Derbi Senda problem z wysokim napieciem
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Derbi Senda problem z wysokim napieciem
Witam , problem wyglada nastepujaco : Senda dziala jak mala elektrownia , na dzien dobry na wolnych obrotach jest 13000 , na 8 tys obrotow jest 16500 i caly czas rosnie ... Bylem przekonany ze jest to regulator napiecia , po zalozeniu nowego efekt jest nikly .
Dodam jeszcze tylko ze od poczatku nie dzialaja kierunki znaczy nie przerywaja tylko swieca caly czas ( po zalozeniu nowego regulatora nadal jest tak samo )
1.Czy moze byc to wina akumlatora ??
2.kable jak wyjda z regulatora ida prosto do lamp ?? czy musze przejsc jeszcze przez jakies magiczne urzadzenie ( pytam poniewaz znalazlem dosc sporo kabli ktora prowadza do nikad ... moto jest uzywka wiec nie mam pojecia czy poprzedni wlasciciel czego nie wymontowal )
3.Istnieje szansa ze nowy regulator jest padniety ??
4.Jako specjalisci macie jakis pomysl co to moze byc ??
Laduje jak elektrownia , pali wszytskie lampy , regulator jest nowy ...
prosze o pomoc
Dodam jeszcze tylko ze od poczatku nie dzialaja kierunki znaczy nie przerywaja tylko swieca caly czas ( po zalozeniu nowego regulatora nadal jest tak samo )
1.Czy moze byc to wina akumlatora ??
2.kable jak wyjda z regulatora ida prosto do lamp ?? czy musze przejsc jeszcze przez jakies magiczne urzadzenie ( pytam poniewaz znalazlem dosc sporo kabli ktora prowadza do nikad ... moto jest uzywka wiec nie mam pojecia czy poprzedni wlasciciel czego nie wymontowal )
3.Istnieje szansa ze nowy regulator jest padniety ??
4.Jako specjalisci macie jakis pomysl co to moze byc ??
Laduje jak elektrownia , pali wszytskie lampy , regulator jest nowy ...
prosze o pomoc
Mlody
- mlodyrb
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 5/8/2008, 10:23
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości