Zobacz wÄ…tek - Silniki w Yamaha yzf r1 ??
NAS Analytics TAG

Silniki w Yamaha yzf r1 ??

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Silniki w Yamaha yzf r1 ??

Postprzez Dzidekxx » 23/8/2008, 22:18

Chciał bym się dowiedzieć jak oceniacie żywotność silników yamaha yzf r1 z roku 98-99 :?: :?: Mam właśnie sobie zakupywać taki sprzęt i wole się najpierw trochę o nim dowiedzieć przed zakupem:)jak go oceniają użytkownicy tego modelu co mieli z nim do czynienia i co mam sprawdzić kiedy będę miał okazje go już obejrzeć i nim się przejechać na co zwracać uwagę bo motocykl będzie sprowadzany z Anglii :wink: :?: :?: :?: :?:
Dzidekxx
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 9/8/2008, 12:17


Postprzez rafal_czester » 25/8/2008, 13:00

Anglicy zarowno o samochody jak i motory dbaja wiec to na pewno bezpieczniejszy zakup niz np z Wloch!! 90% sprzetow z wyspy to na prawde dobre motory. Sprawdz standardowo to co zwykle sie sprawdza w moto, czyli rama, owiewki, wycieki itp ale o tym pewnie wiesz:) jesli chodzi o silnik to przede wszystkim skrzynia biegow. jak bedziesz mial mozliwosc jazdy probnej to na 2biegu nim troche "poszarp". na roznych obrotach gwaltownie dodawaj i ujmuj gazu. zwroc uwage tez jak dwujka wchodzi z jedynki i przy redukcji(czy nie zgrzyta, czy wchodza latwo bez niepokojacych dzwiekow(moga wchodzic dosyc glosno ale to normalne)). popatrz czy nie dymi, wsluchaj sie w silnik, ale to juz tak samo jak przy zakupie kazdego innego motorku:) generalnie najczestrza awaria to skrzynia biegow i w szczegolnosci 2 bieg:)

ja mam r1 99rok i tez sprowadzalem z angli. wizualnie moto jest igla, silniczek tez lala!! skrzynia chodzi idealnie, biegi gladko wchodza, nic nie zgrzyta itp. jedyne co to powoli sprzeglo umiera ale ze spokojem do konca sezonu pociagne:)
zycie to nie suma oddechow, tylko te chwile, w ktorych brakuje tchu!!
Avatar użytkownika
rafal_czester
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 1/8/2008, 12:57
Lokalizacja: Poznań


Postprzez YZF R1 » 25/8/2008, 13:41

dodam od siebie że podczas sprawdzania 2 biegu najlepiej jest wrzucać 2 bieg na wysokich obrotach wtedy najszybciej wychwycisz czy zgrzyta czy nie, na średnich czy małych obrotach zazwyczaj nie zgrzyta nawet jak jest uszkodzona piłuj do czerwonego pola i zapinaj 2 bieg kilkanaście razy jak jest OK to będzie OK
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Dzidekxx » 26/8/2008, 08:39

Dzięki panowie :) :) :D
Dzidekxx
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 9/8/2008, 12:17

Postprzez danielot » 20/9/2008, 10:55

jak masz wybór i troche wiecej grosza to kup model min po 2002 roku. ja latałem r98 i nie byłem zadowolony .

1. skrzynia i standardowo bieg 2 - pierwsza faza rozpadu u mnie wygladała tak ze po zmianie z 1 na 2 (przy roznych obrotach ) i odkrecaniu manety jak łapała niunia powyzej 3 tys obrotów to nastepowało tak jakby szarpniecie .. jak sie pozniej okazało nasza kochana dwojeczka sie zaczynała sypac.


2 . sprzegło - w modelach z tych lat niestety nie jest odporne na przenoszenie tych 150 kucy i szybko sie niestety zuzywa .

3. plus gaznikowca - nie ma tak duuzej dziury w dolnym zakresie obrotów (teraz mam r1 r 2008 i doł ma straszny :( )[/url]
danielot
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 22/9/2007, 09:32
Lokalizacja: łodz



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê