Zobacz wÄ…tek - CBR 600 nie pali
NAS Analytics TAG

CBR 600 nie pali

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

CBR 600 nie pali

Postprzez Shinra » 26/9/2008, 16:50

Witam, mam F2 i problem z odpaleniem, nie chce odpalić ze startera, nawet nie kręci, aku pewnie jest padnięty, ale problem jest w tym, że nawet na popych nie przepali, czy to wina aku ? iskre na świecy daje aku ? czy to możliwe, że silnik jest zalany ?

prosze o pomoc, nie jestem mechanikiem, nie znam siÄ™ na temacie, a narazie nie mam kasy na odstawienie na warsztat.
Shinra
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 8/9/2008, 21:57
Lokalizacja: LBN


Postprzez skwy » 26/9/2008, 17:23

Mogą zaworki wymagać regulacji.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap


Postprzez elco » 28/9/2008, 20:58

jezeli akumulator jest calkowicie rozladowany motocykl nie odpali na pych, a nawet jezeli jakims cudem odpali to zaraz zgasnie.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez KBLKM » 28/9/2008, 21:10

I co?
Kolejny regulator napiecia?
KBLKM
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 20/4/2008, 21:32

Postprzez elco » 28/9/2008, 22:20

KBLKM napisał(a):I co?
Kolejny regulator napiecia?


niewykluczone
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez Shinra » 30/9/2008, 02:40

poprzedni właściciel twierdził, że wymieniał aku i regulator, więc to nie to, powodem tego, że w ogóle nie kręciła ze startera była przepalona kostka przy aku, w tej kostce jest bezpiecznik 30A, pewnie główny. Posiedziałem przy tym, poczyściłem, zarobiłem nowe końcówki i teraz śmiga, niestety nadal nie odpala ze startera, może jest zalany? poza tym nie wiem czy warto robić serwis przed zimą (wymiana filtrów, synchro, regulacja zaworów). To czarne pudełko na którym jest umieszczona kostka z bezpiecznikiem to kondensator czy coś innego?
pozdrawiam.
Shinra
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 8/9/2008, 21:57
Lokalizacja: LBN

Postprzez Raczek_6 » 30/9/2008, 22:34

Albo stycznik rozrusznika (czarne pudełko do którego wchodzą 2 grube przewody i 3 lub 4 cienkie.

Bo to drugie pod czachą po prawej stronie to skrzynka bezpieczników.

Jeśli chodzi o serwis to polecam przed sezonem później może być ciężej z terminami a w razie jak wyjdzie ze jest potrzebne to masz dużo czasu na zakup.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Shinra » 1/10/2008, 02:52

Dokładnie, to stycznik rozrusznika, tam jest właśnie jeden beziecznik 30A, przy zwarciu zielonego z żółtym rozrusznik zaczyna kręcić.

Dzięki za pomoc, pozdrawiam.
Shinra
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 8/9/2008, 21:57
Lokalizacja: LBN



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê