problem z prÄ…dem POMOCY
Posty: 5
• Strona 1 z 1
problem z prÄ…dem POMOCY
Witam,
jestem tu nowa i mam taki problem:
motor odpalił po kilkumiesięcznym nieużywaniu bez problemów (bez doładowywania akumulatora), działał idealnie, po godzinnej jeździe zatrzymałam się na postój po pól godzinie próbowałam włączyć motor - okazało się, ze akumulator jest całkowicie wyładowany, praktycznie do zera. Nawet kontrolki sie nie paliły. W momencie rozpoczecia ładowania akumulatora światła zaczęły lekko świecić.
Po sprowadzeniu motoru do domu zaczęłam sprawdzac kable, czy nie ma tam jakiegoś uszoodzenia mechanicznego, wygląda na to, że wszystko jest ok, jedynie w puszce z bezpiecznikami jeden bezpiecznik oznaczony "10" był przepalony. Wymieniłam na nowy. Nie wiem natomiast co on zabezpiecza...
1. Z jakiej przyczyny mogło nastapić całkowite rozładowanie akumulatora?
2. Czy jest to wina akumulatora czy tez jakaś usterka systemu elektrycznego, jeśli tak, to co to może być?
3. Co radzicie dalej z tym zrobić, aby zapobiec w przyszłości podobnym defektom i nie narażac się na problem transportu motoru?
Pozdrawiam i czekam na Wasze podpowiedzi.
ewka
jestem tu nowa i mam taki problem:
motor odpalił po kilkumiesięcznym nieużywaniu bez problemów (bez doładowywania akumulatora), działał idealnie, po godzinnej jeździe zatrzymałam się na postój po pól godzinie próbowałam włączyć motor - okazało się, ze akumulator jest całkowicie wyładowany, praktycznie do zera. Nawet kontrolki sie nie paliły. W momencie rozpoczecia ładowania akumulatora światła zaczęły lekko świecić.
Po sprowadzeniu motoru do domu zaczęłam sprawdzac kable, czy nie ma tam jakiegoś uszoodzenia mechanicznego, wygląda na to, że wszystko jest ok, jedynie w puszce z bezpiecznikami jeden bezpiecznik oznaczony "10" był przepalony. Wymieniłam na nowy. Nie wiem natomiast co on zabezpiecza...
1. Z jakiej przyczyny mogło nastapić całkowite rozładowanie akumulatora?
2. Czy jest to wina akumulatora czy tez jakaś usterka systemu elektrycznego, jeśli tak, to co to może być?
3. Co radzicie dalej z tym zrobić, aby zapobiec w przyszłości podobnym defektom i nie narażac się na problem transportu motoru?
Pozdrawiam i czekam na Wasze podpowiedzi.
ewka
- jewka
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 3/7/2008, 09:19
czyli miernikiem "multimetr" ustawionym na napiecie sprawdzamy napiecie ladowania na wlaczonym silniku, zapewne nie laduje. moze strzelily uzwojenia, a moze tylko bezpiecznik.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości