/10/2008, 21:37

heh strasznie dziwnie bo raz wloże akumulator naladowany i kreci jak glupi a raz wloze i kreci i niechce palic :|
Avatar użytkownika
Alexen
Świeżak
 
Posty: 80
Dołączył(a): 12/3/2007, 18:29
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Alexen » 25/10/2008, 14:13

sprawdizlem rozrusznik , jest w porzadku . przeyctzalem wlasnie podobny temat o akumulatorze i zastanawiam sie czy to nie jest tez powodem u mnie mianowicie chodzi o moc rozruchowa :| bo obiawy sa bardzo podobne :|

jaka moc rozruchowa powinien miec akumulator do F2 ?
Avatar użytkownika
Alexen
Świeżak
 
Posty: 80
Dołączył(a): 12/3/2007, 18:29
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Alexen » 25/10/2008, 22:29

zoabczylem tlyko ze szczotki sÄ… w porzÄ…dku i tyle zadnym przyzadem
Avatar użytkownika
Alexen
Świeżak
 
Posty: 80
Dołączył(a): 12/3/2007, 18:29
Lokalizacja: Lublin

Postprzez skwy » 26/10/2008, 09:47

Może być tak że w akumulatorze uszkodzona jest któraś cela?Ja bym sprawdził jakie jest napięcie na akumulatorze podczas rozruchu.
Bądź podłącz drugi?
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez Alexen » 29/10/2008, 01:36

nowy akumulator i bylby padniety ? heh napiecie niby dobre 13,8-14
Avatar użytkownika
Alexen
Świeżak
 
Posty: 80
Dołączył(a): 12/3/2007, 18:29
Lokalizacja: Lublin

Postprzez PajÄ…k » 29/10/2008, 02:36

Może gdzieś brakuje masy ?
Avatar użytkownika
PajÄ…k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 704
Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
Lokalizacja: Warszawa Gocław



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê