Temp w zx9r
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Temp w zx9r
witam
wczoraj bylo zakonczenie sezonu w poznania i jak to bywa parada przez miasto petkosc bardzo patrolowa torche przygazowek itp... co sprzyja dosc szybkiemu wzrostowi temperatury cieczy chlodzacej...
i tak przy 103C zalancza sie wentylator... alez tego co zaobserwowalem nie wiele on daje bo temperatura wolniej ale dalej roslado ok 105C gdzie nie chciala spadac poprzez prace wiatraka dopiero jazda ok 30km/h powodowala spadek temp do ok 100C(i wylaczenie wentyl;atora...
i tu pytanie czy sam wentylator powinien schlodzic ciecz tak wy sie sam wylaczyl (tak jak to jest w autach) czy to jest tylko takie wsponaganie by dalej sie nie grzal...a moze mam cos nie tak ???
pozdrawiam...
wczoraj bylo zakonczenie sezonu w poznania i jak to bywa parada przez miasto petkosc bardzo patrolowa torche przygazowek itp... co sprzyja dosc szybkiemu wzrostowi temperatury cieczy chlodzacej...
i tak przy 103C zalancza sie wentylator... alez tego co zaobserwowalem nie wiele on daje bo temperatura wolniej ale dalej roslado ok 105C gdzie nie chciala spadac poprzez prace wiatraka dopiero jazda ok 30km/h powodowala spadek temp do ok 100C(i wylaczenie wentyl;atora...
i tu pytanie czy sam wentylator powinien schlodzic ciecz tak wy sie sam wylaczyl (tak jak to jest w autach) czy to jest tylko takie wsponaganie by dalej sie nie grzal...a moze mam cos nie tak ???
pozdrawiam...
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
no coprawda plyn nie wiem jak dlugo juz tam siedzi.... ale stan plynu by mialjakies znaczenie????jego poziom jest ok!!aleko zastanawia mnie dlaczego tem nie bardzo chce spadac jak wentylator chodzi.... bym musial jeszcze looknac na droznosc tydz dziurek czy jakies owady tam nie siedza.... 

Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
Jeśli moto chodzi na wolnych obrotach to pompa cieczy daje bardzo mały przepływ, temperatura nie spada więc za szybko - czujnik temperatury jest chyba w głowicy.
-
los_sandalos - Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 18/9/2008, 20:46
los_sandalos napisał(a):Jeśli moto chodzi na wolnych obrotach to pompa cieczy daje bardzo mały przepływ, temperatura nie spada więc za szybko - czujnik temperatury jest chyba w głowicy.
tez tak mi sie wydaje bo po kilku przydazowkach i ruszeniu temp spadala....co innego jak mona bylo go przewietrzyc.... czujnik w dlowicy?? a tam gdzie jest polanczony wiatrak to jest termostat?? czy moze tam jest czujnik???
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
Wiatrak jest chyba podłączony przez wyłącznik bimetaliczny wkręcony chłodnicę. Termostat będzie na wyjściu z bloku.
-
los_sandalos - Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 18/9/2008, 20:46
HEJ!! MAM TEN SAM PROBLEM PRZY MOJEJ! ZASTOSUJE SIE DO TYCH WSKAZOWEK! A PORADZIŁEM SIE JEDNEGO GOSCIA I POWIEDZIAŁ ZE MOZNA ZAMONTOWAC PRZEŁACZNIK SPINAC NA KRÓTKO I ZAŁANCZAC SOBIE SAMEMU WIATRAK.JESZCZE TEGO NIE PRÓBOWALEM. A TAK POZA TEMATEM ZNA KTOS MOZE KOGOS CO PRZERABIAŁ KAWE NA STREETA??
- waiver
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 25/9/2008, 19:05
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości