Zobacz wątek - Wielka prożba do mechaników
NAS Analytics TAG

Wielka prożba do mechaników

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Wielka prożba do mechaników

Postprzez zomber » 23/9/2006, 08:06

Witam mam pytanie w jaki sposób wymienić zgięte rury teleskopów na nowe.Chodzi mi o sposób ich rozłączenia z dołami by zastąpić je nowymi rurami .Próbowałem się dowiedzieć od gościa co tym się zajmuje ale odpisał mi ;burak; :evil: że to tajemnica zawodowa .Prosiłbym o jak najbardziej wyczerpujące odpowiedzi .Pozdrawiam całe forum. :D
H R C
zomber
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 23/3/2006, 19:22
Lokalizacja: LEGIONOWO


Postprzez hugo2003 » 25/9/2006, 10:20

ja jak wymienailem, olej w mz to jak wykrecilem cala lage na dole byla srobka ktora laczyla rure z tym gdzie teleskop "chodzi"...rozkrecajac ja mialem teleskop rozkrecony na czesci pierwsze... ale nie wiem czy taka technika jest w japonach :lol: pozdrawiam jak sie czegos dowiem to dam znac pozdrowki
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań


Postprzez PTB_PL » 25/9/2006, 18:09

to jest ciezko opisac ale najpierw musisz yjasc lagi z polek i odkrecic gore i wylac plyn z lag. Pozniej zaleznie od modelu zdejmujesz zabezpieczenie na uszczelniaczach (zimmerach) i wtedy energicznie probujesz mniejsza rurke wyciagnac z wiekszej i wszystko powinno wyjsc bez problemu. pozniej tylko wymieniasz na nowe lagi ze starych wkladasz srodki i wszystko jest okey..

probowalem jak najbarodziej obrazowo to napisac :twisted: :twisted: :twisted:
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez zomber » 27/9/2006, 17:48

Ale zdjąć zabezpieczenia to są te gumy do okoła rury i w jaki sposób je zdjąć.?A rozchodzi się o lagi cbr 600 rr
H R C
zomber
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 23/3/2006, 19:22
Lokalizacja: LEGIONOWO

Postprzez piotr19812 » 28/9/2006, 20:17

Ja też miałem z tym problem, gościu jeden rzekł tylko żeby nie rozbierać bo będzie problem złożyć. W końcu znalazłem gościa który wyprostował mi lagi na prasie hydraulicznej , wyglądają idealni. i obyło się bez rozbierania.
piotr19812
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 3/9/2006, 19:56

Postprzez artix7 » 2/10/2006, 20:26

No jesli sa wygiete i w srodku tez zakrzywione moze tak latwo nie wyjda ale jak sie nie sprobuje to sie nic nie zrobi wyjmiesz amorka calego to bedziesz wyciagal :D wkoncu jak ma sie checi i chce nauczyc to trzeba probowac bo sie nie nauczy nigdy. Metode drugiego kolegi odradzam zeby lepiej nie wyciagac :D tylko dac komus do prostowania. W sumie zalezy jak kolega mial bardzo wygiete rurki ale jesli chce sie miec pewnosc ze sie nie zlamie to lepiej zalozyc nowa. Pewnie ze mam znajomych co nie jeden prostowal i jezdzil ale na 10 moze sie przydarzyc jednemu ze przy ostrej jezdzie czy jak na kole bedzie szrzowal i opusci mocno motor na ziemie i sie zlamie wtedy to dopiero pomysli czy warto bylo. Pod warunkiem ze bedzie mozliwosc sie zastanowienia ;D. A z ciekawosci zapytam ile placiles za prostowanie lagi? Tez kwestia czy sie kalkuluje bo moze warto pare zloty dolozyc i miec nowa.
Sa ludzie co ciagle tym sie zajmuja i co to robia a sa tez tacy co mowia chcesz jezdzic bezpiecznie zaloz nowa.

Sie troche rozpisalem na temat skutkow ubocznych a kolega pytal jak sie rozbiera.WIec jesli beda jeszcze problemy to napisz czego nie mozesz zrobic.
artix7
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 2/10/2006, 17:00



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê