Pyatnie o blokade Gsx-r 600
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Pyatnie o blokade Gsx-r 600
Witam. Szukalem na forum tematow o blokadach,ale nigdzie nie ma dokladnych odpowiedzi.
Posiadam GSx-r 600 z 99 roku. Sprowadzilem go z niemiec z moca 98km, z tego co weim te gsxry maja po 110km.
Moje pytanie jest takie w jaki sposob i na czym sa montowane blokady w takich motocyklach. Jak dzwonilem do salonu(serwisu) suzuki to nie byli zbyt rozmowni na ten temat. Odstawilem teraz motor do zalozenia tzw dynojetow. Moze jak ktos mi tutaj poradzi, to moglbym tam w warsztacie powiedziec co maja zrobic by go odblokowac, bo sam zestaw dysz pewnie nie zaowocuje takim podniesieniem mocy jak odblokowanie.
Pozdrawiam...
Posiadam GSx-r 600 z 99 roku. Sprowadzilem go z niemiec z moca 98km, z tego co weim te gsxry maja po 110km.
Moje pytanie jest takie w jaki sposob i na czym sa montowane blokady w takich motocyklach. Jak dzwonilem do salonu(serwisu) suzuki to nie byli zbyt rozmowni na ten temat. Odstawilem teraz motor do zalozenia tzw dynojetow. Moze jak ktos mi tutaj poradzi, to moglbym tam w warsztacie powiedziec co maja zrobic by go odblokowac, bo sam zestaw dysz pewnie nie zaowocuje takim podniesieniem mocy jak odblokowanie.
Pozdrawiam...
- radek.88
- Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 23/12/2007, 17:41
- Lokalizacja: Opole
dyno-jet w tym moto to porażka - pali 10l/100km i więcej oraz jest problem przy przyspieszaniu i podczas jazdy na niskich obrotach.
Niestety w ASO nie zdradzą tajemnicy - w dobrym serwisie motocyklowym powinni bez problemu odblokować - przede wszystkim gaźniki.
Niestety w ASO nie zdradzą tajemnicy - w dobrym serwisie motocyklowym powinni bez problemu odblokować - przede wszystkim gaźniki.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Ja też mam F2 z niemcowni i też miała blokady.Była zablokowana do 34KW,miała króćce na gaźnikach i nic więcej.. Sprawdź to najpierw 

ADHD Squad | | http://www.bikepics.com/members/pisiu/
- Pisiu
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 993
- Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
- Lokalizacja: Czarnobyl
Raczek_6 napisał(a):dyno-jet w tym moto to porażka - pali 10l/100km i więcej oraz jest problem przy przyspieszaniu i podczas jazdy na niskich obrotach....
Z tego co mi powiedzial gosc, ktory bedzie montowal ten zestaw to ma sie wlasnie lepiej zbierac od niskich i srednich obrotow - mysle, ze wie co mowi bo ich firma przygotowuje motocykle do zawodow( www.dynotech.pl ). Zobaczymy zreszta jak go odbiore. A jak ze spalaniem to go nie pytalem...
Dokladnie to bedzie zakladane w nim "1.7-RK RaceKit" z firmy Factory Pro i mechaniczny przyspieszacz zaplonu (Ignition advance plate) z tej samej firmy. Wiecej danych o tych produktach mozna znaleźć na stronie producenta: www.factorypro.com
- radek.88
- Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 23/12/2007, 17:41
- Lokalizacja: Opole
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości