Eksploatacja naszego malenstwa
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Eksploatacja naszego malenstwa
Witam. Jestem nowy na tym forum a znalazlem sie tutaj szukajac informacji w jaki sposob dbac o nasze cacko.
Chcialbym wiedziec co sie wymienia co sezon albo co ile km czy regulacje gaznikow itp robi sie co np 5000 km czy co sezon tak samo z wymianami plynow.
Prosilbym o konkretna odpowiedz kogos kto sie na tym naprawde zna.
Nie chce za bardzo na sile wymieniac rozne rzeczy wiec chodzi mi o to co "trzeba" zrobic.
Chodzi mi o , olej , plyn hamulcowy , regulacje (zaworow i gaznika?) , wymiana swiec , lancucha i zebatek - jesli cos pominalem albo zle nazwalem prosze o poprawienie. Jestem w trakcie kupowania mojego pierwszego sprzetu suzuki gsx-f 600 wiec moze tez konkretne rady co do tego modelu ??
Dziekuje i pozdrawiam !!
Chcialbym wiedziec co sie wymienia co sezon albo co ile km czy regulacje gaznikow itp robi sie co np 5000 km czy co sezon tak samo z wymianami plynow.
Prosilbym o konkretna odpowiedz kogos kto sie na tym naprawde zna.
Nie chce za bardzo na sile wymieniac rozne rzeczy wiec chodzi mi o to co "trzeba" zrobic.
Chodzi mi o , olej , plyn hamulcowy , regulacje (zaworow i gaznika?) , wymiana swiec , lancucha i zebatek - jesli cos pominalem albo zle nazwalem prosze o poprawienie. Jestem w trakcie kupowania mojego pierwszego sprzetu suzuki gsx-f 600 wiec moze tez konkretne rady co do tego modelu ??
Dziekuje i pozdrawiam !!
- Chaos
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 13/11/2005, 16:03
- Lokalizacja: Warszawa
olej co 6 tysięcy, reszte płynów radziłbym co rok. smarowanie łańcucha co 300km. wymiana zębatek 15-30 tysięcy. opony aż padną:)))
dużo zależy jak jeżdzisz i jak kręcisz:)))
bierz gsxr chyba ze chcesz turystyka:)
pozdro
dużo zależy jak jeżdzisz i jak kręcisz:)))
bierz gsxr chyba ze chcesz turystyka:)
pozdro
Lipek
SUZUKI GSXR 600 SRAD było ale sie rozwaliło:/:/
SUZUKI GSXR 600 SRAD było ale sie rozwaliło:/:/
-
lipek_amg - Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 14/10/2005, 13:09
- Lokalizacja: Łódź
Gsxr pewnie w przyszlosci bo dopiero zaczynam przygode z motocyklami i mysle ze gsx-f 600 na poczatek to i tak dosyc mocno.
A mam jeszcze pytanie jak sprawdzic czy naped w kupowanym sprzecie jest dobry ? I na co w szczegolnosci zwracac uwage przy zakupie motocykla ? Chodzi mi o cechy zajechanego sprzetu co moge samemu wychwycic nie majac wiekszego pojecia.
A mam jeszcze pytanie jak sprawdzic czy naped w kupowanym sprzecie jest dobry ? I na co w szczegolnosci zwracac uwage przy zakupie motocykla ? Chodzi mi o cechy zajechanego sprzetu co moge samemu wychwycic nie majac wiekszego pojecia.
- Chaos
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 13/11/2005, 16:03
- Lokalizacja: Warszawa
napęd można sprawdzić w bardzo prosty sposub z tyłu na zębatce jest łańcuch więc łapiemy go dwoma palcami ale pośrodku powieszchni styku z zębatką i prubujemy go odciągnąć jeśli odejdzie 2-3 mm to jest dobry a jeśli więcej to jest do wymiany i należy pamiętać że wymienia się cały zestaw a nie sam łańcych z tylną zebatką błędne podejscie bo ta z pzodu dostawie większy wycisk regulacje gaźników kiedy trzeba synchronizacje raz w roku płyn chamulcowy można raz na 2 lata płyn chłodzący też co jakieś 2 lata koniecznie i żadnej wody prosze niewlewać bo sie zagotuje i to napewno zawory w zależności od modelu ale zazwyczaj co jakieś 10 tysięcy
-
Pająk - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 704
- Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa Gocław
Moze ktos mi doradzi kupuje moto sprowadzone ale od polskiego sprzedawcy/fimy konktetnie Darmot no niewazne pewnie,nie ma przegladu rejestracyjnego tak sie zastanawiam czy to oznacza ze moze byc zajechany..ze wlasciwie nie wiadomo w jakim jest stanie facet mowi ze przeglad techniczny ma ale zadnych papierow na to mi nie dal(ponoc nie daja papierow po przegladach) Druga sprawa-czy moge jakpos sama nawet pobieznie posprawdzac co sie da, i jak ?na co zwracac uwage?o tym lancuch juz sie dowiedzialam dzieki:)ale moze cos jeszcze?
P.S.Czy jednak nie ufac czloowiekowi i wydac te 250 zl na przeglad techniczny bo ten rejestracyjny to chyba nie jest pelny poradzcie bo jak wezme g...no to chyba potem sie nie wyplace za wymiany albo zabije jak cos mu padnie
P.S.Czy jednak nie ufac czloowiekowi i wydac te 250 zl na przeglad techniczny bo ten rejestracyjny to chyba nie jest pelny poradzcie bo jak wezme g...no to chyba potem sie nie wyplace za wymiany albo zabije jak cos mu padnie
"Quod me nutrit, me destruit"
- Enigma
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 6/1/2006, 23:59
- Lokalizacja: Warszawa
Szukajcie az znajdziecie : ) http://www.scigacz.pl/Na,co,zwracac,uwa ... a,277.html
- MATI.smg
- Świeżak
- Posty: 162
- Dołączył(a): 2/12/2005, 18:19
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości