Suzuki gs 550m odpadł kabelek od akumulatora nie daje iskry
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Suzuki gs 550m odpadł kabelek od akumulatora nie daje iskry
Witam, jak w temacie, podczas jazdy odleciał mi kabelek plusowy od klemy (chyba spadł na ramę a moto był na biegu), teraz moto kręci rozrusznikiem ale na świecach nie ma iskry
myślicie ze poszedł moduł? prąd dochodzi do cewek, jaki nie wiem bo nie mierzyłem.
Może wiecie jakie mogą być usterki? jak sprawdzić moduł czy jest sprawny? jakie powinny być prądy na poszczególnych elementach?
Podobno jakiś regulator też mógł się zepsuć, myślę że chodzi o ten element do którego dochodzi prąd bezpośrednio z akumulatora, to chyba jest taki przekaźnik, ale on czuć że pyka..
Proszę was o rady dobrzy ludzie

Może wiecie jakie mogą być usterki? jak sprawdzić moduł czy jest sprawny? jakie powinny być prądy na poszczególnych elementach?
Podobno jakiś regulator też mógł się zepsuć, myślę że chodzi o ten element do którego dochodzi prąd bezpośrednio z akumulatora, to chyba jest taki przekaźnik, ale on czuć że pyka..
Proszę was o rady dobrzy ludzie

- buczerr
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 10/3/2008, 21:39
- Lokalizacja: Ożarów
siema jak bezpieczniki są dobre to ja miałem tak w aucie
u mojego starszego i auto umarło po jakimś tygodniu odżyło spowrotem jak u ciebie tak niema to na początek
byś musiał sprawdzić ten regulator o którym wspomniałeś a napięcie ma być około 13 wolt jak jest poniżej 12 to zle ja nie jestem elektrykiem więc wiem tyle ile sam się nauczę pozdro
u mojego starszego i auto umarło po jakimś tygodniu odżyło spowrotem jak u ciebie tak niema to na początek
byś musiał sprawdzić ten regulator o którym wspomniałeś a napięcie ma być około 13 wolt jak jest poniżej 12 to zle ja nie jestem elektrykiem więc wiem tyle ile sam się nauczę pozdro
- tiesto9199
- Świeżak
- Posty: 60
- Dołączył(a): 3/5/2008, 12:40
- Lokalizacja: pszów
Witam ponownie, chciałbym odświeżyć temat. Akumulator ma prąd 12.40V około w każdym razie kręci, od akumulatora idzie kabelek prosto do regulatora. Podczas kręcenia na wyjściu z regulatora do rozrusznika pojawia sie niecałe 8V a i na drugim cienkim przewodziku niecałe 6V, na zdjeciu wszystko jest poznaczone. Moze ktoś mi powiedzieć czy to jest dobrze? bo ja nie mam pojecia
Dodam jeszcze raz ze kabelek odpiał sie podczas jazdy, albo spadł na ramę, a być moze na moduł, bo znajduje sie bardzo blisko. Jeśli moze ktoś z was wie jak mogę sprawdzić moduł to bedę bardzo wdzieczny za pomoc. Dziękuję i pozdrawiam, Daniel.

Dodam jeszcze raz ze kabelek odpiał sie podczas jazdy, albo spadł na ramę, a być moze na moduł, bo znajduje sie bardzo blisko. Jeśli moze ktoś z was wie jak mogę sprawdzić moduł to bedę bardzo wdzieczny za pomoc. Dziękuję i pozdrawiam, Daniel.
- Załączniki
-
- nie wiem co to jest i czy mogło się uszkodzić..
- 2.JPG (57.44 KiB) Przeglądane 2260 razy
-
- takie mam wyjścia na poszczególne kabelki
- 1.JPG (58.01 KiB) Przeglądane 2260 razy
- buczerr
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 10/3/2008, 21:39
- Lokalizacja: Ożarów
Buczerr to drugie zdjęcie (opisane) według mnie przedstawia przekaźnik rozrusznika - to nie jest regulator napięcia.
Proponuję podłączyć kablami inny akumulator np. z auta. Jeśli odpalisz w ten sposób znaczy, że aku padło. Tymbardziej, że piszesz, że do cewek prąd dochodzi - pewnie jest za słaby żeby wytworzyć iskrę.
Proponuję podłączyć kablami inny akumulator np. z auta. Jeśli odpalisz w ten sposób znaczy, że aku padło. Tymbardziej, że piszesz, że do cewek prąd dochodzi - pewnie jest za słaby żeby wytworzyć iskrę.
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
Byłem wczoraj w warsztacie gdzie naprawiają motocykle, miał mi sprzedać moduł od gsx 750, miał sprawdzić czy bedzie sie nadawał, jak sie okazało zamiast modułu wziąłem regulator napięcia, ponieważ znajomy wytłumaczył mi ze z aluminiowym radiatorem to moduł - błąd. maduł jest na pierwszym zdjęciu.
więc kabelek po odpięciu od akumulatora upadł chyba na ten regulator lub na ramę.
Tak akumulator był słaby bo troszkę go zakiełtałem, ale podładowałem i prądy na wszystkich mierzonych punktach wzrosły, jednak iskry nie było
Dzięki za posty.
więc kabelek po odpięciu od akumulatora upadł chyba na ten regulator lub na ramę.
Tak akumulator był słaby bo troszkę go zakiełtałem, ale podładowałem i prądy na wszystkich mierzonych punktach wzrosły, jednak iskry nie było

Dzięki za posty.
- buczerr
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 10/3/2008, 21:39
- Lokalizacja: Ożarów
Mimo to podłącz jakiś silniejszy aku. Jak zwara uszkodziła cele w Twoim aku to już nie ma takiej pojemności jak powinien. Podłączysz zdrowy silny to na 100% wykluczysz jego wadę. Uwierz mi, że warto sprawdzić, bo sam to przerabiałem.
A z modułem od 750 do 550 to nie wiem czy dobry pomysł. O ile wogóle wtyki są te same, to parametry pracy chyba trochę się różnią...
A z modułem od 750 do 550 to nie wiem czy dobry pomysł. O ile wogóle wtyki są te same, to parametry pracy chyba trochę się różnią...
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
To nie akumulator. Powiem tak, kiedyś tak był zajechany ten aku ze ledwo kręcił juz myślałem że padnie i nie zapali, a mimo to zapaliła, teraz naładowałem bardziej go i ma 12.7V nie ma iskry cały czas.
wykręciłem ten moduł i pojadę dzis chyba do tego warsztatu, zobaczymy co mi powie, szkoda mi poprostu inwestować duze pieniadze do motoru wartego niewiele..
chcę go sprzedać bo mam nagranego gpx 750 za 4tyś na polskich, podobno w bdb stanie, ale to sie okaże.
wykręciłem ten moduł i pojadę dzis chyba do tego warsztatu, zobaczymy co mi powie, szkoda mi poprostu inwestować duze pieniadze do motoru wartego niewiele..

- buczerr
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 10/3/2008, 21:39
- Lokalizacja: Ożarów
...to na pierwszym zdj to jest moduł...(poszukuje takiego bo chce kupić do swojego moto...jakbyś miał coś takiego drugiego to daj mia co do tej iskry to spróbuj poszukać po kablach może któryś nie łączy na stykach?albo jest ciachnięty?a jak to nie moduł ... to jeszcze spróbuj może pokombinować z cewkami
a tak apropos...dalej masz na sprzedaż ta suzi??;>

kanako
- kanako98
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 8/12/2007, 14:55
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości