Silniki w Yamaha yzf r1 ??
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Silniki w Yamaha yzf r1 ??
Chciał bym się dowiedzieć jak oceniacie żywotność silników yamaha yzf r1 z roku 98-99
Mam właśnie sobie zakupywać taki sprzęt i wole się najpierw trochę o nim dowiedzieć przed zakupem:)jak go oceniają użytkownicy tego modelu co mieli z nim do czynienia i co mam sprawdzić kiedy będę miał okazje go już obejrzeć i nim się przejechać na co zwracać uwagę bo motocykl będzie sprowadzany z Anglii








- Dzidekxx
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 9/8/2008, 12:17
Anglicy zarowno o samochody jak i motory dbaja wiec to na pewno bezpieczniejszy zakup niz np z Wloch!! 90% sprzetow z wyspy to na prawde dobre motory. Sprawdz standardowo to co zwykle sie sprawdza w moto, czyli rama, owiewki, wycieki itp ale o tym pewnie wiesz:) jesli chodzi o silnik to przede wszystkim skrzynia biegow. jak bedziesz mial mozliwosc jazdy probnej to na 2biegu nim troche "poszarp". na roznych obrotach gwaltownie dodawaj i ujmuj gazu. zwroc uwage tez jak dwujka wchodzi z jedynki i przy redukcji(czy nie zgrzyta, czy wchodza latwo bez niepokojacych dzwiekow(moga wchodzic dosyc glosno ale to normalne)). popatrz czy nie dymi, wsluchaj sie w silnik, ale to juz tak samo jak przy zakupie kazdego innego motorku:) generalnie najczestrza awaria to skrzynia biegow i w szczegolnosci 2 bieg:)
ja mam r1 99rok i tez sprowadzalem z angli. wizualnie moto jest igla, silniczek tez lala!! skrzynia chodzi idealnie, biegi gladko wchodza, nic nie zgrzyta itp. jedyne co to powoli sprzeglo umiera ale ze spokojem do konca sezonu pociagne:)
ja mam r1 99rok i tez sprowadzalem z angli. wizualnie moto jest igla, silniczek tez lala!! skrzynia chodzi idealnie, biegi gladko wchodza, nic nie zgrzyta itp. jedyne co to powoli sprzeglo umiera ale ze spokojem do konca sezonu pociagne:)
zycie to nie suma oddechow, tylko te chwile, w ktorych brakuje tchu!!
-
rafal_czester - Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 1/8/2008, 12:57
- Lokalizacja: Poznań
dodam od siebie że podczas sprawdzania 2 biegu najlepiej jest wrzucać 2 bieg na wysokich obrotach wtedy najszybciej wychwycisz czy zgrzyta czy nie, na średnich czy małych obrotach zazwyczaj nie zgrzyta nawet jak jest uszkodzona piłuj do czerwonego pola i zapinaj 2 bieg kilkanaście razy jak jest OK to będzie OK
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
jak masz wybór i troche wiecej grosza to kup model min po 2002 roku. ja latałem r98 i nie byłem zadowolony .
1. skrzynia i standardowo bieg 2 - pierwsza faza rozpadu u mnie wygladała tak ze po zmianie z 1 na 2 (przy roznych obrotach ) i odkrecaniu manety jak łapała niunia powyzej 3 tys obrotów to nastepowało tak jakby szarpniecie .. jak sie pozniej okazało nasza kochana dwojeczka sie zaczynała sypac.
2 . sprzegło - w modelach z tych lat niestety nie jest odporne na przenoszenie tych 150 kucy i szybko sie niestety zuzywa .
3. plus gaznikowca - nie ma tak duuzej dziury w dolnym zakresie obrotów (teraz mam r1 r 2008 i doł ma straszny
)[/url]
1. skrzynia i standardowo bieg 2 - pierwsza faza rozpadu u mnie wygladała tak ze po zmianie z 1 na 2 (przy roznych obrotach ) i odkrecaniu manety jak łapała niunia powyzej 3 tys obrotów to nastepowało tak jakby szarpniecie .. jak sie pozniej okazało nasza kochana dwojeczka sie zaczynała sypac.
2 . sprzegło - w modelach z tych lat niestety nie jest odporne na przenoszenie tych 150 kucy i szybko sie niestety zuzywa .
3. plus gaznikowca - nie ma tak duuzej dziury w dolnym zakresie obrotów (teraz mam r1 r 2008 i doł ma straszny

- danielot
- Świeżak
- Posty: 74
- Dołączył(a): 22/9/2007, 09:32
- Lokalizacja: łodz
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości